باندل های معرفی شده برای کنسول Xbox one

0

مایکروسافت و ایکس باکس توانستند در تعطیلات آخر سال 2014 میلادی فروش بیشتری نسبت به رقیب اصلی خود یعنی PS4 داشته باشند، که صد البته این فروش بیشتر به خاطر ورود باندل های جدید  و جالب و همین طور کاهش قیمت این محصول در تعطیلات سال نو میلادی بود و شرایط فروش ویژه مایکروسافت بود ، البته گزارش های فروش حاکی از برتری دوباره سونی و PS4 در ماه اول سال 2015 میلادی است .

اگر شما در کشور های دیگر به خرید کنسول بروید معمولا فروشگاه ها پیشنهاد های ویژه ی برای بالاتر بردن میزان فروش دارند مثلا سایت آمازون کانادا به هر کنسول خریداری شده یک بازی  Evolve رایگان میدهد ، یا سایت Game مخصوص انگلستان با دریافت مبلغی کم به شما سه بازی به رایگان میدهد ، سایت Game Stop هم  باندل های ویژه خود را دارد .

چون در کشور ما همچین پیشنهاد های جالبی نداریم مجبوریم به باندل های رسمی و با پکیج های کامل را پیدا کنیم و به همین دلیل اول به معرفی این باندل ها میپردازیم . ( البته 99.9% بازی های همراه این کنسول ها به صورت دانلودی هستند و برای ما که از اینترنت جالبی برخوردار نیستیم دانلود این حجم های بالا کمی سخت است )

– باندل های در حال پیش فروش 

1- Xbox One Limited Edition Halo 5: Guardians Bundle :

این باندل یکی از زیبا ترین باندل های Xbox که به همراه یک کپی دیجیتالی از بازی هالو و با هارد یک ترابایتی تولید و عرضه خواهد شد ، البته این مدل بدون کینکت و در تاریخ 20 اکتبر به بازار عرضه خواهد شد .

Xbox One Limited Edition Halo 5 Guardians Bundle

2- Xbox One EA Sports™ Madden NFL 16 Bundle :

این کنسول به صورت مشکی و همانند سری قبلی ایکس باکس است این کنسول با هارد یک ترابایتی با بازی Madden NFL 16 و یک سال اکانت EA Access در تاریخ 18 اگوست به بازار عرضه خواهد شد .

Xbox One EA Sports™ Madden NFL 16 Bundle

3- Xbox One EA Sports™ FIFA 16 1TB Bundle :

این باندل یک کنسول 1 ترابایتی مشکی و بدون کینکت است که به همراه یک نسخه دیجیتالی فیفا 16 و یک سال اکانت EA Access و در تاریخ 15 سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد .

Xbox One EA Sports™ FIFA 16 1TB Bundle 4- Forza Motorsport 6 1TB Console :

این کنسول زیبا در تاریخ 15 سپتامبر و بدون کینکت و با هارد 1 ترابایتی  همراه با یک نسخه دیجیتالی از بازی  Motorsport 6 به بازار عرضه خواهد شد .

Forza Motorsport 6 1TB Console

باندل های در حال فروش :

Xbox One Gears of War remastered :

این باندل هم از یک کنسول ساده و بدون کینکت با هارد دیسک 500 گیگابایتی و بازی یک بازی دیجیتالی Gears of War remastered به بازار عرضه شده است .

Gears of War remastered

– Xbox One Limited Edition Call of Duty: Advanced Warfare Bundle :

این باندل یکی از جالب ترین باندل های موجود است باندل ویژه بازی بسیار زیبای Call of Duty که علاوه بر داشتن این بازی از هارد ۱ ترابایتی و از ظاهر بسیار شیک و جالب بهره میبرد و به نحوی با خود بازی ست شده است ، قیمت این باندل بالای 2 میلیون تومان قیمت دارد . ( البته در این باندل کینکت وجود ندارد )  Xbox-One-CoD10

 Xbox One Assassin’s Creed Unity Bundle :

یکی دیگر از باندل های جالب و پرفروش ایکس باکس ، باندل ویژه بازی Assassin’s Creed است این باندل در دو نوع با کینکت و بدون کینکت عرضه میشود  و دو بازی Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed Black Flag را همراه خود دارد . 

Xbox-One-bundle

– Xbox One Special Edition Sunset Overdrive Bundle :

یکی دیگر از باندل ویژه و جالب ایکس باکس در این مدت باندل ویژه بازی Sunset Overdrive که کنسولی به رنگ سفید و با دسته ای سفید ویژه این باندل قیمت این باندل هم در حدود 1 میلیون و ششصد هزار تومان است .

White-XboxOne-Sunset-Overdrived-Themed-Console-Bundle-RM1-mnco

4- Xbox One Halo: The Master Chief Collection Bundle :

این باندل جدیدترین باندل ایکس باکس وان است و با انتشار بازی محبوب Halo برای طرفداران این بازی این کنسول به بازار عرضه شده این باندل مخصوص سال 2015 میلادی است این باندل هم با هارد 1 ترابایتی و هم هارد دیسک 500 گیگابایتی تولید شده و در بازار هم موجود است .

Xbox One Halo The Master Chief Collection Bundle

حالا نوبت به بازی هایی میرسد که میتوانید در هنگام خرید ایکس باکس آن ها را تهیه کنید ، البته اگر شما هم پیشنهادی دارید میتوانید در بخش نظرات اعلام کنید تا به لیست زیر اضافه شود .

The Witcher Wild Hunt 3

-Batman: Arkham Knight

– Forza Horizon 2 

–  MORTAL KOMBAT

– Halo: The Master Chief Collection

– PROJECT CARS

– EVOLVE

– CALL OF DUTY ADVANCED WARFARE

– Grand Theft Auto V 

 – ّFIFA15 

در پایان امیدواریم از این نوشته راضی باشید و مارا از شنیدن نظرات تان محروم نکنید .

سایت OCTO.ir توسط تیم همین سایت با قیمت های مناسب و محصولات بسیار متنوع در زمینه کنسول و لوازم جانبی افتتاح شد شما میتوانید برای دیدن لیست قیمت محصولات و خرید ، از طریق لینک زیر به این سایت مراجعه کنید .

Octoads

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x