سیستم پیشنهادی گیم بهمن ماه 93

5

طبق معمول با یک راهنمایی مختصر در مورد کامپیوتر های گیم در خدمت شما هستیم. مدتی صبر کردیم تا شاید GTX 960 هم به ایران پای بگذارد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. البته در یک ماهه اخیر اقبال نسبت به کارت گرافیک های انویدیا آن هم خانواده ماکسول کمی کم شده چرا که GTX 970 آنچنان که ادعا می کرد نبود و معلوم شد که انویدیا در معرفی مشخصات خود دروغ گفته است. در کل تغییر آنچنانی در بازار اتفاق نیفتاده است و همچنان همه! منتظر ورود، پیشرفت و کاهش قیمت DDR 4 ها و پردازنده ها و …. هستند! برای امروز تصمیم گرفتیم اول برای یک گیم باز کم پول، سپس برای یک گرافیست یا مهندس گیمر و در آخر یک گیمر حرفه ای سیستمی معرفی کنیم!

گفتن این نکته الزامی است که اگر زیر 1 میلیون تومان سرمایه دارید سراغ کامپیوتر برای بازی نروید (البته اگر هدفتان بازی صرف است!) بهترین گزینه XBOX 360 است.

game 1

سیستمی که بر اساس کار گرافیکی و مهندسی بسته می شود و سپس برای بازی در وهله اول باید از نظر پردازنده و هارد و رم قدرتمند باشد و در ضمن کارت گرافیک خوبی هم داشته باشد.

game 2

این سیستم یک سیستم گیم صرف است. پس لذت ببرید و پول خرج کنید!

game 3

البته لازم به ذکر است که دو سیستم آخر احتمالاً به خنک کننده هم نیاز داشته باشند که از نزدیک 200 هزار تومان به بالا در بازار موجود است.

فروشگاه های مورد اعتماد سایت 8بیت: (تنها برای استعلام قیمت تماس بگیرید، اگر سوالی داشتید ما در خدمتیم)

در نظر داشته باشید که قیمت های ذکر شده در بالا قیمت فروشگاه های زیر نمی باشد و می توانید با تماس با آنها قیمت لحظه ای را استعلام کنید. در تماس نام ۸bits.ir را ذکر کنید تا با شما همکاری بهتری شود.

نام فروشگاه شماره تلفن آدرس زمینه فعالیت
سون سیس 88947874 داخلی 11 و12 آقایان صابر و صالح زاده تهران-خیابان ولیعصر-بالاتر از طالقانی- مرکز خرید ایران-طبقه اول-شماره 114 سخت افزار- تبلت- لپ تاپ
یاسین رایان 88930451 داخلی 3 سخت افزار-داخلی 1و2 تبلت و لپ تاپ تهران-خیابان ولیعصر-بالاتر از طالقانی- مرکز خرید ایران-طبقه اول سخت افزار-تبلت-لپ تاپ های سونی و ام اس آی و ایسوس
لاجیتک 88940215 تهران-خیابان ولیعصر- بالاتر از طالقانی- مرکز خرید ایران- همکف لوازم جانبی گیم و محصولات لاجیتک 
Subscribe
آگاهی از
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
بهمن 25, 1393 11:26 ب.ظ

اگر سقف پولو تا 7 میلیون ببریم بالا چطور… احتمال ساپورت هستش … بخاطر پیام که دوباره فرستاده شد پوزش میطلبم یک اشکال پیش اومد…..

محمد
بهمن 25, 1393 9:32 ب.ظ

سلام خسته نباشید…. خواستم یک کیس تا سقف 5 میلیون جمع کنم شما سیستم پیشنهادی دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوست دارم حداقل تا سال 2020… support شم؟؟؟ ممنون…..

محمد
Reply to  محمد
بهمن 25, 1393 11:21 ب.ظ

سلام خسته نباشید…. خواستم یک کیس تا سقف ۵ میلیون جمع کنم شما سیستم پیشنهادی دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوست دارم حداقل تا سال ۲۰۲۰… support شم؟؟؟ ممنون…..

5
0
Would love your thoughts, please comment.x