معرفی لامبورگینی هوراکن اسپایدر – Lamborghini Huracán Spyder

0

نمایشگاه خودرو فرانکفروت آلمان یکی از معتبر ترین مکان ها برای معرفی خودروهای زیبا و مدرن است به دلیل شروع نمایشگاه 2015 فرانکفورت و وجود خودرو های بسیار عالی از کمپانی های مثل بوگاتی و بنز و لامبورگینی تصمیم گرفتیم دوباره نگاهی به بخش خودرو های سایت بیاندازیم :

در نمایشگاه فرانکفورت امسال  لامبورگینی مدل بسیار زیبای کورکی از Huracán (هوراکن  ) ( جایگزین مدل قدیمی تر گالاردو ) رامعرفی کرد این مدل همانند رسم قدیمی با اضافه شدن پسوند  Spyder به نام اصلی خودرو Lamborghini Huracán Spyder نام گذاری شده است .

lamborghini-huracan-lp-610-4-spyder 4

سقف زیبای این خودرو به کمک جک های هیدروالکتریکی میتواند تا سرعت 31 مایل بر ساعت یا 50 کیلومتر بر ساعت هم باز شود و این کار در  مدت زمان 17 ثانیه انجام میشود تا شما علاوه بر داشتن یک خودرو لوکس و سوپر اسپرت از دیدن آسمان آبی در کنار رانندگی لذت ببرید .

شخصی سازی یکی از ویژه های اصلی خودرو های لامبورگینی است به همین دلیل شما میتوانید از بین رنگ های مشکی ، قهوه ای  و قرمز سقف خودرا انتخاب کنید پنل بالایی شیشه جلو هم با آرم Huracán ( هوراکن  ) ساخته شده ولی شما میتوانید به دلخواه و از بین آلیاژ های مختلف رنگ شده و طرح های خاص ترکیب مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

lamborghini-huracan-lp-610-4-spyder 7

طراحی داخلی مدل اسپایدر بسیار شبیه مدل کوپه آن است و فقط با تغییراتی کوچک مانع به وجود آمدن آشفتگی هوا در هنگام باز بودن سقف میشود .

پنجره عقبی هم میتواند باز شود تا صدای غرش فوق آلعاده موتور  5.2 لیتری و 10 سیلندر  لامبورگینی بیشتر به گوش برسد .

lamborghini-huracan-lp-610-4-spyder 6

به لطف فناوری ترکیب فیبرکربن و آلومینیوم بدنه Huracán Spyder تا 40 درصد سخت تر و محکم تر از گالاردو اسپادر است .

lamborghini-huracan-lp-610-4-spyder 1

لامبورگینی تغییر در بخش موتوری Huracán Spyder نداده و همان موتور دست ساز 5.2 لیتری موجود در مدل کوپه ، در این مدل هم استفاده شده است .

این موتور قدرتمند میتواند در دورموتور 8250rpm توانی معادل 610 اسب بخار و در دور 6500rpm گشتاوری معادل 413 پوند-فوت یا 560 نیوتن متر تولید کند و به کمک یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه در مدت زمان  3.4 ثانیه ( 0.2 ثانیه بیشتر از مدل کوپه ) از صفر کیلومتر بر ساعت به 100 کیلومتر بر ساعت و در مدت زمان 10.2 ثانیه از سرعت صفر کیلومتر برساعت به 200 کیلومتر بر ساعت برسد و در بخش حداکثر سرعت Lamborghini Huracán Spyder میتواند به سرعت 323 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند .

lamborghini-huracan-lp-610-4-spyder 2

به لطف فناوری جدید start/stop و دیگر فناوری های به کار رفته در Huracán برای کاهش سوخت این خودرو ، مصرف سوخت Huracán Spyder به 15 لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است که برای خودرویی با یک موتور حجیم 5.2 لیتری و 10 سیلندر عدد قابل قبولی است .

لامبورگینی برنامه شروع فروش Huracán Spyder را برای  2017 و با قیمت 186450 یورو معادل 2010 هزار دلار در ایتالیا در نظر گرفته است .

lamborghini-huracan-lp-610-4-spyder 3

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x