هدیه تا 200 هزار تومان؟ پاوربانک!

2

هدیه یکی از زیباترین روش ابراز علاقه است که فرد می تواند به واسطه آن به طرف مقابل خود میزان این علاقه را نشان دهد. مهم نیست هدیه از نظر مالی چقدر ارزش داشته باشد مهم تفکر شما در خرید آن هدیه است. این هدیه نشان می دهد که شما برای طرف مقابل خود احترام قائلید یا به او توجه می کنید و برایتان مهم است. در این نوشته هشت بیت می خواهیم پاور بانک هایی که می توانید تا 200 هزار تومان بخرید را به شما معرفی کنیم. امیدواریم راهنمایی کارسازی داشته باشیم. با ما همراه باشید!

پاوربانک

پاوربانک یکی سرراست ترین و ساده ترین و در عین حال کاربردی تری هدایایی ممکن است. این وسیله از آن چیزهایی است که فرد شاید آنچنان رغبت نکند برای خود بخرد ولی مطمئنا پس از داشتن آن به دفعات از آن استفاده می کند و کاملا به کارش خواهد آمد. هرچند بهتر است به دنبال یک پاوربانک خوب باشید! در خرید پاوربانک توجه داشته باشید که حتماً محصولات قابل اعتماد خریداری کنید چرا که باتری گوشی ها با شارژ غیر مناسب و … خراب می شوند و ضرر بزرگتری وارد می کنند. همچنین یکی از پارامترهای مهم در خرید پاوربانک ها سرعت شارژ شدن و سرعت شارژ کردن است.

شارژر همراه وگر مدل VP-1056 ظرفیت 10000میلی آمپر ساعت

این پاور بانک در حدود 200 هزار تومان است ولی جدا ارزش خرید دارد و اگر به دنبال یک پاور بانک قدرتمند و کاربردی هستید شارژر وگر می تواند گزینه مناسبی باشد. نکته قابل توجه این پاوربانک ورودی تایپ C آن است که می تواند گزینه مناسبی برای اندرویدی هایی باشد که تنها یک کابل برای گوشی و پاوربانکشان می خواهند!

خرید این محصول!

شارژر همراه وریتی مدل V-PO119 ظرفیت 10000میلی آمپر ساعت

یک پاور بانک جمع و جور و خوش ساخت از وریتی که می تواند با قیمتی پایین تر از مدل قبلی خریداری شود و کیفیت مناسبی دارد که می تواند بسیار کاربردی باشد. این پاوربانک در حدود 180 هزار تومان است.

خرید این محصول!

شارژر همراه رسی مدل Seven با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت

اگر برای یک اپلی پاوربانک می خرید این محصول شاید بیشتر خیال کاربر را راحت کند. هرچند باقی پاوربانک ها هم توانایی شارژ اپل ها را دارند ولی این پاوربانک تاییدیه اپل را برای این موضوع دارد. قیمت این محصول نیز نزدیک به 200 هزار تومان است.

 

شارژر همراه هوکو مدل B37 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

متاسفانه به دلیل کاهش قدرت پول ملی کشورمان، محصولات در قیمت های پایین از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. اما برند هوکو در این قیمت می تواند گزینه مناسببی باشد. این پاوربانک قیمتی در حدود 145 هزار تومان است.

خرید این محصول!

 

شارژر همراه فیلیپس مدل DLP5206 ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت

آخرین پیشنهاد ما از شرکت معتبر فیلیپس است. هرچند این محصول از نظر جریان ورودی و خروجی کمی ضعیف ظاهر شده است ولی در هر حال در رده قیمتی زیر 150 هزار تومان می تواند گزینه بسیار مناسب و شکیل برای هدیه و حتی خرید شخصی باشد!

خرید این محصول!

 

امیدوارم با این نوشته بتوانید بهترین پاوربانک را چه برای خود و چه برای هدیه پیدا کنید.

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
تیر 18, 1403 6:26 ب.ظ

Well done!

مهر 1, 1399 4:59 ب.ظ

خیلی ممنون از مطالب مفیدتون

2
0
Would love your thoughts, please comment.x