برترین گوشی های موبایل سال 2015

2

سال 2016 آغاز شده است و دائماً لیست های برترین ها معرفی می شود. امروز می خواهیم برترین گوشی های موبایل سال 2015 را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

20- Huawei Honor 6 plus

با قیمتی نزدیک به 1.300.000 گوشی جدید هواوی هر چند مشخصات فوق العاده ای ندارد ولی در حد قیمت خود مشخصات خوبی دارد، کیفیت ساخت مناسبی دارد و ظاهرش هم بد نیست و شاید یکی از هیجان انگیزترین بخش هایش دوربین خبرسازش باشد که در رده قیمتی خودش عالی است.

huawei-honor-6-plus_d3fd796a3c83a2a4

19- ASUS Zenfone2 / Selfie

با حدود قیمت 1.000.000 تومان که البته شاید تا 100 هزار تومان هم بالا یا پایین باشد. گوشی های زنفون ایسوس انتخاب های مناسبی برای افرادی هستند که قدرت ، کیفیت و البته برند را با هم می خواهند. کیفیت ساخت مناسب و ظاهر خوشایند و مشخصات سخت افزاری راضی کننده این گوشی ها را در رده بهترین ها قرار داده است.

asus zenfone 2

18- Sony M4 Aqua

با قیمتی نزدیک به 800.000 تومان یک گوشی ایده آل برای افرادی است که یک گوشی زیبا و کارآمد می خواهند. علاوه بر اینها امتیاز ضد آب بودن آن هم در این رده قیمتی M4 Aqua را به یکی از انتخاب های مناسب در این رده تبدیل می کند.

xperia-m4-aqua-dual-white-1240x840-0c4c09bcacafc11535b2dff46706facc

17- Moto G  3rd gen

این مدل هم با قیمتی در حدود 800.000 تومان می تواند به یکی از انتخاب های هیجان انگیز در این رده تبدیل شود. البته باید مدنظر داشته باشیم این مدل می تواند با اندروید خام برای گروهی خاص خوشایند باشد.

motorola-moto-g-3rd-generation-2015

16- +Samsung S6 edge

قیمت بالا یکی از دلایلی است که این مدل در این جایگاه قرار گرفته است. در واقع نمی توان گفت که با وجود S6 معمولی این انتخاب، انتخاب درستی باشد ولی خب بالاخره امکانات S6 آنقدر هست که این گوشی هم در 20 گوشی برتر قرار گیرد.

carousel-samsung-galaxy-s6-edge-plus-black-sapphire-380x380-1

15-Google Nexus 5X

nexus 5 گوشی فوق العاده ای بود. این را هم کاربران می دانند، هم گوگل و هم ال جی. به همین خاطر نکسوس 5X متولد شد و این امر می تواند دلیل محکمی باشد بر این که نکسوس محبوب دل ها باشد.

google-nexus-5x-32gb-carbon-black-284126-1

14- Huawei Honor 7

پرچمدار در برندهای معروف معادل قیمت بالاست. این امر در مورد هواوی هم صدق می کند و هم نه! Honor 7 نسبت به باقی محصولاتش گران به نظر می رسد ولی نسبت به باقی برندها ارزان.

Huawei-Honor-7-Front-Rear

13- Samsung S6 Edge

شاید لبه های خمیده در دو طرف جذابیت داستان باشد ولی دقیقاً همین امر نقطه ضعف این گوشی است. همچون مدل پلاس آن امکانات، سخت افزار، طراحی و … عالیست ولی در این قیمت؟ نه! باز هم می گوییم مدل ساده S6 معقولانه ترین انتخاب است.

galaxy-s6-edge-white

12- Moto X Style

موتورولا در حال رخ نمایی های بیشتر است. مدل های بیشتر می دهد و نکات هیجان انگیز در آن ها قرار می دهد. ظاهر زیبا، سخت افزار عالی و دوربینی خوشایند در کنار کیفیت ساخت بالا این گوشی را به یکی از دل انگیزترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان تبدیل کرده است.

motorola moto x style

11- LG V10

ال جی همیشه عادت داشته است که پس از ارائه هر نکسوس یک گوشی موبایل فوق العاده هم معرفی می کند. طراحی فوق العاده، کیفیت ساخت عالی و صد البته سخت افزار و دوربینی عالی این گوشی را به یکی از جذاب ترین ها تبدیل کرده است.

lg-v10-new1

10- Sony Xperia Z5 Compact

بهترین گوشی کامپکت که در حال حاضر می توان یافت. سونی آخرین پرچمدار خود را معرفی کرد و در ضمن طبق عادت چند ساله خود مدل کامپکت آن را هم با قیمتی کمی پایین تر و سخت افزاری کمی ضعیف تر ارائه کرده است. البته باید بگوییم که دوربینش در حد سونی و مدل کامپکت پرچمدار نیست.

