راهنمای خرید گوشی بین 800 هزار تا 1 میلیون تومان

2

در این بازه قیمتی گوشی های بسیار زیادی دیده میشود از ابرقدرت های قدیمی تا گوشی های جدید که باعث شده یکی از بازه های پر از گوشی بازار باشد  ، ما هم طبق رسم جدید معرفی گوشی ها سخت گیری بیشتری کردیم و گوشی های با رم کمتر از 2 گیگابایت را در این لیست قرار ندادیم .

البته گوشی های مثل ایسوس ، لنوو و الکاتل  وشیاومی  …. هم با مشخصات خوب در این بازه بودند اما به دلیل قطعات یدکی کم و در برخی اوقات نایاب از نوصیه این گوشی ها پرهیز کردیم .

Sony Xperia Z1 :

Z1 پرچم دار قدیمی سونی با کاهش قیمت به این رده رسیده است صفحه نمایش 5 اینچی FullHD ، پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 800 و حافظه رم 2 گیگابایتی و دوربین 20.7 مگاپیکسل  و باتری 3000 میلی آمپر همه از ویژگی های یک گوشی خوب هستند که همه در این گوشی یک جا جمع شده اند اما سونی در این بازه دو گوشی دیگر هم دارد Sony Xperia C4 و Sony Xperia M4 Aqua که با این اینکه هردو از Z1 جدیدتر هستند اما از لحاظ سخت افزاری در رده پایینتر از Z1 قرار میگیرند مشکل M4 صفحه نمایش با کیفیت پایین و باتری با ظرفیت کم است ولی C4 از لحاظ سخت افزاری بجز دوربین شباهت زیادی به Z1 دارند .

xperia-Z1-hero-black

HTC Desire 826  :

Desire 826 یکی از گوشی های خوب این بازه است پردازنده Snapdragon 615 در کنار 2 گیگابایت رم صفحه نمایش5.5 اینچی FullHD با تراکم 401 پیکسل بر هر اینچ همه حکایت از یک گوشی خوب از HTC را دارند البته HTC در این بازه قیمتی مدل 820s را هم موجود دارد که از لحاظ سخت افزار کاملا شبیه این مدل است اما با صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت HD و تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر هر اینچ که باعث ارزانتر شدن این مدل نسبت به 826 میشود .
HTC-Desire-826-Full
Samsung Galaxy S4 I9500  :
 ابر قدرت چند سال پیش سامسونگ که حالا قیمتش تا این حد کاهش یافته است هنوز یکی از بهترین ها در این رده است پردازنده Exynos 5 Octa 5410  ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی حافظه رم 2 گیگابایتی وصفحه نمایش 5 اینچی FullHD با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر هر اینچ باعث میشود این گوشی در کارایی چیزی کم نداشته باشد اما جنس این گوشی مثل های قبلی پلی کربنات و پلاستیکی است شاید کمی قدیمی شده باشد اما اگر به دنبال یک گوشی جدیدتر هستید سامسونگ Galaxy Alpha  گزینه مناسبی است اما با اینکه جدیدتر از S4 هستند ولی پردازنده و رم همانند S4 دارد و حتی صفحه نمایش HD با 320 پیکسل بر هر اینچ اما بخاطر طراحی زیبا تر و جدیدتر به دلیل استفاده از فلز نسبت به S4 شیک تر است .
galaxy-s4
Samsung_GALAXY_E700
 Huawei Honor 6 :
هواوی همیشه نسبت به رقبا هم قیمتش کمی بهتر عمل میکند Honor 6 را میتوان نسخه ارتقا یافته ای برای مدل موفق Huawei Ascend P7 دانست ، از ویژگی های این گوشی میتوان به صفحه نمایش FullHD و تراکم پیکسلی 445  و سه گیگابایت رم  ( تنها گوشی با رم 3 گیگابایتی در این رده قیمتی ) و پردازده هشت هسته ای HiSilicon Kirin 920  نام برد .

Huawei-Honor-6

به منظور درک بهتر و در نتیجه آن خرید بهتر نظر سنجی را ترتیب داده ایم تا ببینیم عموم مردم از کدام برندها رضایت بیشتری دارند. لطفاً در نظر سنجی شرکت کنید تا در انتخاب خود و دیگران کمکی کرده باشید. این نظر سنجی در تاریخ 94/11/20 آغاز شده است.

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
میلاد
بهمن 3, 1394 10:38 ب.ظ

گوشی سامسونگ A5 هم خیلی خوبه

hatareha
خرداد 9, 1394 4:43 ب.ظ

phonesmart mobile I need the best

2
0
Would love your thoughts, please comment.x