بهترین راه پاک کردن تمامی اطلاعات گوشی های اندرویدی

0

اگر شما بخواهید گوشی اندرویدیتان را بفروشید یا به کسی هدیه بدهید حتما باید مراقب اطلاعات بر روی گوشی خود باشید اطلاعاتی مثل عکس ها شماره تلفن ها و بقیه اطلاعات گوشی شما به راحتی قابل بازگردانی هستند .

پس چطور باید از اطلاعات خود مراقبت کنیم این کاری ایست که امروز قراره به شما آموزش بدهیم.

مرحله اول : کدگذاری کردن اطلاعات

این کار یکی از مهم ترین کارهایست  که حتما باید انجام دهید حتی میتوانید کار را همین الان برای گوشی خود انجام دهید تا اگر هم جایی گوشیتان را جا گذاشتید یا رم تان را گم کردید کسی از اطلاعات شما سوء استفاده نکند .

برای انجام اینکار باید وارد Settings شوید و وارد بخش Security شده و Encrypt phone را فعال کنید .

android-encrypt

مرحله دوم : بازگشت به تنظیمات کارخانه

در این مرحله با انجام این کار تمامی اطلاعات بر روی دستگاه شما پاک میشود گوشی شما به حالت خارج شده از کارخانه بر میگردد ، پس مراقب باشید و از اطلاعات تان حتما پشتیبان گیری کنید برای انجام این کار باید وارد Settings شده واز بخش  Backup & reset گزینه ی factory data reset را انتخاب کنید .

android-reset

مرحله سوم : پر کردن گوشی با اطلاعات بی خودی

پس از اینکه مرحله یک و دو را انجام دادید تقریبا اطلاعات شما به طور کامل پاک شده اند اما تا حدی قابل بازیابی توسط نرم افزار های خاصی است پس برای اینکه مطمئن شوید بهتر است گوشی تان را با اطلاعاتی مثل عکس یا موزیک ها الکی پر کنید تا با بارگزاری این اطلاعات بر روی اطلاعات قبلی از احتمال بازیابی اطلاعات شما کاسته شود .

مرحله چهارم : انجام دوباره بازگردانی به حالت کارخانه

حالا در این مرحله باید مرحله دوم را تکرار کنید و اطلاعاتی را که دستگاه را با آن پر کرده بودید دوباره خالی کنید با اینکار احتمال اینکه اطلاعات شما دوبازه بازیابی شوند را به شدت کاهش میدهید و اگر باز هم نیاز داشتید میتوانید این کار را چندبار تکرار کنید تا خیالتان از بازیابی اطلاعات گوشیتان کاملا مطمئن شود .

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x