معرفی برترین هارد های اکسترنال موجود در بازار ایران

108

با توجه به افزایش چشمگیر حجم انواع فایل ها و برنامه ها در سالیان اخیر، استفاده از هاردهای فرعی در کنار هارد رایانه های شخصی بسیار فراگیر شده است.

به گونه ای که بسیاری از افراد ترجیح می دهند کلیه اطلاعات اعم از کاری و شخصی را همواره همراه خود داشته باشند تا در هر مکانی از آن ها استفاده کنند.

هارد های اکسترنال به  دلیل حجم بالایی که دارند معمولا برای پشتیبان گیری از اطلاعات کاربرد دارند. علاوه بر آن می تواند در کنار حافظه ی اصلی کامپیوتر در نظر گرفته شوند تا مقداری اطلاعات را بر روی آنها ذخیره و نگهداری کرد. در هر صورت ، دلایل استفاده هر چه باشد ( اعم از پشتیبان گیری یا داشتن حجم بیشتر برای ذخیره سازی اطلاعات ) می توان گفت که وجود هاردهای اکسترنال امری ضروری و غیرقابل انکار است.

در این مطلب به معرفی برترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار ایران می پردازیم:

1-Seagate Backup Plus Slim :

شرکت سیگیت با سابقه بیش از 30 سال  تولید و عرضه بیش از یک میلیارد هارد درایو توانسته به خوبی اعتماد مشتریان خود را جلب نماید و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت هارد دیسک در جهان می باشد. هارد دیسک های تولیدی این شرکت یکی از با کیفیت ترین هارد دیسک های شناخته شده در جهان به شمار می رود.

Seagate Slim یکی از باریک‌ترین هارد اکسترنال‌های موجود است. این هارد، باریک‌ترین و بهترین راه برای حفظ هر آنچه که برای شما اهمیت دارد، می‌باشد. این هارد می‌تواند با گرفتن بک‌آپ‌های آسان از اطلاعات شما محافظت کند. از دیگر ویژگی‌های این هارد دیسک می‌توان به ذخیره عکس‌های شبکه‌های اجتماعی به صورت اتوماتیک و به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی تنها با یک کلیک ،  اشاره کرد.

SegateSlim

این هارد مجهز به رابط پرسرعت USB 3.0 با 10 برابر پهنای باند و سه برابر سرعت بیشتر نسبت به نسل قبلی یعنی USB2.0  می باشد.

2- + Elgato Thunderbolt Drive : 

این هارد درایو سریعترین هارد دیسک موجود در بازار است و به کمک پورت Thunderbolt میتواند به سرعت  290MB/s که سرعت بسیار بالایی برای خواندن اطلاعات دست یابد البته باید این نکته را هم گفت که پورت Thunderbolt هنوز به فراگیری پورت های USB نرسیده است به همین دلیل در کنار Thunderbolt پورت USB 3 هم برای ارتباط با بقیه سیستم ها در این هارد دیسک تعبیه شده است .

ElgatoThunderboltDrive+_(1)

این هارد دیسک در ظرفیت های 256GB و 512GB تولید شده و متاسفانه در ایران موجود نمیباشد 

3- Seagate Backup Plus Fast :

این هارد دیسک با 4 ترابایت ظرفیت نه تنها بیشترین ظرفیت هارد دیسک های پرتابل را دارد بلکه یکی از سریعترین ها در این زمینه هم هاست و برای خواندن به سرعت 232 MB/s میرسد و یک هارد دیسک مناسب برای کسانی است که نیاز به فضای زیاد و سرعت بالا برای انتقال فایل ها دارد که این هارد دیسک را برای ادیتور های فیلم و کسانی که کارهای مونتاژ فیلم انجام میدهند یک گزینه مناسب است .

Seagate Backup Plus Fast

این هارد دیسک با قیمتی در حدود 950 هزار تومان در بازار موجود است و توسط سازگار ارقام تا دو سال گارانتی میشود .

4-Western Digital My Passport Ultra :

هارد دیسک‌‌های قابل حمل وسترن دیجیتال سری My Passport Ultra دارای طراحی بسیار زیبا در 4 رنگ متنوع، ابعاد کوچک، وزن کم و حجم‌های ذخیره‌سازی گوناگون، انتخابی ایده‌آل برای مصارف مختلف به شمار می‌آیند. این سری از هارد دیسک در سال 2013 از طرف کمپانی بسیار معروف و محبوب وسترن دیجیتال معرفی و به بازار عرضه گردید.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

هارد قابل حمل My Passport Ultra  با دارا بودن ویژگی های بک آپ حرفه ای SmartWare  وسترن دیجیتال امکان پشتیبان گیری از درایوتان را براحتی فراهم می کند . با درایو اولترا مای پاسپورت انتقال کلیه ی فایل ها بواسطه ی اتصالات  USB 3.0  بسیار سریع صورت می گیرد . با وجود قابلیت رمز گذاری بر روی آن نیز می توانید از کلیه ی اطلاعات خود در داخل این هارد درایو محافظت نمایید .

قیمت حجم 1 ترابایتی این محصول در بازار ایران در حدود 250 هزار تومان می باشد.

