بزودی عرضه کنترولر جدید Xbox One با قابلیت ساپورت PC

1

Larry Hryb رییس  بخش برنامه نویسی ایکس باکس اعلام کرده کنترولرجدید ایکس باکس با قابلیت ساپورت ویندوز درخط تولید قرار دارد و بزودی روانه بازار خواهد شد . 

در هفته های گذشته پس از بحث هایی که در سایت NeoGAF در مورد وجود داشتن کنترولر جدید Xbox One  با قابلیت ساپورت ویندوز شده بود که باعث شد Hryb اعلام کرند که این محصول خیلی زود وارد بازار میشود و در واقع از لفظ “Soon. Very Soon.” استفاده کرد .

در حال حاضر اطلاعی دقیق از زمان ورود به بازار با قیمت احتمالی و جزییات دیگر این محصول خبری در دسترس نیست و حتی این که این محصول به چه صورتی به کامپیوتر متصل میشود هم در اطلاعی نداریم  .

اما  مدتی قبل تر Albert Penello مدیر برنامه ریزی تولید Xbox One اعلام کرده بود که برنامه ای برای تولید یک کنترولر مخصوص برای PC را ندارند  Penello در ادامه سخنانش گفته بود که با درایور جدید که برای این محصول عرضه میشود تمامی باعث میشود تمامی کنترولر Xbox One ها  بدون خرید هیج وسیله اضافی به PC متصل شوند .

پس اگر شما هم از طرفداران Xbox One باشید و دوست داشته باشید از کنترولر این کنسول در PC هم استفاده کنید باید منتظر بمانید ببینیم که بلاخره این کنترولر جدید کی و چگونه با PC متصل میشود . 

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
hamid
خرداد 4, 1393 2:31 ب.ظ

خوبه ولی نیاز نبود که به pc وصل شه

1
0
Would love your thoughts, please comment.x