نظر سنجی های تلویزیون

0

تلویزیون ها مهمان خانه همه ما هستند و دائماً هم در حال بزرگ شدن، با کیفیت تر شدن و پرامکانات تر شدن است. اما همیشه این سوال بوده است که کدام تلویزیون کیفیت بهتری دارد؟ از آنجایی که تلویزیون خوب برآیندی است از یک سری پارامترها بر آن شدیم تا با کمک شما به نتیجه ای در خور برسیم. حتماً که دلمان می خواست همچون سایت های خارجی تمامی برندها و مدل ها را تست کنیم و خوبی ها و بدی هایشان را مرور کنیم. ولی حیف که دوستان پخش کننده، فروشنده و … اصلاً تأکید می کنیم اصلاً همکاری نمی کنند. پس بهتر است که با هم همراه شویم و هریک تلویزیون خود را مورد بررسی قرار دهیم. اینگونه به مجموعه ای می رسیم که می تواند برای خریداران جدید و شاید در آینده برای خودمان سودمند باشد.

به منظور بهبود و جامعیت نظر سنجی ها در آینده مشخصه های جزئی هم مورد بررسی قرار خواهند گرفت. ولی در این نظرسنجی خیلی کلی به برندها نگاهی داریم و می خواهیم ببینیم کدام برند در مجموع توانسته است شما کاربر گرامی را راضی کند.

توجه داشته باشید که اگر برند مورد نظر شما در لیست نیست در دیدگاه نام آن را ببرید تا در لیست قرار داده شود. در حال حاضر می توان به این نتیجه رسید که کلمه سایر نماینده برندهایی همچون ایکس ویژن و دیگر برندهای ایرانی و چینی و کره ای است که در بازار ایران یافت می شود.

 

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x