باندل جدید Xbox One EA Sports FIFA 16 1TB Bundle روانه بازار شد

2

بر خلاف هوای  سرد  پاییز ، حال و هوای دنیای بازی و گیم هر روز گرم تر میشود و ورود بازی های جدید مثل Forza 6 , FiFa 16 , PES 16 شروع گرمی است برای 6 ماه داغ در پاییز و زمستان برای گیمیر ها .

در هفته پیش بازی Forza Motorsport 6 روانه بازار شد و مایکروسافت هم باندل اختصاصی برای این بازی طراحی و تولید کرد که خاص طرفداران این بازی زیبا باشد .

در ادامه بازی های پرفروش PES 16 و FIFA 16 هم معرفی شد اما طبق روال سال های گذشته مایکروسافت تصمیمی برای تولید باندلی ویژه  PES 16 نداشت ولی از چند ماه قبل نوید یک باندل اختصاصی با بازی FIFA 16 را در سایتش داده بود ، همزمان با انتشار جهانی بازی FIFA 16 این باندل هم به فروش میرسد .

برخلاف باندل مخصوص بازی Forza Motorsport 6 که مایکروسافت طراحی ویژه ای برای این بازی بر روی کنسول قرار داده بود ، این باندل بدون ویژگی خاصی که ویژه FIFA 16 باشد طراحی شده است .

داخل این باندل شامل :

یک کنسول با طرح ساده 1 ترابایتی ، یک کنترولر سری جدید ( دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون ) ،یک کپی دانلودی از بازی FIFA 16 و یکسال اکانت EA Access ( که از امسال بر روی باندل های شرکت EA قرار گرفته است )

این باندل با قیمت 400 دلار بدون احتساب مالیات از 15 سپتامبر در حال فروش است .

بازی FIFA 16 هم از 15 سپتامبر با اضافه شدن تیم های ملی بانوان  آلمان ، آمریکا ، فرانسه ، سوئد ، انگلستان ، کانادا ، استرالیا ، اسپانیا ، چین ، ایتالیا و مکزیک به بازار عرضه شده است .

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
mhg
مهر 3, 1394 1:09 ب.ظ

سلام بازی fifa16 برای xbox one ;کسی جایی می شناسه می خام بخرم

2
0
Would love your thoughts, please comment.x