5- WD My Passport Slim :

از از ظاهر سری Ultra وسترن دیجیتال راضی نبودیدی میتوانید از سری اسلیم این هارد دیسک هم استفاده کنید که در کنار کارایی بالا ، کوچکی و سبکی را به عنوان ویژگی های این هارد دیسک میتوان یاد کرد . البته بدنه فلزی این هارد دیسک زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

WDMyPassportSlim

6- Silicon Power Armor A80 :

این هارد دیسک هم جزو یکی از بهترین هارد دیسک های بازار است و با بدنه مقاوم و زیبایی که دارد توانسته در بازار جایی خوبی برای خود باز کند و مناسب برای کسانی است که هارد دیسک خود را همیشه با خود به همراه دارند و ترس از خرابی و ضربه هارد دیسک ازارشان میدهد ، این هارد دیسک ضدضربه و ضد آب و خاک و فشار است و برای مقاومت در برابر آب توانسته استاندارد IEC 529 IPX7 را بدست آورد که نشان دهنده توانایی ماندن در عمق حدودا 1 متری ( 3 فوت ) به مدت 30 دقیقه است و استاندارد دیگر که این هارد دیسک توانسته آن را بدست آورد و باعث شده به آن لقب Armor یا زره را بدهند گزراندن استاندارد MIL-STD-810F 516.5 ارتش آمریکا است که برای مقاومت در برابر سقوط به این هارد دیسک اعطا شده و نشاندهنده این است که این هارد دیسک  توانایی مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 120 سانتی متر در حین جابجایی را دارد و نگته دیگری که حائز توجه است تعبیه محلی برای قرار گیری کابل هارد دیسک در کنار هارد است که باعث میشود کابل هارد همیشه در کنار آن در دسترس باشد .

 

Silicon Power Armor A80

در پایان این پست برای شما جدولی اماده کردیم که توسط سایت Cnet تهیه شده و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را در بین چند هارد دیسک معتبر بازار را با هم مقایسه کرده است .

Hard1

Hard2

به منظور اشتراک تجربیات با هم تصمیم گرفتیم که نظر سنجی ای در مورد هاردهای اکسترنال تشکیل دهیم تا ببینیم به صورت کلی از کدام برند رضایت بیشتری دارید. این کار می تواند هم به شما و هم به باقی کاربران کمک کند انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشند. این نظرسنجی در تاریخ 94/12/6 آغاز شده است:

مطمئناً گارانتی هاردها هم می تواند نقش بسزایی در انتخاب هارد داشته باشد. اگر هارد دچار مشکل شود اطلاعات شما چه سرنوشتی خواهد داشت. برخی از معروف ترین گارانتی ها تنها با گفتن تعویض، هیچ اهمیتی به اطلاعات شما نمی دهند. پس بیایید با هم به این نتیجه برسیم که کدام گارانتی خدمات بهتری به ما می دهد. این نظر سنجی در تاریخ 95/1/20 آغاز شده است.

Subscribe
آگاهی از
108 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
Bahhareh
مهر 5, 1399 9:00 ق.ظ

سلام از بین مارک های وسترن . سیگیت . ای دیتا کدام از همه بهتر است ؟
یک ترابایت می‌خوام

سینا
مرداد 7, 1398 5:19 ب.ظ

شرکت داده پرداز متین از قلم انداختید . بنظرم جز بهترین و سریع ترین خدمات دهنده ها با بیشترین دفتر خدمات مستقر هست

ادمین
Reply to  سینا
مرداد 8, 1398 2:18 ب.ظ

بله شرکت داده پرداز هم یکی از خوب ها است

بیسترو
اسفند 18, 1397 9:54 ب.ظ

سلام ، یک هارد اکسترنال با ظرفیت 5 , 6 ترابایتی با ویژگی ضد ضربه ، اب و … و کوچک بودن و سرعت بالا میخواستم بگیرم پولش برام مهم نیس ، کدوم برند رو توصییه میکنید ،با تشکر

احمد
Reply to  بیسترو
دی 14, 1398 7:05 ب.ظ

ای دیتا

زهرا
مرداد 9, 1397 12:29 ب.ظ

سلام روز بخیر، ببخشید من ی هارد وسترن یک ترا دارم حدود هفت سال پیش خریدم، ی بار حدود چند ماه بعد از خرید بدون دلیل یا حتی ضربه تمام اطلاعاتم پرید، سیستم عامل لبتاپم مک بود و هیچ ویروسی هم نداشت، با اینکه گارانتی داشت ولی شرکت گفت نمیتونه اطلاعات رو برگردونه و فقط میشه فرمت کرد، بعدش اکی بود البته من خیلی باهاش کار نمیکردم، ی بترم چند پقت پیش در اثر ضربه دیگه کامپیوتر نمیشناسدش، چندتا سیستم امتحان کردم ولی تو هیچدوم بالا نیومد، حالا دوتا سوال دارم، آیا شانسی برای برگردوندن اطلاعاتم دارم، و اینکه الان… بیشتر بخوانید »

مریم
اسفند 16, 1396 6:19 ب.ظ

سلام.منم کمک میخواستم از دوستان.یه هارد میخوام که حجمش کم باشه اما کیفیتش بالا باشه،منظورم محافظت از فایل هاست چون میخوام فیلمهامو برا همیشه توش نگه دارم و هیچ وقت پاک نشن

ادمین
Reply to  مریم
اسفند 24, 1396 6:08 ب.ظ

شما بهتره SSD بخرید اگه حجم پایین بخواید

مهمان
بهمن 19, 1396 11:37 ق.ظ

سلام.ممنون از مطالبتون.من میخوام یک هارد وسترن یک ترا بگیرم برای ذخیره فیلم و عکس ها ولی نمیدونم کدوم مدل از وسترن برای ذخیره این موارد بهتر است،به نظرتون کدوم نوعش خوبه اگه راهنماییم کنین ممنون میشمم؟

