کاهش قیمت 30 پوندی XboxOne،تحت عنوان Xbox One Titanfall bundle

1

شاید یادتون باشه ، همین یکی دو هفته پیش بود که گفتیم کنسول  Xbox one میکروسافت در فروش ژانویه  کاملا از رقیب دیرینه اش عقب افتاده و تقریبا نصف این کنسول فروخته ، حالا انگار مایکروسافت از این نتیجه ناراضیه و میخواد دوباره بازار فروش رو مثل دسامبر سال قبل به دست بگیره .

نتیجه این شده که مایکروسافت قیمت کنسول جدید خودشو در UK بشدت کاهش داده تا بتونه بازار این کشور رو بدست بگیره و قیمت این کنسول رو با 30 پوند کاهش قیمت در عنوان یک پکیج  که شامل کنسول ایکس باکس ، کینکت ، یه کنترولر ، هدست مخصوص ، یک کپی از بازی Titanfall و استفاده یک ماه از Xbox Live Gold  رو تحت عنوان Xbox One Titanfall bundle  رو به پیش فروش گذاشته .

قیمت اولیه Xbox One  در بدو ورود 429 پوند بود ، که الان تحت عنوان  Xbox One Titanfall bundle   با قیمت 399 پوند تو فروشگاه میکروسافت قابل خریده اما نکته جالب اینجاست که فروشگاه Gamestop برای این پکیج 30 پوند دیگه تخفیف در نظر گرفته  و داره با 369پوند این محصول رو پیش فروش میکنه  .

مایکروسافت راجع به اینکه این تخفیف رو در  کشور های دیگه هم میزاره یا نه هنوز چیزی نگفته  البته چون تو ایران فروشگاه نداره به ما هم ربطی نداره 🙂 اما باید دید که وارد کنندگان محترم کنسول بازی از این فرصت استفاده میکنن یا نه ؟؟ شاید ماهم بتونیم این کنسول رو با قیمتی پایین تر خریداری کنیم

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
hamid
اسفند 8, 1392 7:00 ب.ظ

چه پایین بیاد چه نیاد مردم از قدرت ps4 خوششون امده نه xbox one

1
0
Would love your thoughts, please comment.x