همه چیز درباره سامسونگ گلکسی S6 ( به طور رسمی معرفی شد )

24

با سلام خدمت شما اگر در چند ماه گذشته با ما همراه بوده باشید حتما از نحوه پشتیبانی ما از اخبار و شایعه های معرفی آیفون آشنا شر دید این بار هم تصمیم گرفتیم با همین روش در پستی به بررسی اخبار و شایعات پیرامون پرچم دار جدید سامسونگ گلکسی S6 بپردازیم . که امیدوارم این پست هم رضایت شما را جلب کند .

بالاخره همه شایعات پایان یافت و امروز جدیدترین گوشی سری S سامسونگ معرفی شد

بریم خیلی سریع سراغ معرفی این پرچم دار جدید سامسونگ ، این گوشی با ظاهری جدید معرفی شد و سامسونگ بالاخره دست از پلاستیک نا مرغوب و بی کیفیت دست برداشته و مدل جدید این گوشی کمی شیک تر و مدرن تر به نظر میرسد . به نظر میرسد از این لجاظ میتواند با گوشی های خوش ساختی مثل آیفون 6 رقابت کند . پنل این گوشی از فلز و شیشه ( گوریلا گلس 4 ) ساخته شده است اگر به طراحی این گوشی بیشتر دقت همش به یاد آیفون 6 خواهید افتاد مسلما آیفون الگو اصلی سامسونگ در طراحی گلکسی S6 بوده است ، دیدن چند عکس از این گوشی خالی از لطف نیست .

Samsung-Galaxy-S6-official-images

Samsung-Galaxy-S6-official-images (2) Samsung-Galaxy-S6-official-images (1)

Samsung-Galaxy-S6-official-images (3)

در مورد صفحه نمایش این گوشی باید گفت مثل همه پرچم داران از صفحه نمایشی بالاتر از FullHD استفاده میکند ، صفحه نمایش این گوشی به صورت AMOLED و به صورت (Quad-HD (1440×2560 و  با چگالی پیکسلی 576 به نظر میرسد یکی از بهترین صفحه نمایش های حال حاضر باشد.

Dimensions

در قلب این گوشی همانگونه هم که قبلا شایعه شده بود خبری از پردازنده های Snapdragon نیست و پردازنده جدید هشت هسته ای سامسونگ یعنی 2.1GHz octa-core Exynos 7420 حضور دارد که در کنار این پردازنده هم 3 گیگابایت رم پر سرعت LPDDR4 قرار داده شده است و  با حافظه‌های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت ( در این گوشی دیگر درگاه Micro SD دیده نمیشود ) ، یکی از ویژگی هایی که در مدل جدید این گوشی دیدی نمیشود قابلیت ضد آب بودن گوشی است .

دوربین اصلی این گوشی 16MP و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی است ، در این گوشی کاربران میتوانند با استفاده از ویژگی Quick Launch با دوبار زدن دکمه home دوربین این گوشی را در کمتر از 0.7 ثانیه آماده عکاسی  کنند .

Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images

در مورد باتری این گوشی باید گفت سامسونگ هم همانند اپل و HTC دست به تولید باتری های غیر قابل تعویض زده و شما نمیتوانید به راحتی باتری گلگسی S6 را تعویض کنید در ضمن ظرفیت باتری این گوشی نیز کاهش پیدا کرده و 2550mAh برای مدل ساده و 2600mAh برای مدل Edge در نظر گرفته شده است البته با توجه به پردازنده جدیدتر و استفاده از حافظه فلش سریع تر و کم مصرف تر عملکردی همانند مدل S5 داشته باشد .

این گوشی از تمام شارژر های بیسمی با استاندارد های Qi و PMA پشتیبانی میکند و به گفته سامسونگ تا 1.5 برابر سریعتر از مدل قبلی شارژ میشود و شما میتوانید با 10 دقیق شارژ 4 ساعت از گوشی استفاده کنید .