پارسا
دی 5, 1396 11:08 ق.ظ

سلام.ممنون از مطالب مفیدتون. من قصد خرید یک هارد 5 ترابایتی دارم.اما نمیدونم چه مدلی بگیرم بهتره.من قصدم آرشیو مادام العمر فیلم با کیفیت های مختلف 4k,full hd و سریال هست.اما در بین مدل های مختلف بازار نمیدونم کدوم مدل بهتره و در عین حال مقرون به صرفه تره(غیر از لیسی!!).الان چند تا سوال برام پیش اومده، ممنون میشم راهنماییم کنید: 1-فرق هارد های اکسترنال دسکتاپ با همراه در چیه؟منظورم اینه که غیر از ویژگی ضد ضربه و امثال اون که در هارد های همراه هست، هاردهای رومیزی برتری خاصی دارن؟ از لحاظ کارایی و … ؟ در مورد استفاده… بیشتر بخوانید »

ادمین
Reply to  پارسا
دی 5, 1396 12:26 ب.ظ

سلام دوست عزیز کلاً هاردهای اینچنینی ایمنی خوبی دارند ولی یکی از راههای آسودگی خیال خرید حجم پایین تر هستش. برای مثال در حال حاضر هارد اکسترنال 6 ترابایتی از نزدیک 800 شروع میشه. در حالی که شما می تونید دو تا هارد 3 ترابایتی با نزدیک 900 یا یه هارد 3 و یک هارد 2 گیگ (که اگر یکی خراب شد حداقل بخشی دچار مشکل شده باشد) بگیرید. برند وسترن حرف اول رو تو این حجم ها در ایران میزنه و بعدش سیگیت. از اونجایی که دیده شده هاردهای سیگیت در برخی ظرفیت ها از هاردهای سامسونگ استفاده می… بیشتر بخوانید »

آذر 16, 1396 10:28 ب.ظ

سلام، نظرتون در مورد هارددیسک اکسترنال سیگیت مدل Backup Plus Portable ظرفیت 4 ترابایت چیه؟ میخوام بخرمش؟ خوبه؟ اگر نه، پیشنهاد جایگزین چی میدید. ممنون

یاسر
آبان 29, 1396 10:01 ب.ظ

سلام من میخوام هارد اکسترنال سیلیکون پاور a80 بگیرم لطفا نظرتون بگید چجور هاردیه ؟

ادمین
Reply to  یاسر
آذر 1, 1396 12:06 ب.ظ

هارد خوبیه ولی اینکه فک کنی هارد ضد ضربه است نیست

مهدی
Reply to  افشین
آذر 2, 1396 1:15 ق.ظ

سلام
هارد ضد ضربه میخواین دورش یه فوم یا یه چیز نرم بزارید دگه چیزیش نمیشه فقت از زیبایش کم میشه که اون هم مهم نسی از رنگ های متنوع فوم ها استفاده میکنید به نظر من بهترینراه همینه انقد پول مفت ندید

سعید زند
آبان 10, 1396 0:19 ق.ظ

سلام
من یه تلویزیون سونی براویا ال سی دی مدل KDL-40CX520 دارم
میخوام یه هارد اکسترنال ۱ ترابایتی بگیرم و ب تلویزیونم وصل کنم
سوالم اینه ک تلویزیونه من قابلیته اجرا کدوم هارد اکسترنال رو داره؟
لطفن راهنماییم کنید
ممنونم

پارسا
Reply to  سعید زند
دی 5, 1396 11:35 ق.ظ

سلام.به نظرم اکثر هاردهای اکسترنال این قابلیت رو دارند.اگه تلویزیون شما در اجرای فرمت های مختلف تصویر بروی فلش مشکلی نداره، هارد رو هم هم باید بتونه ساپورت کنه.من تلویزیون ال جی دارم و مشکلی نداشتم از این بابت.

ALI
آبان 2, 1396 12:15 ب.ظ

سلام
می خام یه هارد اکسترنال 4TB بخرم کدوم برند از همه بهتره هم از لحاظ گارانتی بهتر باشه هم زود خراب نشه؟؟؟برای خرید هارد اکسترنال باید به نوع فایل هایی که قراره توش بریزی هم دقت کنی؟؟؟؟

ادمین
Reply to  ALI
آبان 2, 1396 12:27 ب.ظ

تو این رده تو ایران وسترن میتونی بخری به فایل ها ربط آنچنانی نداره فقط اگه فایل هات خیلی تیکه تیکه اند هاردی بگیر که سرعت انتقال بهتری داشته باشه که باز هم فک کنم الان وسترن از بقیه بالاتره

yasaman
شهریور 10, 1396 0:14 ق.ظ

با سلام
میخوام یه فایل video رو با حجم 4.97Gb
به هارد اکسترنال منتقل کنم. ولی پیام زیر میاد
The file ‘video.mp4’ is too large for the destination file system.
چیکار کنم؟
لطفا راهنمایی بفرمایید.
باتشکر

محسن
Reply to  yasaman
شهریور 10, 1396 3:08 ب.ظ

به ntfs فرمتش کن

حامد
Reply to  yasaman
مهر 19, 1396 4:59 ب.ظ

هاردتون رو باید فرمت NTFS کنین مشکلتون حل میشه

sasha
مرداد 23, 1396 4:08 ق.ظ

سلام.. دوستان من یه هاردیث میخوام که در برابر ضربه مقاوم باشه..الان هاردwd my passaport دارم که disk managment شناساییش نمیکنه نمیدونم چرا ..فک میکنم بهش ضربه وارد شده..ممنون میشم کمکم کنید

امیر
مرداد 8, 1396 9:25 ب.ظ

سلام…ممنون بابت مطلب..الان اصرار شما رو توشیباس..من یه سرچ کردم انواع زیادی داره…کدوم مدلش بهتره؟؟؟؟؟؟

محمد
مرداد 2, 1396 12:00 ب.ظ

سلام !میخوام هارد وسترن دیجیتال سری مای پسورد اسلیم بخرم ولی انگار تو بازار موجود نیست. جایی هست که بشه این هارد رو تهیه کرد ؟! سوال دومم اینه که کارکرد این هارد نسبت به سری های دیگه از خانواده ی وسترن دیجیتال چطور هست ؟بین اسلیم و الترا و الترا پریمیوم و…کدوم بهتره ؟(من این هارد رو فقط برای استفاده ی شخصی و ذخیره ی فیلم و عکس میخوام!)