sony_xperia_z5_compact_black

9- HTC One M9

طراحی خوب ، کیفیت ساخت بالا و سخت افزار و دوربین قدرتمند از مشخصه های اصلی پرچمدار HTC است. می توان گفت که این گوشی یکی از بهترین پرچمدارهای ساخته شده توسط HTC است. البته که در رده قیمتی S6 قرار گرفتن بازار HTC M9 را کمی کم طرفدار کرده است.

htc-one-m9

8- Sony Xperia Z5

پرچمدار سونی یکی از معدود پرچمداران ضد آب است و علاوه بر این پیشرفت های فوق العاده ای که نسبت سری قبل داشته است، این مدل را دوست داشتنی تر کرده است. علاوه بر سنسور Fingerprint که دیگر یک امکانات عام شده است. طراحی و کیفیت ساخت عالی این مدل می تواند در کنار سخت افزار پیشرفته و قدرتمندش انتخاب مناسبی برای عاشقان سونی باشد.

Sony Xperia Z5

7- LG G4

باز هم ال جی! آخرین پرچمدار ال جی با طراحی خاص خود و قیمتی که برای گوشی چرمی پایین به نظر می رسد و البته دوربینی با قدرت و امکاناتی که برای یک گوشی موبایل زیاد به نظر می رسد. یکی از مناسب ترین گوشی های سال 2015 بوده است.

lg-g4

6- iphone 6

با ورود مدل جدیدتر ، این مدل با افت قیمت مواجه شد و این امر باعث شده که آیفون 6 خوش قیمت تر از پیش به نظر برسد. هرچند که هنوز با خوش قیمتی واقعی فاصله دارد ولی باز هم یکی از خوب های بازار است.

iphone-6-screens

5- iphone 6s

آپدیت هایی همچون 3D Touch و بدنه مقاوم تر و … بهبودهایی بوده است که بسیاری را راضی کرده است. علاوه بر اینها پیشرفت های قابل قبولی در دوربین و … داشته ایم که این گوشی را نسبت به تفاوت قیمتش نسبت به مدل قبلیش جداً با ارزش کرده است.

Apple-iPhone-6s---all-the-official-images (4)

4- Samsung Galaxy Note 5

دوربین ، سی پی یو و پردازنده گرافیک و حرکت برای خرید! جداً می توان گفت که این مدل نوت سامسونگ یک همه چیز تمام است که سامسونگ ارائه کرده است.

سامسونگ نوت 5 - samsung note 5

3- Google Nexus 6P

هواوی در ساخت نکسوس جدید با گوگل همکاری کرد و با یک گوشی مناسب و درخور می تواند یکی از بهترین انتخاب های اندرویدی در حال حاضر باشد. اسپیکر جلوی خوب و دوربین مناسب و سخت افزار کارآمد و … این گوشی را در جمع سه گوشی برتر سال قرار داده است.

nexus-6p_01

2- iphone 6s Plus

مدل پلاس گوشی جدید آیفون دیگر شبیه گوشی پیشین به راحتی خم نمی شود!  این بار می توان مدل 6s plus را قابل اطمینان، دوست داشتنی و کارآمد دانست.

Apple-iPhone-6s---all-the-official-images (5)

1- Samsung galaxy S6

 همیشه باید نسبت به پولی که می دهید برتری و قدرت یک وسیله را بسنجید. سامسونگ با پایین آوردن نسبی قیمت پرچمدار خود توانسته طرفداران بیشتری برای خود دست و پا کند. علاوه بر اینها امکاناتی که سامسونگ در اختیارتان قرار می دهد عالی است و قابل تحسین!

Samsung-Galaxy-S6-official-images

به منظور درک بهتر و در نتیجه آن خرید بهتر نظر سنجی را ترتیب داده ایم تا ببینیم عموم مردم از کدام برندها رضایت بیشتری دارند. لطفاً در نظر سنجی شرکت کنید تا در انتخاب خود و دیگران کمکی کرده باشید. این نظر سنجی در تاریخ 94/11/20 آغاز شده است.

به منظور شناسایی بهتر خدمات شرکت های گارانتی کننده و انتخاب گارانتی مناسب، در این مورد نظر سنجی ای را در نظر گرفتیم تا هم شرکت های بهتر را قدر بدانیم و هم شرکت هایی که خدمات خوبی نمی دهند را بشناسیم و آن ها را از خرید خود محروم سازیم! این نظر سنجی در تاریخ 95/1/30 شروع شده است.

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
اسی
دی 16, 1394 10:50 ب.ظ

z5

mahyaw
دی 13, 1394 10:40 ق.ظ

من آیفونو به خاطر دوربینش و یکی هم به خاطر ظریف و نازک بودنش دوست دارم
اگه گوشیه دیگه ای با این مشخصات بود به من معرفی کنین

2
0
Would love your thoughts, please comment.x