مایکروسافت Bitcoin را در تبدیل ارزهای Bing قرار داد !!

0

مایکروسافت در اقدامی تازه برای گسترش Bing سعی کرده است تا قیمت لحظه ای Bitcoin را در برابر ارز های جهانی در موتور جستجویش آسانتر کند.

از این به بعد کاربران موتور جستجوی مایکروسافت Bing می توانند به راحتی ارزش Bitcoin را در مقابل بیش ار 50 ارز رایج بین المللی با تایپ یک عبارت ساده مانند ” Bitcoin to USD” یا “Bitcoin to 100 Euros”  مقایسه کنند.

screenshot_2D00_with_2D00_exchanges_5F00_new_5F00_thumb_5F00_003F654B_610x190

این تبدیل ارزش را مایکروسافت با مشارکت Coinbase که یک کیف پول الکترونیکی که Bitcoin را ساپورت می کند در موتور جستجویش قرار داده است.

در حال حاضر متاسفانه مثل همیشه این ویژگی را Bing فقظ در اختیار کاربرانش در آمریکا , کانادا , انگلیس , استرالیا و هند قرار داده است اما با این حال مایکروسافت قول داده تااین امکان را به زودی در اختیار دیگر عاشقان این پول دیجیتال در دیگر کشور ها هم قرار دهد.

اما بدون شک این اقدام مایکروسافت میتواند کمک دیگری به Bitcoin بعد از به رسمیت شناخته شدن توسط دولت استرالیا با شد تا بتواند در صدر ارزهای بینالمللی قرار گیرد بیت کوینی که از زمان تولد خود در سال 2009 تاسال گذشته نتوانسته بود سرمایه گذاران بزرگ را به خود جلب کند به یکباره از زانویه 2013 تا امروز توانسته ارزش خود در برابر ئلار آمریکا را 1500 درصد افزایش دهد و خو د در بسیاری از بازارهای مالی واعتباری جهان تثبیت کند.

منبع : cnet

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x