محمدترک
خرداد 3, 1396 9:22 ب.ظ

بالاخره نفهمیدیم سلیکون خوبه.. توشیبا خوبه وسترن خوبه… کدومش؟؟؟برای فیلم

ادمین
Reply to  محمدترک
خرداد 7, 1396 10:23 ق.ظ

اگه برای ذخیره و آرشیو می خوای my book وسترن. در کل وسترن هارداش وضعیت بهتری دارن

امیر
فروردین 22, 1396 10:19 ب.ظ

سلام آقایون:
اگه یه هاردی مثل سلیکون پاور اصل هارد مال شرکت دیگه اییه دلیل بر این نمیشه که برند بدتری…
اصلا ساخت بدنه هارده که مهمه …و الا که همه یه چیزن….
من الان 6 ساله یه هارد 500گیگ سلیکون پاور دارم هیچ بلایی هم سرش نیومده تا حالا … فک کنم فقط باهاش فوتبال بازی نکردم…

مجید ج
بهمن 9, 1395 3:19 ق.ظ

سلام می خواستم بدونم هارد سونی 1 ترابایت چطور هادی است از لحاظ کیفیت. هارد داخلش چه مارکیه ؟ خرابیش چطوره؟ و بین سونی و ای دیتا و سیلیکون و وسترن به ترتیب کدوما بهترن ممنون میشم.

Numa
بهمن 5, 1395 7:34 ب.ظ

سلام.من به دلیل کاری ک دارم هاردایی با ظرفیت خیلی زیادی لازم دارم.از چندتا از مارکا دارم الان.ولی میخوام یه هارد ۱۲ ترابایتی بخرم.یا اگرم بیشترش باشه بیشترشم باشه میخرم.ولی نمیدونم تو این اندازه از فضا کدوم یکی از مارکا بهترن؟یا اصلا تو ایران تا چه سقفی هست واسه ظرفیت هارد؟تو بازار تا چه ظرفیتی پیدا میشه؟و کدوم مارک بهتره.و چون خیلی برام مهمه که ضربه نخوره و نسوزه حالا به هر دلیلی مثلا با ریختن اب روش یا… به نظر شما چه مارکی یا چه حجمی بخرم؟ممنون میشم یکم سریع جواب بدین.با تشکر

امیر
دی 7, 1395 10:11 ب.ظ

سلام دوستان
من یک هارد 2 ترابایت میخوام که ضد ضربه باشه چون اتفاق خبر نمیکنه
قمتشم دیکه از 600 بیشتر نباشه لطفا کمکم کنید
خودم بین “سیلیکون پاور مدل Armor A85” و “ای دیتا مدل HD720 ” موندم لطفا راهنمایی کنید
اگه بهتر هم سراغ دارید بگید
ممنون

امیر
Reply to  امیر
دی 8, 1395 8:37 ب.ظ

حالا اگه ضد ضربه هم نبود مهم نیست
میخوام توش فیلم و آهنگ و عکس بریزم
بین وسترن و ای دیتا و سیلیکون پاور موندم
هر کی یه چیزی میگه یکی میگه خوبه یکی میگه کار نمیکنه
لطفا کمک کنید

ادمین
Reply to  امیر
دی 9, 1395 11:00 ق.ظ

سلام دوست عزیز HD720 به نظر بهتره. متاسفانه در حال حاضر اکثر هاردهای اکسترنال فقط برند هستند و هارد داخلی مدل های تقریباً ثابت. برای مثال هاردهای سامسونگ که کیفیت آنچنان خوبی هم ندارند در بسیاری از برندها حتی سیگیت هم دیده می شوند! در نتیجه یعی کنید اول وسترن بخرید که خب ضد ضربه نداره بعد می رسیم به مدل هایی مثل ای دیتا و …. اگر نظر من رو بخواهید بهتره زیاد به ضد ضربه گی فک نکنید 🙂

علی
Reply to  امیر
اردیبهشت 6, 1396 1:15 ق.ظ

ای دیتا نگیر که خراب میشه من گرفتم خراب شد زود سیلیکون پاور خیی خوبه

سحر
آذر 24, 1395 9:36 ب.ظ

سلام. یه هارد یک ترایی میخوام بخرم برای آرشیو عکس و فیلم .اطلاعاتم خیلی ارزش دارن نمیخوام به هیچ عنوان از دستشون بدم .نظرات رو خوندم گیج تر شدم. هر کس یه برندی رو تبلیغ میکنه.لطفا راهنماییم کنین.ممنون

ادمین
Reply to  سحر
دی 9, 1395 11:04 ق.ظ

سلام برای آرشیو بهتره از هاردهای آداپتوری وسترن استفاده کنید. ولی اگه خیلی خیلی ارزش دارند می تونید به هارد SSD هم فک کنید که خب قیمتش بالاست.

برومند
Reply to  سحر
تیر 10, 1396 3:15 ب.ظ

سلام یه هارد دو تراباید ترانسیت بگیر هم زد زربه هست هم قدرتش عالی است

سناتور
آذر 11, 1395 4:53 ب.ظ

دوستان بجای اینکه نظرات مختلف درمورد برند های مختلف بدید یه هاردی رو معرفی کنید ک قطعاتش اصل باشه و کاراییش بالا
بنظرمن برند اصلا مهم نیست چرا تو بازار امروزی ایفون شیش و هفت میخرن چون قطعاتش اصله ،حالا یه هاردی رو معرفی کنید ک قطعاتش اصل باشه

مجی
آبان 22, 1395 9:28 ب.ظ

با سلام.من چند مدل جدید هارد ای دیتا داشتم وهم وسترن .از وسترنها خیلی راضی بودم .چوم هم رمز نگاری داشت هم کیفیت ساخت.لی هاردهای ای دیتا از نظر جای فیش کابلشون خیلی حساس هستن زود خراب میشن.

