کیس گیمی عالی و ارزان با پردازنده رایزن AMD

0

مدتی است که پردازنده های رایزن AMD معرفی و اخیراً عرضه شده اند. حالا چرا ما خوشحالیم؟ معلوم است، قیمت های AMD عالی است و کاملاً بازار پردازنده ها را تکان می دهد. بسیاری امید دارند اینتل پردازنده های خود را ارزان کند تا رقابت جذاب تر شود و باز هم اینتل بخرند و بسیاری دیگر هم می خواهند با پردازنده های AMD داستانی جدید بسرایند!

هشت بیت به عنوان سایتی که همیشه به دنبال چالش های دل انگیز بوده است 🙂 این بار می خواهد به شما این امکان را بدهد که ارزان ترین کیس گیم ( البته حواستان باشد که چون اسم گیم می آید حداقل کارت گرافیکش 1 میلیون تومان است! ) مبتنی بر AMD را با هم در نظر بگیریم. البته که هنوز در بازار خبر آنچنانی نیست ولی قصد داریم تا شمایی از چیزی که در انتظار ماست را با هم در نظر بگیریم. با ما همراه باشید:

پردازنده : AMD Ryzen 1100  با قیمت 129 دلار که می توان آن را 500 هزار تومان در نظر گرفت

این پردازنده با کارایی مناسب خود می تواند فاصله نزدیک به 300 هزار تومانی با intel core i5 7400 را برای شما مهم جلوه داده و شما را راضی به استفاده از رایزن کند. اگر کمی به بنچمارک های ارائه شده نگاهی بیندازید می توانید کاملاً حس کنید که Ryzen 3 1100 را می توان نسخه ای بین Core i3 7100 و Core i5 7400 و نزدیک تر به Core i5 دانست که برای گیم می تواند کافی باشد.

مادربورد:  MSI A320M PRO-VD با قیمت 60 دلار که با قیمتی در حدود 250 هزار تومان (با احتساب گارانتی و….) احتمالاً به فروش می رسد.

جداً با این قیمت باید از MSI تشکر کنیم و از این مادربورد استفاده کنیم! هرچند که مادربوردهای بهتری را هم می توان تهیه کرد ولی با این قیمت کمی سخت و شاید ناشدنی باشد.

کارت گرافیک: MSI RX 470 با قیمت 970 هزار تومان

هرچند که برادر بزرگ تر یعنی RX 480 کمی سر و صدا کرد و قدرت و صد البته دمای کاریش در ابتدا نقل همه محافل بود، این بار اما به RX 470 دل بسته ایم که قدرت و حرف های بسیاری برای گفتن دارد و می تواند همراه خوبی برای کیس گیم خوش قیمت ما باشد.

رم: Kingston HyperX FURY 8GB 2400Mhz CL15 DDR4 با قیمت 245 هزار تومان

هر چند که رم بیشتر به شدت به دردتان می خورد ولی این کیس گیم قرار است ارزان تمام شود پس باید به کمترین خرج ممکن فکر کنیم. هر چند که 8 گیگابایت رم هم کاملاً می تواند شما را راضی نگاه دارد.

هارد: WD Blue 1TB و Corsair Force LE SATA3 SSD که مجموعاً 445 هزار تومان می شود.

هارد دستگاه یکی از مهمترین بخش های کیس گیم برای سرعت سیستم و بازی و نرم افزار است. ما هم با احترام به این بخش، نزدیک به نیم میلیون تومان را به این قسمت اختصاص دادیم.

پاور: GREEN GP530A با قیمت 195 هزار تومان

دیگر قسمت مهم دستگاه که اگر به درستی کار نکند دچار مشکل می شویم.ارزان تر هم می شد انتخاب کرد ولی ریسک پذیر نیست!

کیس: RaidMax EXO Case با قیمت 95 هزار تومان

سیستم نهایی:

cpu: AMD Ryzen 3 1100

M.B: MSI A320M PRO-VD

Video card: MSI RX 470

Ram: Kingston HyperX FURY 8GB 2400Mhz CL15 DDR4

H.D.D+SSD: WD Blue 1TB + Corsair Force LE SATA3 SSD

P.S: GREEN GP530A

Case: RaidMax EXO Case

 قیمت تمام شده: 2.700.000 تومان

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x