بهترین گوشی های موبایل برای بازی!

2

زمانی بود که گوشی های موبایل بازی های بسیار ساده ای داشتند و شاید ماری که به دنبال نقطه می رفت یکی از محبوب ترین بازی های آن دوران بود. ولی دنیا تغییر کرده است و حالا بازی ها پیشرفت وحشتناکی کرده اند و حالا برای برخی از بازی ها به بیش از 2 گیگابایت فضا احتیاج دارید. امروز قصد داریم گوشی هایی در هر رده قیمتی را به شما معرفی کنیم که برای بازی مناسب هستند و با هنگ و گیر اعصاب شما را خورد نمی کنند! در انتخاب این گوشی ها سعی شده به پردازنده، مدل پردازنده، پردازنده گرافیکی، رم، کیفیت تصویر و حتی اندازه تصویر توجه شود. شرکت هایی مانند سونی، سامسونگ، هواوی در قیمت های پایین بسیار بهتر از رقیبان خود ظاهر شده اند. هواوی شاید قهرمان بازی گران در اوایل ورودش به بازار بود و همچنان به این روند ادامه می دهد.

 Sony Xperia E1 :

e1

Samsung Galaxy Core II:

Core II

 Huawei Ascend G6:

g6

Huawei 3C :

3c

Samsung Grand 2:

grand 2

Sony Xperia ZR :

zr

HTC Desire 816:

816

Sony Z Ultra :

z ultra

LG Nexus 5 :

nexus5

Sony Xperia Z1 Compact :

z1

Samsung Galaxy note 3:

note3

LG G2 :

g2

بعد از این رده دیگر آنچنان تفاوتی بینگوشی ها در اجرای بازی دیده نمی شود و البته می توان گفت آنچنان هم هنر نیست که با این قیمت ها بازیها را روان اجرا کنند! Galexy S5، HTC ONE M8،LG G3  و البته آیفون های 5S و آیفون 6 دیگر نیازی به معرفی ندارند.

البته اگر وحشتناک به دنبال بازی هستید در حدی که قابلیت مخابراتی دستگاه برایتان مهم نیست می توانید خودتان را با IPOD نسل پنجم  یک میلیونی هم سیر کنید!

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
hamid
مهر 8, 1393 7:16 ب.ظ

افرین عالی بود فقط معلوم نیست کی نوشته قبلا داشت که

2
0
Would love your thoughts, please comment.x