مهر 27, 1395 2:48 ب.ظ

بچه ها من از این سایت خرید کنم به نظرتون ؟
bamia

مهر 15, 1395 4:50 ق.ظ

سلام خدمت همه دوستان بنده سر و کارم با انواع هارد اکسترنال بوده یه واقعیت رو بهتره همتون بدونین تمام هارد های اکسترنال تقریبا الان هارد داخلیشون شده سی گیت که جنسش افتضاحه افتضاحه من انواعش رو داشتم همشون خرابی و سوختن داشتن … دست اخر سراغ تعمیر کارشون رفتم که یکی از دوستانم بود و داخلشون رو دیده بود و با انواعش سر و کار داشت کار رو باید از کاردون پرسید … بهترین هارد اکسترنال توشیبا هست دوستم با برنامه مخصوص داخل هارد رو نشونم داد شماره سریال اصلی و از خود شرکت هاردش اکتیو شده بود و… بیشتر بخوانید »

ardeshir
Reply to  علی
آذر 30, 1395 10:34 ب.ظ

علی اقادرودبرشما.من میخام توشیبا بخرم تا300هزارتومن هم هزینه کنم توی برند توشیبا کدوم مدلش ازهمه بهتره لطفا جوابشو به ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم وایا ازسیلیکونم بهتره ardeshir.radmanesh1989@gmail.com

مجید
Reply to  علی
مرداد 11, 1396 11:23 ق.ظ

هارد من توشیبا بود . سوخت و هر چی عکس داشتم رفت . دادم واسه بازیابی . 400 پول دادم هیچی هم نصیبم نشد

مهزاد
مهر 7, 1395 9:28 ب.ظ

من بین ADATA و وسترن موندم شدید میشه لطفا راهنماییم کنین؟ ضد ضربه بودنش هم برام مهمه..

ادمین
Reply to  مهزاد
مهر 7, 1395 10:50 ب.ظ

دوست عزیز اگه ضد ضربه بودن مهمه که خب ای دیتا

Reply to  مهزاد
مهر 15, 1395 5:02 ق.ظ

عزیز دل برادر ضد ضربه بودن فقط یه تبلیغه یه لاستیک گزاشتن دور هارد میگین این ضد ضربه هست هارد درست و حسابی میخوای برو مارک توشیبا بگیر لاستیک دورش نیست ولی هد داخلی درجه یک داره که سالها برات کار میکنه و خرابی نداره .. من انواعش رو داشتم و مجبود شدم همشون رو یکی یکی بعد از خراب شدن به نصف قیمت بفروشم این مارکی که میفرمایین قبلا هارد داخلیش توشیبا بود ولی الان هارد سی گیت افتضاح گزاشتن داخلشون و به عنوان جنس خوب به ملت قالب میکنن .. دیگه خود دانی غیر از توشبا بخری پولت… بیشتر بخوانید »

فاطمه
مهر 1, 1395 12:06 ب.ظ

سلام یه هارد دو ترابایتی میخوام که ببرم دانشگاه یا اینور اونور، توش برنامه میخوام بریزم لپ تاپم پر شده اطلاعات لپ تاپمو هم میخوام خالی کنم توش، تو نظرات خوندم وسترن پاسپورتی انگار مقاومت کمی داره، در ضمن من دنبال یه هارد عمری می گردم! خوب هم ازش استفاده می کنم ولی مثلا این بیفته زمین داغون میشه؟؟ قابل حمل هم باشه
لطفا بهترین گزینه رو به من معرفی کنید

Reply to  فاطمه
مهر 15, 1395 5:06 ق.ظ

نظرات بالایی من رو بخون …. توشیبا بخر یک کلام … همین الان داره برام مثل یه بنز کار میکنه … مارکی دیگه بخری پولت به باد فنا میره … قبلش من پیش تعمیر کارشون بودم و همه چیز هارد ها رو برام گفت و نشونم داد

مجید
Reply to  علی
مرداد 11, 1396 11:26 ق.ظ

آقا شما نمایندگیش رو داری؟اولا توشیبا هم مثل همه برندها تقلبیش هم هست . ثانیا من داشتم و سوخت و 6 سال از بهترین سالهای زندگیم رو بخاطر عکس هایی که توش بود رو با خودش برد . خواهشا تحقیق کن

كوير
شهریور 30, 1395 10:17 ب.ظ

سلام خسته نباشید
من یه هارد خوب میخوام برا نگهداری فایل های شخصی قابل حمل و وزن مناسب
چند تا ابهام دارم
١- ۴ ترا لزوما از ٢ ترا بهتره( کیفیت کار)
٢- بهترین کار بازار واسه ۴ ترا الان چیه
٣- چه چیزایی رو باید معیار قرار بدم واسه مقایسه
۴-دیجی کالا یه نمونه قابل حمل موجود داره backup plus portable که نوشته ضخامتش زیاده نظرتون درموردش چیه

