بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت (100 فیلمی که در سال 2016 باید دید)

1

سال 2016 در عرصه سینما سر و صداهای زیادی را به خود خواهد دید. این امری است که از نزدیک به دو سال پیش برخی انتظارش را می کشیدند و حالا در سال 2016 به سر می بریم. هشت بیت می خواهد با شما همراه باشد و برای اولین مطلب هم می خواهیم یکی از دنبال شده ترین عناوین در این چندساله را به شما معرفی کنیم: Batman v Superman: Dawn of Justice 

batman-v-superman-dawn-of-justice-altyazili-izle-batman-ve-superman-adaletin-safagi-izle-260

Batman v Superman: Dawn of Justice

رقابت قهرمان های دو طرز فکر متفاوت!

هالیوود هرکاری می کند تا پولساز باشد. بعضی اوقات این تلاشش همراه با افتخار است و برخی اوقات هم همان طور که دیده ایم آبروریزانه! استفاده از شخصیت های قهرمان های داستانی امری است عادی که البته پول خوبی هم برای سازندگان فیلم هایش در بر داشته است. ولی بتمن و سوپرمن شخصیت هایی هستند که می توان آنها را نماینده دو طرز فکر دانست. یکی قهرمان منجی بشر را انسانی می داند که با علم و قدرت هایی که البته زمینی است به اجرای عدالت کمک می کند (این قهرمان لازم نیست آنچنان خوش قیافه هم باشد و زیاد هم دوست ندارد چهره واقعی اش دیده شود) . در سویی دیگر اما قهرمان داستان یک فرازمینی است که ظاهری انسان گونه دارد. قدرت هایش ذاتی است و مطمئناً هیچ انسانی نمی تواند شبیه به آن باشد! سوپرمن معمولاً خوش قیافه است!

احتمالاً داستان تقابل این دو یکی از مهیج ترین داستان ها برای طرفداران این سبک داستانی است و این داستان زمانی مهیج تر می شود که کارگردانی همچون زک اسنایدر آن را رهبری کند.

bvsconcept6

Batman v Superman: Dawn of Justice

داستان از چه قرار است؟

بهتر است نگاهی بیندازیم به تریلرهای این فیلم:

وقتی حرف از “علیه” می آید کمی گیج می شویم. چرا که هر دو قهرمان اجرا کننده عدالت و ناجی انسان ها هستند. حال کدام یک طرف شر را گرفته است که این دو در مقابل هم قرار گرفته اند؟ داستان اصلی همین جاست و هیجان داستان هم همین جاست! دست اندرکاران فیلم هر یک گوشه ای از داستان را بازگو کرده اند:

زک اسنایدر ( کارگردان) :

بتمن که از عملکرد ابرقهرمان خدامانند، سوپرمن در هراس است خود تبدیل به ناجی جدید شهر گاتهام میشود. زمانی که بتمن و سوپرمن در جنگ با یکدیگر به سر می برند تهدیدی تازه نسل بشر را در خطر بزرگتری از آنچه با آن رو به رو بودند قرار می دهد.

 بن افلک (سوپرمن):
نمی‌دانم چه شباهتی به سوپرمن آشنا دارد اما می‌دانم که بتمن در آخرهای زندگی‌اش است.
هنری کاویل (بتمن):
بتمن در حقیقت نسخه‌ای از هملت آمریکایی است.

Batman v Superman: Dawn of Justice

بازیگران و شخصیت های حاضر

به جز بن افلک (سوپرمن) و هنری کاویل (بتمن) دو ستاره اصلی فیلم، گل گادوت با نقش (زن شگفت‌انگیز)، امی آدامز و لارنس فیشبورن و دایان لین (مرد پولادین)، جسی آیزنبرگ با نقش (لکس لوتر) ، جرمی آیرنز به عنوان (آلفرد) و هالی هانتر در نقش سناتور آمریکایی در این فیلم ظاهر شده‌اند. جیسن موموا نیز ایفاگر نقش (آکوامن) خواهد بود افراد ذکر شده همگی از جمله بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند که با اقتباس از کاراکترهای دی‌سی‌کمیکز جلوی دوربین رفته است.

Batman-v-Superman-Dawn-of-Justice-Superman

Batman v Superman: Dawn of Justice

تاریخ انتشار

این فیلم با مدت زمان طولانی دو ساعت و 31 دقیقه، از جمعه 25 مارس (ششم فروردین) توسط کمپانی «برادران وارنر» در سینماهای ایالات متحده و کانادا روی پرده خواهد رفت.

.maxresdefault

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
سراج
اردیبهشت 31, 1395 5:51 ب.ظ

فیلم ها بسیارخوب عالیست به بتمن وسوپرمن بیشتر کشورها ی جهان رامردم بسیاردوست دارد اوراباید افتخارمی کنیم

1
0
Would love your thoughts, please comment.x