بهترین های CES 2015 : کامپیوترها

0

نشست سال 2015 CES هم به پایان رسید و به گفته بسیاری این سال سالی شکوهمند برای دنیای تکنولوژیک خواهد بود. یکی از آن موارد گروه کامپیوترها خواهند بود. در این نوشته به بررسی برترین های کامپیوترها و لپ تاپ ها می پردازیم:

بهترین لپ تاپ هایبریدی:  Lenovo LaVie HZ750 and HZ550

یکی از سبک ترین لپ تاپ های معرفی شده در نشست امسال بودند. طراحی ساده و البته فوق العاده آنها خیلی چشم نواز است. به لطف بدنه لیتیم منیزیم آن این لپ تاپ ها از بسیاری از تبلت های کیبورد دار هم سبک تر هستند.HZ750 تنها 925 گرم وزن دارد و HZ550 هم 780 گرم است. تنها 30 گرم سنگین تر از APPLE IPAD!

 HZ750 مانند سری یوگای این شرکت دایره گردش بالایی در کیبوردش دارد و این رفتارش شما را کاملاً به یاد این سری می اندازد. از طرفی پردازنده Core i5 این دستگاه به راحتی می تواند بسیاری از فرامین شما را انجام داده و شما را عاشق خودش کند!

453784-lenovo-lavie-hz750-and-hz550

بهترین کامپیوتر دسکتاپ:HP Sprout

هرچند کامپیوتر های دسکتاپ برندهای بزرگ زیاد به ایران راه پیدا نمی کنند و نهایت حضورشان کامپیوترهای ALL-IN-ONE است ولی بهتر است از اخبارش آگاه باشید. کامپیوتر جدید HP تعریف جدیدی از کامپیوترهای کار و All-in-one است. HP در Sprout کامپیوترهای All-in-one را با ترکیبی از اسکنرو پروژکتور و دوربین ترکیب کرده است! حاصل کار پایه ای نورانی است که به پشت مانیتور کامپیوتر متصل است و در بالای آن قرار دارد و با یک پایه که در زیرش و جلوی مانیتور است در ارتباط است. در واقع این پایه هم اطلاعات و رابط کاربری مانند کیبورد را در این پایه پروجکت می کند و هم هر چیزی که بر روی این پایه باشد را اسکن می کند. فرقی نمی کند این جسم دوبعدی باشد یا سه بعدی! یک وسیله عالی برای عصر پرینت سه بعدی!

453783-hp-sprout

بهترین کیس گیم : CyberPower Trinity

بسیاری از خوانندگان گیم بازهای عزیز هستند. این هم سیستمی که احتمالاً شما هم عاشقش خواهید شد! گویی کیس های گیم اصلاً خیال ترک میدان و واگذاری آن به کنسول های گیم را ندارند. CyberPower Trinity جدید ترین آنهاست. یک طراحی فوق العاده که سطح خنک گنندگی را بالا برده و از انتقال گرمای قطعات مختلف به هم جلوگیری می کند.این کیس دارای سه قسمت است. همانطور که احتمالاً شما هم حدس زده اید یکی از آنها شامل مادربورد و پردازنده و سیستم خنک کننده مایع است. دیگری در بر دارنده کارت گرافیک و سومین قسمت هم شامل پاور. اگر قصد دارید کارت گرافیک به کیس اضافه کنید . این کارت گرافیک همسایه پاور خواهد شد.  مدلی که در CES معرفی شد دارای پردازنده Core i7 4790، کارت گرافیک GTX 980 و 512 گیگابایت هارد SSD بود.

cyberpower-trinity

بهترین لوازم جانبی گیم : Mad Catz L.Y.N.X. 9

جدیدترین و گرانترین گیم پد Mad Catz که ترکیبی از کیبورد مکانیکی گیم و گیم پد است. این گیم پد به راحتی با تبلت و گوشی موبایل از طریق بلوتوث متصل خواهد شد. حالت فلزی این دسته لذت خاصی به گیمر می دهد.

mad-catz-l-y-n-x-9 بهترین نمایشگر گجت VR/نمایشگر : HP Zvr

HP در حال ورود به آینده است! این دومین محصولی است که از HP معرفی می کنیم که رنگ و بوی آینده دارد. اچ پی نمایشگر 3D virtual reality را در دستور کار خود قرار داد. این نمایشگر 23.6 اینچی است و  کیفیتی 1920×1080 دارد. لبه های این مانیتور مجهز به پروژکتورهای IR و دوربین بوده که در ارتباط با عینکی سه بعدی هستند.این گونه مانیتور می تواند تصاویر سه بعدی نمایش دهد. کنترلری هم با سیم با این مانیتور در ارتباط است که می توانید به وسیله آن فرامینی را به مانیتور بدهید. سرتان را بچرخانید تا تصویر با تمام مشخصات و ابعاد در لحظه برای شما تغییر کند.البته توجه داشته باشید که این قابلیت به کمک سری حرفه ای کارت گرافیک ها ( FirePro ای ام دی و QUADRO انویدیا) میسر می شود. شاید اخیراً این حالت را در عینک هولوگرام ویندوز 10 دیده باشید.

hp-zvr

بهترین وسیله ذخیره سازی: Samsung Portable SSD T1

سامسونگ به تازگی هاردی را معرفی کرده است که از بسیاری از گوشی ها هم سبک تر است. هارد SSD پرتابل سامسونگ تنها 7 سانتی متر طول و 1 سانتی متر ضخامت دارد و وزنش کمتر از 30 گرم است و با حجم های 250 و 500 و 1000 گیگابایت عرضه خواهد شد. این هارد SSD از سری 850 Evo سامسونگ است که در لپ تاپ ها هم استفاده می شود. سرعت انتقال 450 مگابایت در ثانیه می تواند رضایت بخش باشد. قیمت این هارد بین 179 تا 599 دلار خواهد بود.

samsung-portable-ssd-t1

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x