ممنونم

Reply to  كوير
مهر 15, 1395 5:07 ق.ظ

توشیبا بخر .. بدون هیچ بحثی اگر علت خواستی میتونی نظرات من رو اگه ادمین تایید کنه اول بخونی ببین به چه علتی گفتم توشیبا

bad romance
Reply to  علی
آبان 7, 1395 10:43 ب.ظ

خفه شو دیگه ای بابا

Reply to  علی
مهر 12, 1396 9:11 ق.ظ

آشغال ترین برند توشیبا هست، لپ تاپ هاش سریع میسوزه

علیرضا
مرداد 3, 1395 9:17 ب.ظ

سلام دوستان کاره منم راه بندازین یه هارد 3 ترا میخام واسه ارشیو فیلم
هزینه مهم نیس لطفا راهنماییم کنید . ممنون

ادمین
Reply to  علیرضا
مرداد 4, 1395 5:00 ب.ظ

سلام به نظر من همون 3 ترا مای بوک وسترن بگیر

متین
Reply to  علیرضا
مهر 1, 1395 3:14 ب.ظ

سیلیکون خیلی بهتره

مهرداد
تیر 26, 1395 1:43 ب.ظ

من تا حالا دو بار هارد یک ترا WD خریدم هر دو بارش کمتر از شش ماه استفاده کردم بعد یه مدت کند شدن و دیگه قابل استفاده نبودن و به هیچ وجه هم قابل تعمیر نشدن! واقعا به معنای دقیق کلمه افتضاحه هم خرابیشون زیاده هم به سختی تعمیر میشن. در کل به نظر من هرچی میخرین فقط ٌِ نخرین منو که دو بار به فنا داد. به ضربه فوق العاده حساسه هدشون زود خراب میشه و نیمسوز میشن

amir1518
تیر 10, 1395 11:11 ق.ظ

سلام
من دنبال یه هارد اکسترنال هستم که هم ضد ضربه باشه هم ضد آب و گرد و غبار. رفتم سراغ silicon power Armor A65 و A80 و Adata HD710 و HD720 که متاسفانه تو مشخصاتشون دیدم که با ویندوز 10 سازگاری ندارن. میشه کاری کرد که با ویندوز 10 سازگار شن؟ مثلا آپدیتی چیزی براش بیاد؟
و این که به نظر شما بهترین هارد اکسترنال ضد ضربه و ضد آب و گرد و غبار که با ویندوز 10 سازگار باشه چیه؟
لطفا راهنماییم کنید.
با تشکر

ادمین
Reply to  amir1518
تیر 10, 1395 11:51 ق.ظ

دوست عزیز هارد ، هارده دیگه سازگاری اینا نداره که
کلا همه هاردا به همه ویندوزا میخوره
اون برچسب ها و …….. که روشونه کشکه یا مربوط به نرم افزار های داخل هارد که معمولا هیچ وقت استفاده نمیشن

amir1518
Reply to  بنیامین
تیر 10, 1395 1:07 ب.ظ

تو دیجی کالا نوشته بود منم فک کردم لابد اینجوریه

sobhan
Reply to  amir1518
خرداد 12, 1396 6:24 ب.ظ

دوست گرامی
این هاردها هم ویندوز 10 را پشتیبانی میکنند – چون تولید این هاردها ، قبل از آمدن نسخه 10 ویندوز است، برای همین ویندوز 10 برای آنها درج نشده است

حسین
خرداد 23, 1395 10:34 ق.ظ

سلام میخواتم بدونم هارد silcon power armor a65 چطوره و منبع تغذیش چیه ؟
ودر هارد سیلکون پاور بهترنها کدام هستند؟

SKYNET.H.D.D
خرداد 19, 1395 2:06 ب.ظ

با سلام به همه راهنمایی و تجربه چند سال رو میتونم بگم که هارد های سیگیت و وسترن جزو بهترین هارد های بازار هستند نسبت به قیمتشون و در بین هارد ها کمترین خرابی ماله .ای دیتا هستش اما یکمی گرونه /در ضمن هاردی بخرید که دارای بکاپ و قابلیت رمز عبور داشته باشن
در کل من فقط که هارد میفروشم یه هارد سونی داشتیم برا کنجکاوی بازش کردیم دیدیم خود هارد ماله شرکت سیگیت هستش این یعنی نقطه قوت برا شرکت سیگیت

ادمین
Reply to  SKYNET.H.D.D
خرداد 19, 1395 5:00 ب.ظ

ممنون دوست عزیز بابت اطلاعات مفیدتون

بینام
Reply to  SKYNET.H.D.D
آذر 21, 1395 9:11 ب.ظ

سلام من که 2 ساله یه هارده یه ترای سونی گرفتم آخ نگفته ، واقعا ازش راضیم

خرداد 15, 1395 11:45 ق.ظ

سلام.
من قصد خرید یک هارد اکسترنال با ظرفیت 2-1 ترابایت برای ایکس باکس وان دارم. به نظر شما بهترین انتخاب چی میتونه باشه؟ لطفا راهنمایی کنید.

ادمین
Reply to  مهدی
خرداد 15, 1395 12:01 ب.ظ

در حال حاضر سی گیت و وسترن بهترین هارد هایی هستند که میشود خرید

محمد
خرداد 8, 1395 3:47 ق.ظ

سلام
کارم نرم افزار موبایله
فیرمورهای موبایلها قراره نگه داری شه
اکثرا کار اکسترکت خواهم کرد و فیلم تماشا میکنم
کدوم هارد بهتره؟
2 ترا باشه
درضمن قراره زیاد این ور و اونور بره
مثل ترنسنت 2ترایی که دارم

ممنون

ادمین
Reply to  محمد
خرداد 10, 1395 10:27 ق.ظ

سلام
دوست عزیز کلاً برای ذخیره سازی بهتره هارد پاسپورتی نگیرید. چرا که احتمال ضربه و از دست رفتن اطلاعات زیاده. برای ذخیره سازی ( اونم قابل حمل ) بهتره سری Mybook وسترن بگیرید. ولی خب چون شما می خواهید زیاد این ور اونور ببرید و اگر قرار بر آداپتوری نیست پاسپورتی وسترن کارتون رو راه میندازه.

