ساخت خودرویی که هیچ وقت کثیف نمیشود توسط نیسان

0

امروز برای شما ویدیویی آماده کردیم از شرکت نیسان که شاید یکی از آرزوهای همه ی ماشین داران باشد . نیسان موفق به تولید خودرویی شده که هیچ وقت کثیف نمیشود و حتی نیاز به کارواش ندارد.

برای اولین بار در دنیای خودرو  نیسان توانسته به کمک فناوری نانو رنگ هایی تولید کند که کثیفی وگل لای را از خود دور می کنند . در ویدیویی که از طرف این شرکت منتشر شده  ، خودرویی را مشاهده میکنید که رنگ دو نیمه آن متفاوت است یک طرف رنگ معمولی خودروها و طرف دیگر رنگ ساخته شده توسط نیسان ، راننده با حرکت در بین جاده های خارج شهری  شروع میکند و گل ولای به طرف خودرو پاشیده میشود اما طرفی که رنگ ساخته شده توسط نیسان استفاده شده کثیفی ها و گل لای را از خود دور میکند .

nissanultra-drynote-13
مقایسه رنگ های معمولی در برابر رنگ ساخته شده توسط نیسان

به گفته نیسان آنها اولین کارخانه خودرو سازی هستند که از فناوری Ultra-Ever Dry در این صنعت بهره میبرد و در حال حاضر نیسان در حال تست و آزمایش این فناوری جدید در برابر باد و باران و تگرگ و ………. است .

Ultra-Ever Dry برای اولین بار در سال 2012 توسط شرکت  Florida-based Ultratech International معرفی و به بازار عرضه شد اما امسال آنها اعلام کردند که این پروژه در فار دوم خود قرار دارد و با اختراع فرمولی جدید هم قیمت را کاهش دادند و هم توانسته اند گستردگی استفاده از این ماده را بیشتر کنند به طوری که در اینده نزدیک باید منتظر لباس ها و دستمال های کاغذی و ……… محصولات دیگری با این ماده جدید باشیم .

مقایسه رنگ تولیدی نیسان با رنگ های معمولی
مقایسه رنگ تولیدی نیسان با رنگ های معمولی

و درپایان توجه شما را به دو ویدیو زیر جلب میکنم ویدیو اول درباره ی خودروی تولیدی نیسان که پیش از این درباره اش صحبت کردیم و ویدیوی دوم در باره ی فناوری Ultra-Ever Dry و مواد و محصولات ساخته شده به وسیله ای این فناوری پیشرفته

ویدیو تبلیغ نیسان

ویدیو دوم درباره ی Ultra-Ever Dry

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x