چگونه به خرید گوشی برویم؟

0

برای خیلی از افراد خرید روندی خسته کننده است و برای برخی خرید، یک تفریح! مخصوصاً که این خرید دیجیتال هم باشد و علی الخصوص که این کالای دیجیتال گوشی باشد! پس بیایید این لذت را تا پایان استفاده از گوشی هم در خود نگاه داریم. احتمالاً بسیار دیده اید که فردی گوشی را خریده ولی بعد از مدتی یا از خود گوشی راضی نیست یا از قیمت آن راضی نیست یا این که تازه فهمیده که سرش کلاه گذاشته اند! امروز قصد دارم تا به شما راههایی را نشان دهم که احتمال این اتفاقات را بسیار پایین می آورد. با من همراه باشید 😉

جیبتان چه حالی دارد؟

محدوده قیمتی برای خودتان انتخاب کنید. حتماً گوشی های تا حول و حوش 100 هزار تومان بالاتر را هم مدنظر داشته باشید.چرا که بعضی اوقات با 100 هزار تومان بیشتر، چیزهای زیادی نصیبتان می شود. در عین حال با تعیین محدوده قیمتی انتخاب ها کمتر می شود و در نتیجه ساده تر!

lack-of-money

تحقیق کن! تحقیق!

وقتی می خواهید در شهری غریبه به رستوران بروید چکار می کنید؟ به نظر من عاقلانه ترین کار پرسش از چندی از مردم شهر است. پس حالا که می خواهید محصولی را که حداقل یکسال با شماست را بخرید از چند نفر از اهالی شهر سوال کنید. تأکید می کنم از چند نفر. حالا چند نفر نشد از چند سایت که می شود! نکته جالب اینجاست که مردم پس از خرید کالاهای دیجیتال دائماً در مورد آن نظر می دهند و شما می توانید آنها را بخوانید و از مشکلات و مزایای آنها با خبر شوید. پس به اعصاب و روان خود احترام بگذارید و کمی در مورد چیزی که می خواهید بخرید تحقیق کنید!

What-You-Need-to-Know-About-Smartphone-App-Development

 اینترنت چیز خوبیست!

به فروشگاه های اینترنتی سربزنید قیمت های اینترنتی گاهی از بازار ارزان تر است! البته توجه داشته باشید که به هر فروشگاهی اعتماد نکنید. اگر دوست داشتید می توانید اینجا را مطالعه کنید.

online-shopping

 

 

به گفته ها توجه نکنید! مثلاً فقط اینکه فلان گوشی چهار هسته ایست نشان از قدرت آن نیست. به نام و مدل آنها هم توجه کنید و به “بنچمارک” آن نگاهی بیندازید. به عدد دوربین توجه نکنید. مگاپیکسل همه چیز نیست. به بررسی های کاربران نگاهی بیندازید یا خودتان  بروید آن را تست کنید. (بعد از هزاران بار می گویم! کیفیت دوربین آن چیزی نیست که در صفحه نمایش گوشی به صورت زنده می بینید.) عکس بگیرید،فیلم بگیرید و تست کنید تازه بازهم کیفیت متأثر از صفحه نمایش گوشی است ولی خب کمتر.راستی رم هم تأثیر زیادی در سرعت کار دارد.

specifications-sony-xperia-sl-smartphone

تهرانید؟ به بازار موبایل ایران هم  سر بزنید!

وقتی به فروشگاهی می روید و کالایی را می خواهید بخرید به شما هشدار می دهند که اگر جعبه را باز کنند آن کالا برای شماست! پس چرا جایی نروید که همه گوشی ها باز باشد تا کار کنید، تست کنید و ارزیابی کنید. به نوبه خودم از شیوه ارائه  کالای  بازار موبایل ایران به شدت راضی ام. البته قیمت بالا و پایین دارد. من از نظر نمایش کالاها می گویم!

122

 برنامه گارانتی نمی آورد!

خوب رسیدیم به بخش خرید. پس از انتخاب گوشی خیلی از فروشنده ها ادعای خیلی خیلی جالبی می کنند. مثلاً میگویند تا برنامه نریزید گارانتی قبول نیست. مطمئن باشید اینها همه اش دروغ محض است. این ها همه اش سوء استفاده از موقعیت است. پس حتماً پیش از خرید خاطر نشان کنید که برنامه نمی خواهید! یک نکته دیگردر خرید لوازم جانبی دقت لازمه را داشته باشید.

97371_332

 

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x