Wireless-charging مدل ساده گلکسی S6 در رنگ های مشکی، طلایی و آبی و مدل Edge آن در رنگ های سفید، مشکی، طلایی و سبز تولید میشود .

An-extra-color

این گوشی از April 10 در سراسر دنیا به فروش میرسد  .

شما هم میتوانید نظرات تان در مورد این گوشی در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید .

آپدیت 8 اسفند 

در چند روز گذشته خبرهای زیادی در مورد این گوشی شنیده میشد اما 90% بی پایه و اساس بودند تا اینکه عکس های رندر شده این گوشی از Cnet Korea منتشر شد که اولین تصاویر رندر شده از این گوشی در یک منبع اطلاعاتی معتبر منتشر شده و به نظر میرسد از بقیه تصاویر به مدل اصلی نزدیک باشد .

این تصاویر مربوط به مدل Edge این گوشی است و سامسونگ در این مدل هم کاملا شبیه نوت 4 عمل کرده و از یک لبه منحنی در این گوشی استفاده کرده است .

Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders (2) Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders (1) Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders

در هفته های اخیر هر روز خبری جدید از سامسونگ گلکسی S6 به بیرون درز میکرد اما خیلی از اخبار ضد و نقیض بودند و نمیشد خیلی به آنها اعتماد کرد ماهم تصمیم گرفتیم کمی صبر کنیم تا دقیق ترین هارا برای شما در این پست جمع آوری کنیم .

اولین بحث در مورد زمان عرضه این گوشی است ، که طبق عکسی که از طرف سایت Phonarena پخش شده است به نظر میرسد سامسونگ دو تاریخ را برای معرفی گوشی هایش در نظر دارد که به نظر میرسد تاریخ اول یعنی 22 مارس ( 2 فروردین ) تا 30 مارس ( 10 فروردین ) زمانی است که گلکسی   S6 معرفی میشود و تاریخ دوم یعنی 19 اپریل ( 30 فروردین ) تا 30 اپریل ( 7 اردیبهشت ) مربوط به معرفی سری جدید نوت باشد .

samsung-galaxy-s6-release-date

یکی دیگر از خبر هایی که  به نظر جالب میرسد انتشار عدد های بنچمارکی AnTuTu  از این گوشی قدرتمند است ، این گوشی با نام SM-925 بالاترین امتیاز هارا نصیب خود کرده است ، این کوشی در حالت تک هسته ای امتیاز 1492 و در حالت چند هسته ای امتیاز عالی 5077 را بدست آورده است ، نکته جالب در این امتیاز پیش گرفتن از iPad Air 2 با امتیاز 4532 در حالت چند هسته ای است .

البته باید منتظر بود تا این گوشی به صورت عمده وارد بازار شود تا امتیازات دقیق تر واقعی تر از این گوشی داشته باشیم .

s6-edge-geekbench

در پایان این آپدیت میتوانید تصاویر رندر شده از این گوشی را که در طول این چند هفته منتشر شده و کمی واقع گرایانه تر بوده را ببینید .

Galaxy-S6-cases (2) Galaxy-S6-cases (1) Galaxy-S6-cases Samsung-Galaxy-S6-2 "ProEXR File Description "ProEXR File Description

آپدیت 1393/10/25

همانطوریکه میدانید و در خبر های قبلی در اینترنت پخش شده بود قرار بود سامسونگ گلکسی S6 با پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 810 به بازار عرضه شود اما به نظر میرسد این پردازنده قدرتمند دچار مشکل شده و به گفته سامسونگ این پردازنده که با فناوری 20nm و توسط شرکت TSMC قرار است تولید شود با مشکل تولید گرمای زیاد و داغ کردن زیاد مواجه شده است و همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته تا 80 الی 90 درصد  گلکسی S6 ها را با پردازنده تولیدی خودش یعنی Exynos chip که با فناوری 14nm تولید میشود به بازار ها عرضه کند .

