ترجمه متون در عکس به کمک Word Lens

0

شاید شما هم برای ترجمه متون مختلف به دردسر افتاده باشید خصوصا در مسافرت های خارج از کشور مجبور باشید تک تک کلمه های یک جمله را برای ترجمه وارد لپ تاپ یا موبایل کنید و یه عالمه دردسر دیگه ، Word Lens این کار را برای شما به طرز باور نکردنی ساده خواهد کرد .

برای ترجمه یک متن به وسیله این اپلیکیشن تنها کافی ایست از متن مورد نظر عکس بگیرید و یا با دوربین موبایل خود تصویری از متن بگیرید وWord Lens این تصویر را برای شما ترجمه میکند و در سریع ترین زمان ممکن به ترجمه این لغات دست پیدا کنید .این نرم افزار قابلیت ترجمه زبان های روسی ، فرنسوی ، ایتالیایی ، پرتقالی و اسپانیایی به انگلیسی  را دارد . این نرم افزار فوق العاده درحال حاضر و برای مدت محدودی رایگان شده است و تمامی دیکشنری های این App فوق العاده این برنامه که در شرایط عادی باید بصورت جدا خریداری شوند هم  رایگان شده و به شما توصیه میکنیم این برنامه را در سریعترین زمان ممکن نصب کنید چون شاید در آینده مجبور به خرید این برنامه با قیمتی بالاتر باشید.

اگر فکر میکنید به این نرم افزار در حال حاضر احتیاج ندارید میتوانید فقط در این مدت این برنامه را نصب کنید و اگر این نرم افزار را پاک کنید در آینده هم اگر نیاز به این نرم افزار داشتید میتوانید بدون پرداخت هزینه ای این برنامه را دوباره نصب کنید .

در تصویر زیر چند نمونه ترجمه به وسیله این نرم افزار را مشاهده میکنید.

quest-visual-word-lens-1

Word-Lens

دانلود این برنامه از Appstore
دانلود این برنامه از GooglePlay
Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x