چگونه از دفترچه تلفن اسکایپ پشتیبان بگیرید؟

3

چه طعمه هکر ها شده باشید و چه این که بخواهید به هر دلیلی اکانت اسکایپ خود را عوض نمایید در این صورت شاید بخواهید بدانید که چگونه میتوانید از کنتاکت لیست یا دفترچه تلفن خود پشتیبان گیری کنید و آن را به اکانت جدید خود انتقال دهید البته همیشه نرم افزار های مختلفی وجود دارد که این کار را برای شما انجام میدهد اما ما میخواهیم در این پست این کار را با یک روش ساده و به صورت مستقیم و بدون استفاده از هیچ نرم افزاری انجام دهیم.

مرحله اول:

بر روی منوی کنتاکت Contact و در زیر منوی Advanced بر روی گزینه Backup contacts to file کلیک کنید.

contact>advanced>backup contacts to file

بر روی گزینه Backup contacts to file کلیک کنید
بر روی گزینه Backup contacts to file کلیک کنید

مرحله دوم:

وقتی پنجره باز شد شما می توانید دفترچه تلفن اسکایپ خود را با دو فرمت vcf.* برای وارد کردن در یک اکانت دیگر و txt.* به صورت فایل نوشتاری دخیره نمایید. حال شما میتوانید تمامی اطلاعات و شماره های افراد داخل دفترچه تلفن اسکایپ خود را ببینید حتی شماره افراد بلاک شده نیز در این فایل موجود است.

مرحله سوم (اختیاری):

در این مرحله چنانچه شما بخواهید در از دفترچه تلفن اسکایپ تغییری به وجود آورید  یعنی فردی را اضافه با حدف نمایید میتوانید از یک نرم افزار ویرایشگر متن به راحتی استفاده نمایید.

مرحله چهارم :

حال به مراجعه به مسیر Contacts menu > Advanced > Restore contacts from file در اکانت اسکایپ جدید خود میتوانید دفترچه تلفن اسکایپ خود را باز یابی نمایید. لازم به ذکر است که با توجه به ن بودن اکانت شما برای همه ی افراد دوباره درخواست فرستاده می شود.

Subscribe
آگاهی از
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
پوریا
دی 12, 1394 3:33 ب.ظ

سللم خسته نباشید.ببخشید من تا چند روز اینده میخوامps4تیهه کنم.میخواستم قیمت دقیق این کنسول با ریجن ها و مدل های مختلفشو بگید خواهش میکنم.چند نا بازی اکشن مثل uncharted4هم بگید بی زحمت.ممنون از زحمت هایی که میکشید

hamid
شهریور 8, 1393 5:22 ب.ظ

اگه بخواین با اسکایپ تماس بگیرین باید اول یک اکانت بخرین چون من میرم میگه کارت بخرید؟

3
0
Would love your thoughts, please comment.x