اما به نظر میرسد TSMC در نظر دارد در ماه های آینده به فناوری 16nm روی بیاورد که به گفته سامسونگ اگر این مشکل برطرف شود درصد گوشی های تولیدی با این پردازنده را افزایش خواهد داد .

در ادامه هم ویدیویی که از سامسونگ گلکسی S6 در سطح اینترنت منتشر شده که مربوط به برنامه KNOX میباشد و نحوه نصب این برنامه را توضیح میدهد که به نظر میرسد گوشی استفاده شده در این تصویر پرچم دار آینده سامسونگ خواهد بود .

آپدیت 1393/10/10

به گزارش سایت Reddit سامسونگ در حال تست نمونه های مختلفی از گلکسی S6 یا پروژه Project Zero است . در این گزارش امده است که دو نمونه با صفحه نمایش منحنی از این گوشی تولید شده که شامل یک لبه منحنی ( همانند مدل Edge نوت 4 ) و دو لبه منحنی  تولید شده و البته مدل ساده ای هم جزو این لیست بوده و این نمایشگر ها 5.2 اینچی بوده و تغییرات زیادی در این گوشی ها دیده میشود و به نظر میرسد سامسونگ در حال تولید مدل  جالب تری از این گوشی نیز است ، به این گونه که به نظر میرسد سامسونگ هنوز تصمیم قاطعی در مورد نحوه تولید پرچم دار جدید خود نگرفته است .

ما بقیه اطلاعات موجود در این گزارش ، را قبلا در همین پست گفته بودیم و از تکرار پرهیز میکنیم .

آپدیت 1393/09/27

در روز های گذشته حرف های زیادی در مورد بدنه کاملا فلزی سامسونگ گلکسی S6 مطرح شده بود شاید این عکس ها مهر تاییدی باشند بر ساخت بدنه تمام فلزی این گوشی قدرتمند سامسونگ که توسط سایت NoWhereElse که تلاش زیادی بر ارائه آخرین اخبار پیرامون محصولات اپل و سامسونگ داشته و تصاویر زیر به وضوح بدنه تمام آلمینیومی پرچم دار بعدی سامسونگ را نشان میدهد .

Alleged-Samsung-Galaxy-S6-aluminum-unibody-frame Alleged-Samsung-Galaxy-S6-aluminum-unibody-frame(5) Alleged-Samsung-Galaxy-S6-aluminum-unibody-frame(4)

آپدیت 1393/08/28

ویدیوی جدیدی از سامسونگ گلکسی S6 در اینترنت منتشر شده که توسط آقای Jermaine Smit بر اساس شایعه های چند ماه اخیر از این گوشی ساخته شده است و در واقع کانسپتی از این گوشی و مدل Edge این گوشی است .

آپدیت 1393/08/17 

به نظر میرسه سامسونگ گلکسی S6 هم همانند نوت 4 دارای یک مدل Edge خواهد بود اما به جای یک لبه منحنی دو طرف آن به صورت منحنی تولید میشود .

Jerry Kang یکی از تحلیل گران ارشد IHD Technology در کنفرانس IHS Display Analyst در روز 5 شنبه اعلام کرد که در سال  آینده سامسونگ گلکسی S6 با ویژگی  dual-edged ( داشتن نمایشگر منحنی در طرف راست و چپ ) به بازار عرضه خواهد شد.

البته به نظر میرسد سامسونگ در مورد نوت 4 هم همین تصمیم را داشته اما در آخر به داشتن نمایشگر منحنی فقط در یک طرف اکتفا کرد .

– آپدیت 1393/8/15

هرچه به روز های انتشار سامسونگ گلکسی S6 نزدیک میشویم اطلاعات دقیق تری از این گوشی درز خواهد طبق آخرین خبر های شنیده شده به نظر میرسه سامسونگ همانند قبل این گوشی را با دو پردازنده 64 بیتی Snapdragon 810 و Exynos 7420 به بازار عرضه شود .

