نکاتی در مورد خرید و استفاده از اپل آیدی ( Apple ID )

1

در این پست قصد داریم کمی در مورد مزایای داشتن اپل آیدی با هم صحبت کنیم :

اگر شما در مورد اپل آیدی اطلاعات کمی داشته باشید معمولا فروشندها به شما پیشنهاد میکنندکه اگر میخوایهد نرم افزار های اپل استور را نصب کنید و کلا از این گوشی استفاده کنید باید حتما یک اپل آیدی ارجینال برای خودتان تهیه کنید و بسته به محل خرید شما از بالای شهر تا پایین شهر از 25 هزار تومان تا 50 هزار تومان بابت خرید اپل آیدی ارجینال آمریکا یا کانادا به شما پیشنهاد میکنند و معمولا خریدار هم به راحتی قبول میکنند .

اما این اپل آیدی خریداری شده آیا واقعا ارجینال است یا خیر ؟

اگر شما در کشورهای دیگر سر به فروشگاه های اپل بزنید آنها به رایگان برای شما یک اپل آیدی میسازند البته هرکسی میتواند برای خود یک اپل آیدی رایگان بسازد البته قلق های دارد که شاید در نگاه اول کمی اعصاب خورد کن باشد ، در کل چیزی به اسم کارت های اپل آیدی که در بازار های ایران به شدت رواج یافته وجودخارجی ندارد .

چرا نمیتوانم برنامه های موجود در گوشیم را ارتقا دهم ؟

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های آیفون و آیپد را خیلی درگیر میکند ، ارتقا برنامه هاست اما چون شما دسترسی به اپل آیدی فروشنده ندارید به هیچ عنوان نمیتوانید برنامه هارا ارتقا دهید ، اگر هم بخواهید برنامه هارا ارتقا دهید مجبور به حذف برنامه های با اپل آیدی فروشنده که باعث میشود اطلاعات شما پاک شوند .

آیا استفاده از اپل آیدی های موجود در بازار ممکن است خطرناک باشد ؟

بله 100%

به نظر من اپل آیدی یک شخص خیلی شخصی تر از مسواک ، خیلی چیزای دیگه شماست هرچیزی که در گوشی شماست اعم از دفترچه تلفن ها ، بک آپ ها ، عکس ها و حتی استفاده شما از گوشیتان …. در اپل آیدی شما ذخیره میشود . پس استفاده از اپل آیدی دیگران و یا اشتراک گذاشتن اپل آیدی بین دوستان یا اعضای خانواده تان هم توصیه نمیشود .

چرا استفاده از اپل آیدی های موجود در بازار اطلاعات من را در معرض خطر قرار میدهد ؟

شما در مراحل ثبت نام اپل آیدی باید به چند سوال امنیتی پاسخ دهید و یک ایمیل اصلی و یک ایمیل برای تغییر پسورد در مواقع اضطراری تعیین کنید و وقتی شما یک اپل آیدی را خریداری میکنید معمولا از این پاسخ این سوالات آگاه نیستید و ایمیل اضطراری هم نمیدانید ، دوست فروشنده ما اگر بخواهد کمی شیطنت کند میتواند به راحتی به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند یا حتی گوشی شما را از راه دور قفل کند .

پس چاره کار چیست ؟

بهترین کار ساختن اپل آیدی توسط خودتان است اما اگر حوصله اینکار را ندارید ما به شما کمک میکنیم و برای شما و با ایمیل خودتان یک اپل آیدی مطمئن اما با قیمت ناچیز درست خواهیم کرد .

برای اینکار کافی است ایمیل درخواستی خودتان را به ما بدهید و در کمتر از 24 ساعت ما یک اپل آیدی با ایمیل شما میسازیم ، تیم ما علاوه بر ارائه رمز عبور کلیه اطلاعاتی که برای ریست به آن نیاز دارید را به شما خواهد داد .

و در ضمن راه تغییر همه اطلاعات را هم برای شما ارسال میکنیم  ، برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ایمیل info@8bits.ir مکاتبه کنید .

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
ابوالفضل
آذر 4, 1394 6:02 ب.ظ

سلام من یک سوال دارم برای ساخت اپل أیدی یک جیمیل لازم هست اینو میدونم سؤالم اینه اگر پسورد اپل أیدی رو بخوام عوض کنم ایمیل باریای تغییر رمز روی کدوم ایمیل میره روی ایمیل اصلی که به نام یوزر اپل أیدی هست یا میره روی ایمیل پشتیبان یا این که روی هر دوتا ایمیل ارسال میشه ؟؟؟؟

1
0
Would love your thoughts, please comment.x