همه چیز در باره Sony Xperia Z3

1

در روز شنبه این پرچم دار جدید سونی یعنی Xperia Z3 از طرف سازمان TENNA مجوز انتشار در چین را دریافت کرد که طی دریافت این مجوز اطلاعات زیادی درباره  این گوشی به فضای مجازی درز کرده و همچنین تصاویری از این گوشی قدرتمند سونی در اینترنت منتشر شده که بررسی این خبر ها میپردازیم .

قبل از هرچیز از هسته مرکز این گوشی بگیم که متاسفانه از پردازنده Snapdragon 805 در این گوشی استفاده نشده ( این پردازنده به احتمال زیاد در سامسونگ گلکسی نوت 4 استفاده میشود ) و بجای آن از یک پردازنده Snapdragon 801 با چهار هسته Quad-core 2.5GHz استفاده شده  ( همانند ال جی G3 ) که نسبت به سری قبلی یعنی Xperia Z2  که از همین پردازنده اما به صورت  Quad-core 2.3GHz استفاده شده بود کمی سریع تر شده و در مورد صفحه نمایش هم از یک نمایشگر 5.2 اینچی  IPS LCD  در این گوشی استفاده شده که با رزولوشن 1080 در 1920 تصاویر را به صورت FullHD نمایش میدهد .

Xperia Z3 از 3 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره میبرد و البته میتوانید با کارت حافظه microSD این مقدار را  افزایش دهید . سونی در این گوشی از یک دوربین 20.7MP به همراه سنسور Exmor در پشت گوشی و یک دوربین دو مگاپیکسلی در جلو که قابلیت فیلم برداری به صورت 1080P را دارد استفاده کرده است .

البته این گوشی هم مثل بقیه گوشی های سری Z سونی به صورت ضد آب ساخته خواهد شد البته هنوز از عدد IP این گوشی صحبتی نشده اما ازبه نظر میرسد از Xperia Z2 که به صورت IP58 بود  ( توانایی ماندن در آب در عمق 5 فوت و به مدت 30 دقیقه را داشت ) عملکرد بهتری داشته باشد .

در پایان میتوانید تصاویری که از این گوشی منتشر شده را ببینید گرچه به نظر میرسد این پرچم دار جدید سونی از رقبای سامسونگی و ال جی خودش کم آورده چون ال جی G3 که خیلی قبل تر از این گوشی معرفی شده و در بازار هم موجود است دقیقا از همین پردازنده استفاده میکند علاوه بر این از یک نمایشگر فوق العاده زیبای QHD بهره میبرد به نظر میرسید نسل بعدی گوشی های هوشمند سونی  از نمایشگر های بهتری استفاده کنند تا در جنگ ابر قدرت ها حرفی برای گفتن داشته باشد .

The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification (3) The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification (4) The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification (2) The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification (5) The-Sony-Xperia-Z3-receives-TENNA-certification

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
hamid
شهریور 10, 1393 11:56 ق.ظ

دیگه سونی به یک چیزی گیر بده میره دیگه,ولی گوشی خوبی بود x2 حالا x3 چی میشه نمیدونم.

1
0
Would love your thoughts, please comment.x