Exynos 7420 به نظرمیرسد یک پردازنده 64 بیتی باشد که به صورت 20nm تولید میشود که از چهار هسته  Cortex-A57 و چهار هسته A53 ساخته شده که توانایی پشتیبانی تا رزولوشن 1600 در 2560 را دارا میباشد و نسبت به سری قبلی یعنی Exynos 5 ( که در نوت 4 از آن استفاده شد )  تا 57% قدرت بیشتری دارد و در کنار این پردازنده  از Mali T-760 GPU به عنوان GPU بهره میبرد که نسبت به مدل قبلی تا 74% عملکرد بهتری از خود نشان میدهد.

در تصاویر زیر که توسط سامسونگ برای معرفی این پردازنده ارائه شده میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این پردازنده بدست آورید .



Samsung-introduces-the-Exynos-7-Octa (1)

Samsung-introduces-the-Exynos-7-Octa (3) Samsung-introduces-the-Exynos-7-Octa (2)

اما در مورد بقیه مشخصات این گوشی باید از دوربین این گوشی بگیم که به نظر میرسد این گوشی از یک دوربین 21 مگاپیکسلی با سنسور Sony Exmor RS IMX240 که در نوت 4 هم موجود بود استفاده شود .

فعلا اخباری که در مورد سامسونگ گلگسی S6 شنیده میشود بیشتر شایعات و پیش بینی ها ایست که پیرامون این گوشی شنیده میشود

– از آنجایی که اکثر گوشی های سری S سامسونگ در MWC یا نزدیک به آن منتشر شده به احتمال خیلی زیاد هم گلکسی S6 هم در همین زمان معرفی شود کنفرانس MWC 2015 در تاریخ 2 تا 5 مارس تشکیل میشود و به نظر میرسد از اپریل 2015 در بازار ها موجود باشد .

– در مورد قطعات گلگسی S6 یاید گفت هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به نظر میرسد سامسونگ از یک پردازنده 64 بیتی در کنار  سیستم عامل جدید اندروید L و نمایشگر QHD بهره ببرد .

همه مردم چند سالیست که ار بدنه پلاستیکی گوشی های سامسونگ گله دارند و به نظر میرسد سامسونگ هم پس از مدت ها در زمینه طراحی بدنه با مواد بهتر دست به کار  شده و به نظر میرسد گوشی بعدی سامسونگ یعنی گلگسی آلفا از بدنه فلزی بهره میبرد و ممکن است سامسونگ برای گلکسی S6 هم از همین جنس بدنه استفاده کند .

در نهایت نظر شما را به مدل کانسپتی که برای این گوشی تهیه شده ( البته نه از طرف سامسونگ ) جلب میکنیم

منتظر خبرهای بعدی از گلکسی S6 در همین صفحه باشید .

Awesome-Galaxy-S-VI-concept-skips-a-generation-hints-at-where-Samsung-should-head-after-the-S-IV(7) Awesome-Galaxy-S-VI-concept-skips-a-generation-hints-at-where-Samsung-should-head-after-the-S-IV(8) Awesome-Galaxy-S-VI-concept-skips-a-generation-hints-at-where-Samsung-should-head-after-the-S-IV(9) Awesome-Galaxy-S-VI-concept-skips-a-generation-hints-at-where-Samsung-should-head-after-the-S-IV(10)

Subscribe
آگاهی از
24 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
Zahra
تیر 22, 1395 3:44 ق.ظ

سلام دوستان اس 6 بهتره با آ7 لطفا راهنمایی کنید

فرسیما
خرداد 20, 1395 12:12 ب.ظ

سلام بچه ها
من گوشیم از دستم افتاد صفحش شوسته ولی کار میکنه هر جا میبرمش میگن حدود 800 هزینشه به نظرتون نمیشه فقط l e d عوض شه؟