king wolfs
فروردین 31, 1395 0:39 ق.ظ

من وسترن دیجیتال دارم هم سرعتش بالاست هم واقعا هارد خوب سبک و محکمیه چند بارم پیشم افتاد چیزیش نشد پیشنهاد میکنم شما هم بخرید واقعا مارک خوبیه هم از لحاظ جنس و قیمت

علی
فروردین 5, 1395 0:18 ق.ظ

من فقط وسترن و سی گیت داشتم که حاصل تحقیقات تاقت فرسا بوده،منی که ۲۰ سال پیش حتی به موس از نزدیک ندیده بودم انقدر تحقیق کردم که بدون داشتن کامپیوتر از خیلی ها بیشتر میدونستم،کیس کامپیوترم هنوزم از اون موقع مونده و جزو بهترین هاشت،،این رو گفتم نه برای سردرد بلکه وقتی افشین جان با صبر و تواضع میگن وسترن و سی گیت صاحب برتری هستن من که محتاط ترین هستم تایید میکنم، وسترن من از نوع یولترا پاسپورت حتا از دستم افتاد رو زمین،ولی مشکلی نداره،الان روی ایکس باکس وان نصبه و دارم بازی هام رو روی اون… بیشتر بخوانید »

علی
اسفند 12, 1394 12:54 ب.ظ

با درود وقت بخیر ادمین محترم
دوست گرامی با توجه به تجربه ای که دارید لطفا یک راهنمایی کوچک کنید ممنون میشم،
اول میخواستم فلش بگیرم بعد تصمیم گرفتم هارد بگیرم با توجه به اطلاعاتی که دارید کدوم گذینه برای من که فقط میخوام عکس و فیلم های خانوادگیم و داشته باشم و از دستشون ندم چون تمام زندگی من هستن کدام مورد باید تهیه کنم و چه برندی ممنونم یک ترابایت برام کافیه ، موفق و پیروز باشید

ادمین
Reply to  علی
اسفند 12, 1394 1:21 ب.ظ

اکثر برند های که الان تو بازار هستند تولید کننده هارد نیستند و در واقع فقط جعبه هارد رو تولید میکنند و هارد اصلی مربوط به شرکت دیگریه
بهترین برند های هارد وسترن و سیگیت است

امیررضا
اسفند 4, 1394 11:32 ب.ظ

سلام. میخوام ی هاردی بگیرم که اطلاعاتم نپره و نسوزه. لطفا بگید چه مارکی ,,چه مدلی خوبه ؟

محمدرضا
Reply to  امیررضا
شهریور 9, 1398 6:33 ب.ظ

چنین هاردی وجود خارجی نداره . تمام هاردها حتی بهترین اونها احتمال از دست دادن اطلاعات را دارند

خشایار
بهمن 26, 1394 9:01 ب.ظ

هارد adata چطوره؟؟؟

ادمین
Reply to  خشایار
بهمن 26, 1394 10:52 ب.ظ

دوست عزیز ای دیتا فقط پک می کنه و هاردهاش رو از برندهایی همچون سامسونگ و سی گیت و در مواردی وسترن تهیه می کنه

مهدی
دی 17, 1394 8:34 ب.ظ

سلام خسته نباشید من می خواستم یه هارد سه ترا بگیرم اگه میشع یه مدل خوب و مقاوم معرفی کنید
با تشکر

ادمین
Reply to  مهدی
دی 18, 1394 11:02 ق.ظ

سلام
دوست عزیز بهتره کاربردتون رو بفرمایید و میزان خرجتون رو. ولی حداقلش وسترن my book

الهه
دی 11, 1394 8:19 ب.ظ

با سلام و احترام. اطلاعات در مورد هارد سیلیکون ضد نقیض بود. بالاخره بهترین هارد ضدضربه چیه؟ برای ذخیره ی فیلم و عکس میخوام. ممنونم

بهنام
دی 9, 1394 9:42 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.من یه هارد 4 ترابایتی نیاز داشتم سه تا مدل انتخاب کردم واسه خرید. لطفاکمکم کنید بگید کدومشون بهترن؟لطفا فقط سریع.
ADATA NOBILITY NH03USB 3.0 EXTERNAL HARD DRIVE-4T
WESTERN DIGITAL MY BOOK HARD DRIVE USB3.0-4T
SILICON POWER STREAME S06 3.5 INCH EXTERNAL HARD DRIVE USB 3.0-4T

ادمین
Reply to  بهنام
دی 9, 1394 10:15 ب.ظ

سلام اگه برای آرشیو می خواهید وسترن

نگار
آذر 2, 1394 1:39 ق.ظ

سلام من هارد پاسپورت گرفتم و الان مشکل پیدا کرده میتونین راهنمایی کنین که کجا میتونم ببرم واسه برگردوندن اطلاعاتم

Matin
شهریور 17, 1394 12:18 ب.ظ

با عرض سلام و درود… ازتون درخواست راهنمایی دارم!!! من می خوام یک هارد با ظرفیت 4 بگیرم! و می خوام روش سیستم عامل ویندوز 7 باشه و تمام برنامه هام ! رو نگهداری کنه! راستش من می خواستم لپ تاپ بگرم برای کارم اما دست کم باید 7 میلیون به بالا هزینه کنم و کارم برنامه نویسی-گرافیک و…هست که در درجه اول سرعت پردازش و حافظه مهم هست.و حتی می خواهم از دو سیستم عامل ویندوز برای برنامه نویسی و گرافیک و …کارهام و از لینوکس برای یادگیری استفاده کنم! می خواستم ببینم می تونم یک هارد بگیرم که… بیشتر بخوانید »

ادمین
Reply to  Matin
شهریور 17, 1394 12:47 ب.ظ

راستش دقیقا سوالتون رو نفهمیدم ولی
تاجاایی که من میدونم شما میتونید لینوکس رو با فلش ران کنید و دیتاو برنامه هاتونم روش ذخیره بشه
میتونید بایه فلش 64 هم کارتون رو راه بندازید
حالا اون هارد 4 رو واسه چی میخواید نمیدونم دو سیستم عامل هم میتونید رو لپ تاپ داشنه باشید!!!

