قیمت نجومی Samsung Galaxy S5

3

– آپدیت شد 

Samsung Galaxy S5  ( سامونگ گلکسی S5 ) با حدود قیمت 2 میلیون و پانصد هزار تومان وارد بازار ایران شد .  ولی اکنون پس از گذشت چند روز از ورود این گوشی به بازار اکنون با قیمت 2میلیون دویست پنجاه هزار تومان بدون گارانتی و با قیمت  دو میلیون ،  سیصد و نود هزار تومان با گارانتی اصلی به فروش میرسد .

متوانید برای دریافت قیمت به روز تر و آپدیت شده این گوشی به پست زیر مراجعه کنید

لیست قیمت گوشی های پر طرفدار بازار

 


این روزا بعد از معرفی Galaxy S5  پرچم دار جدید  سامسونگ همه جا صحبت از قیمت این محصوله ، سامسونگ به طور رسمی هیچ قیمتی رو اعلام نکرده اما بعضی از سایتها شروع کردن به اعلام قیمت های مختلف ولی هیچ منبع معتبری این قیمت رو تایید نکرده بود.

تا اینکه نسخه اسپانیایی سایت آمازون Galaxy S5 رو برای پیش فروش گذاشت ، آمازون یکی از معتبر ترین سایت های فروش دنیاست پس میشه بهش اعتماد کرد . قیمتی که این سایت برای پیش فروش Galaxy S5 انتخاب کرده 729 یورو ، ( که حدوا 3 میلیون تومان میشه ) که اصلا  ارزون به نظر نمیاد . البته این قیمت پیش فروشه و قیمت قطعی هنوز مشخص نیست .

البته تو نسخه المانی آمازون هم قیمت 699 یورو ( 2میلیون و 800 هزار تومان ) برای پیش فروش این گوشی در نظر گرفته شده .

شاید  699 یورو یا شایدم  729 یورو درست باشه ( اما از اون جایی که معمولا قیمت های پیش فروش از قیمت های اصلی کمتره ) این قیمت های نشون میده که  Galaxy S5 اصلا ارزون به نظر نمیاد

قیمت نجومی Samsung Galaxy S5
قیمت نجومی Samsung Galaxy S5
Subscribe
آگاهی از
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
amir
خرداد 31, 1393 6:52 ب.ظ

نه بابا

Arash Mh
فروردین 21, 1393 10:09 ب.ظ

سلام
ای کاش یه کم بیشتر تحقیق می کردین
T-mobile با قیمت 650 دلار در حال فروش این محصوله
که به عبارتی می شه 1950000 تومن

ادمین
Reply to  Arash Mh
فروردین 21, 1393 10:19 ب.ظ

سلام دوست عزیز
اگر توجه کنید تاریخ نوشته برای سال پیش اسفند ماه است و عنوان پیش فروش نیز نشان می دهد که قیمت آن هنوز کاملاً مشخص نشده بود. مطمئن باشید ما هم مانند شما از کاهش قیمت کالاها خوشحال خواهیم شد.:)

3
0
Would love your thoughts, please comment.x