تفاوت های (HTC ONE (M9 با (HTC ONE (M8

3

شباهت (HTC ONE (M8 و (HTC ONE (M7 بسیاری را به این باور رساند که HTC هم مانند سامسونگ در حال ساختن لوحی خاص برای گوشی های موبایل خود است. البته پیش از این هم HTC قالب خاصی داشت ولی دو نسخه پیشین پرچمدار اچ تی سی شباهت مثال زدنی ای به هم داشتند. حالا رسیدیم به M9. به تازگی عکس هایی از نسخه جدید پرچمدار HTC منتشر شده است. بهتر است نگاهی بیندازیم به تفاوت های این دو:

در پشت این گوشی سنسور بزرگ تری برای دوربین می بینیم و کیفیت صفحه نمایش هم به 534 PPI افزایش یافته است. پردازنده این گوشی موبایل هم 8 هسته ای 2.8 گیگاهرتزی است و مجهز به رم3 گیگابایتی است.  نکته آخر هم اینکه HTC اولترا پیکسل را رها کرده است و از دوربینی 16 یا 20 مگاپیکسلی برای گوشی موبایل خود بهره خواهد برد.

در تصویری که به تازگی توسط Steve Hemmerstoffer توییت شده است. تصویر روبه روی دو نسل HTC  نشان داده شده است و می توان شباهت ها و تفاوت های این دو را در تصویر دید.

htsee

اولین نکته کاهش حاشیه تصویر در پرچمدار جدید خواهد بود. البته شاید تشخیصش کمی سخت باشد. ولی اگر به دقت از نزدیک نگاه کنید متوجه خواهید شد که این حواشی کاهش خوبی دارند. لوگوی HTC کمی کاهش سایز داشته و سنسور تشخیص صورت افزایش سایز خواهد داشت. به جایش اسپیکر سایز کوچکتری خواهد داشت.

علاوه بر دوربین 20 مگاپیکسلی پشت دوربینی 13 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی های فوق العاده در جلو تعبیه شده است و این گوشی سیستم عامل اندروید 5 را با رابط کاربری خاص HTC در ورژن هفتمش خواهد داشت.

Subscribe
آگاهی از
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
عاطفه
بهمن 19, 1394 10:06 ق.ظ

باسلام وادب
الان گوشی htc oneدارم زیاد راضی نیستم میخوام عوض کنم اما بازم htcمیخوام به نظرتون چی بگیرم

ممنونم از راهنمایی تون

zxc
بهمن 3, 1393 8:51 ب.ظ

قسمت جلو m9 قشنگ تر شده ,ولی دوربین عقبش نسبت به m8 ساده تر شده. البته این نظر من هستش .
ممنون از نویسندگان سایت 8 بیت

3
0
Would love your thoughts, please comment.x