دنیا
اردیبهشت 28, 1395 12:41 ب.ظ

گوشی S6 بهتره یا نوت 4 لطفا زود تر جواب بدید عجله دارم

puria
فروردین 20, 1395 11:32 ب.ظ

سلام راسته که زود ال سی دیش میشکنه؟

ادمین
Reply to  puria
فروردین 22, 1395 8:29 ب.ظ

سلام
هر گوشی ای بندازید ال سی دیش میشکنه 🙂

فروردین 10, 1395 0:14 ق.ظ

سلام من الان اس6 دارم . بکس spen هم داره؟ خیلی گوشی خوبی یکو ششصد خریدم

امیر
اسفند 12, 1394 11:17 ق.ظ

این گوشی حرف نداره اما ای کاش این گوشی ضد آب و ضد ضربه و دوربینش بالاتراز 16 و 5 بود . چطور این گوشی با دوربین 16 درمقایسه با گوی وی 10 با دوربین بالاتر گرون تره ؟

zahra
اسفند 8, 1394 12:44 ب.ظ

لطفا قیمت s6 بگین

Zohreh
دی 11, 1394 1:50 ب.ظ

سلام توروخدابگین قیمت اس6 چنده میخام بخرم

محمد امین
آذر 12, 1394 6:59 ب.ظ

بهترین گوشی که تا حالا تو عمرم دیدم فکر نمیکنم کسی بتونه گوشی از این جذاب تر بسازه

ماهان
مهر 30, 1394 8:35 ب.ظ

با سلام . s6 دو سیم کارت میخوره ?

ادمین
Reply to  ماهان
مهر 30, 1394 8:41 ب.ظ

سلام
هم مدل تک سیم داره هم دوسیم

احسان
مهر 8, 1394 9:18 ق.ظ

بچه ها منs6دارم به نظرتون زود شارژخالی نمیکنه؟؟؟؟
اگ میشه بگید که اگ صد باشه با کارای عادی چقد میتونه شارژنگه داره؟؟؟مال من کمتر از 24ساعت
لطفا بگید میخام مقایسه کنم

Yaswin
Reply to  احسان
اسفند 1, 1395 1:51 ب.ظ

مال منم همینجوره?

mohammad
شهریور 30, 1394 5:08 ق.ظ

سلام بچه ها،یه نظر میخواستم،به نظر تون s6 بخرم،یا صبر کنم تا s7 برسه؟؟؟
راستی،فیلمای توی وبلاگ عالی بودن،مرسی

نگار
شهریور 1, 1394 10:29 ق.ظ

سلام دوستان من تاحالا از گلگسی گرند استفاده می کردم وراضی بودم الان اومدم و سایت با اس6 آشنا شدم
میشه درباره ی مزایاش راهنمایی ام کنید
دوسیم کارته است؟

amin
Reply to  نگار
شهریور 12, 1394 1:08 ق.ظ

man az khordad ta hala s6 drm.gushie khubie.az har nazar.,amma kheili zoood daq mikone va zoood kasif mishe..amma dr kol awlie

omid
مرداد 26, 1394 1:44 ق.ظ

سلام ببخشید گلکسی اس 6 ضد آب و ضد ضربه است لطفا پاسخ دهید عجله دارم لطفا.با تشکر!

ادمین
Reply to  omid
مرداد 26, 1394 10:34 ق.ظ

سلام
نه دوست عزیز

arshiya
اردیبهشت 12, 1394 10:32 ب.ظ

من چن روز پیش یه دونه s6خریداری کردیم خیلی گوشی خوبیه به همه پیشناهاد میکنم با تشکر

دانش
فروردین 8, 1394 9:23 ب.ظ

بهترین گوشی دنیا s6است ولی دوربین 16مگاپیکسل کم است دوربین z3ازs6بهتره 21مکاپیکسل

zxc
دی 26, 1393 1:32 ب.ظ

سلام
قالب وبلاگتون از قبلی هم ضعیف تره . قالب 1 ماه پیش وبلاگ خیلی بهتر بود.
هر چی رنگ ها کمتر باشه بهتره و به جای رنگ قرمز اگر آبی استفاده بشه خیلی بهتره.

24
0
Would love your thoughts, please comment.x