Matt
مرداد 24, 1394 11:25 ق.ظ

بین seagate و َAdata کدوم بهتره ؟ امنیت اطلاعات و ضد ضربه و ضد شوک بودن برام مهمه قبلا دو تا وسترن داشتم که داغون بودن هردو .
راهنمایی کنید دوستان.

محمدباقر سبحانی
مرداد 10, 1394 3:08 ب.ظ

آقابنیامین ممنون از راهنمایی هاتون.من چند جای دیگه هم پرسیدم گفتند هارد ساخت کمپانی وسترن سری مای پاسپورت دیجیتال بهترین هارده هم اینکه ضد شوک و خشه هم ارزون و به صرفه هست هم قابلیت بکاپ به صورت حرفه با smartware داره هم بکاپ گیری در فضای ابری.سرعتش هم قابل قبوله و 480 مگ بر ثانیه است.هم احتمال پریدن اطلاعات بسیار بسیار کمه و اگه پرید با قابلیت پشتیبان گیری ابری میشه به راحتی به اطلاعات از دست رفته دسترسی داشت.من میخوام دو تا هارد دو ترابایتی از این شرکت و این سری بخرم که یه هارد اصلی و اون… بیشتر بخوانید »

ادمین
Reply to  محمدباقر سبحانی
مرداد 10, 1394 11:10 ب.ظ

کار درستی میکنی 🙂 منم خودم 3 تا هارد وسترن دارم حرف نداره
این هارد تنها مشکلش اینکه ضد ضربه نیست
وگرنه حرف نداره
پشتیبانی ابری اینترنت خفن میخوادا

محمدباقر سبحانی
مرداد 7, 1394 11:23 ب.ظ

با تشکر آقا بنیامین من گشتم هارد با مدل
LaCie Porsche Design P9233 External Hard Drive – 3TB
را پیدا کردم.بنظرتون واسه من گزینه خوبیه؟هارد معمولی باشه چون فقط صرفا برای ریختن فیلم و سریال میخوام استفاده کنم.قیمت این هارد تو بازار 650000 تومنه.فقط بگید از نظر امنیت و اینکه مقاوم باشه دلم رو قرص میکنه که یه وقت فیلم هام نپره.هارد ضد ضربه و ضد آب چی بمن پیشنهاد میکنید؟
با تشکر از راهنمایی هاتون.

ادمین
Reply to  محمدباقر سبحانی
مرداد 8, 1394 0:38 ق.ظ

این مدلی هم که انتخاب کردید بد نیس ولی اگه دنبال یه هارد مقاوم میگردید باید از سری rugged این شرکت انتخاب کنید که هم ضد ضربه اند و هم ضد آب و شوک ( این برند همیشه جزو دو هارد اول بوده) اما اگه واقعا میخوایید هیچ چیزی رو از دست ندید من میگم بجای یه هارد گرون 4 تا هارد دو ترا ارزون تر بگیرید مثل سری Armor سیلیکون پاور همیشه یه بک آپ از اطلاعاتتون داشته باشید ( مثلا دو تا بک آپ دو تا هم اصلی ) هم اگر یه روزی یه هاردتون به مشکل خورد… بیشتر بخوانید »

محمدباقر سبحانی
مرداد 7, 1394 11:38 ق.ظ

سلام به همه.مطالبتون خیلی خوب بود.من حافظه لب تابم پر شده و به دنبال یک هارد اکسترنال خیلی خوب میگردم.بیشتر من تو کار دانلود کردن فیلم سینمایی و سریال هستم و لب تابم پر شده و میخوام فیلم هامو بریزم تو یه هارد.چون اطلاعاتم فیلمه هارد یک ترابایتی دردی ازم دوا نمیکنه و به دنبال هارد اکسترنال سه یا چهار ترابایتی هستم.سرعت انتقال اطلاعات بالا باشه و ضد ضربه و ضد آب باشه.کابوسم اینه که نکنه اطلاعاتش بپره و همه فیلمامو از دست بدم پس دکمه بکاپ داشته باشه و امنیتش فوق العاده بالا باشه و دلم رو قرص قرص… بیشتر بخوانید »

ادمین
Reply to  محمدباقر سبحانی
مرداد 7, 1394 1:19 ب.ظ

بلاخره هر محصولی یک سری مشکلات داره
ولی نگفتید هارد پرتابل ( پاسپورتی ) میخوایید یا معمولی ؟
ولی هارد های LaCie در دنیا بخاطر مقاومت بالا معروفند اما قیمت بالایی هم دارند
بهتره برید سراغ این برند

masiha
تیر 30, 1394 3:19 ب.ظ

میخوام یه هارد اکسترنال بگیریم 2 ترابایت یه برند ارزان و خوب معرفی کنید

ادمین
Reply to  masiha
تیر 31, 1394 11:44 ق.ظ

سلام
برند ارزان و خوب با برند معتبر و خوب شاید 20 تومن حداکثر تفاوت داشته باشند به شما پیشنهاد می کنم همون وسترن western یا سی گیت seagate بگیرید. برای مثال seagate با قیمت نزدیک 290 ایناس

108
0
Would love your thoughts, please comment.x