اینتل و ساخت کامپیوتری به اندازه SD کارت!

0

درست در زمانی که AMD با شنیده شدن نامش در کنسول های PS4 و XBOX به خود غره شده اینتل در حال ورود به  عرصه های جدیدی از تکنولوژیست. هر چند در پردازش های سنگین هنوز هم اینتل حرف اول را میزند و می توان دنیای کامپیوتر ها و لپ تاپ ها را در تسخیر آن دانست، اما اینتل راضی نشد و به فکر در دست گرفتن گوشه های دیگری از دنیای تکنولوژی است. “ادیسون” نام بردی است که اینتل جدیداً معرفی کرده است. مجهز به یک پردازنده  QUARK دوهسته ای 400 مگاهرتزی که با تکنولوژی 22 نانومتری ساخته شده و مصرف بسیار پایینی هم دارد. به گفته اینتل دیگر وقت آن رسیده است که علاوه بر کامپیوترها،تلفنها،تبلتهاو…. صندلی،لباس،دستگاه قهوه ساز و حتی فنجان قهوه ما هم هوشمند شود!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

قضیه جالب تر می شود وقتی بشنویدکه این دستگاه مجهزبه بلوتوث و وای فای است و توانایی اجرای برنامه را دارد مانند گوشی های همراهمان. اینتل برای اثبات ادیسونش آن را در یک دستگاه مانیتور کودک به کار برده که اطلاعات بدن کودک را در اختیار والدینش می گذارد.همچنین در یک گرم کننده قهوه! اما اینارو ولش کنید، یک لحظه تصور کنید با پیشرفت بیشتر در این راه چه کار ها که نمی شود کرد!

edison-bottle-warmer-coffee-cup-3x2.png.rendition.cq5dam.webintel.200.132edison-mimo-onesie-3x2.png.rendition.cq5dam.webintel.200.132

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x