اخبار PS4 : از کاهش قیمت در ژاپن و باندل های جدید

0

سونی در  Tokyo Game Show خبر های زیادی داشت از تغییر اسم عینک واقعیت مجازی مورفیوس به PlayStation VR تا کاهش قیمت کنسول پلی استیشن.

سونی در توکیو از اولین کاهش قیمت رسمی PS4  در ژاپن خبر داد و قیمت این کنسول در ژاپن از 1 اکتبر به 34,980 ین یا حدود 292 دلار کاهش میابد که اولین کاهش رسمی قیمت  PS4 از 39,980 ین ( 335 دلار ) است .

این کاهش قیمت در حال حاضر فقط برای ژاپن مطرح شده و برای اروپا یا امریکا باید منتظر Paris Games Week و PlayStation Experience سانفراسیسکو یا دیگر رویداد های سونی باشیم .

البته سونی هنوز ویژن 1 ترابایتی PS4  را در ژاپن عرضه نکرده است اما در امریکا PS4  یک ترابایتی هم قیمت با مدل 500 گیگابایتی آن عرضه میشود شاید این تغییر قیمت برای مدل یک ترابایتی هم اعمال شود .

باندل ویژه طلایی Gold PS4 :

سونی باندل بسیار زیبای طلایی از PS4 را معرفی کرد ، البته این باندل بخشی از قرار داد سونی با مجموعه رستوران های Taco Bell است .

طبق این قرار داد مشتریان  Taco Bell که Big Box را از 24 سپتامبر تا 4 نوامبر خریداری میکنند در قرعه کشی این کنسول شرکت خواهند کرد ، طبق گفته سونی ، این شرکت برای این قرار داد   6000 کنسول طلایی آماده کرده است که هر 10 دقیقه به یک نفر تعلق میگیرد .

این باندل طلایی شامل کنسول طلایی ، کنترولر طلایی ، بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و یکسال اکانت PSN است و احتمال میرود بعد از پایان مدت این قرار داد این باندل به صورت عمومی هم آماده فروش شود .

gold-ps4

باندل جدید ویژه بازی جنگ ستارگان :

سونی باندل ویژه ای برای بازی جنگ ستارگان به نام STAR WARS™ Battlefront™ 500GB Bundle آماده کرده است که در حال پیش فروش است این باندل که به دو صورت ساده و Limited ساخته شده است که شامل :

یک کنسول و کنترولر ( در مدل Limited با طرح بازی جنگ ستارگان ) و یک کپی فیزیکی از بازی Star Wars Battlefront Deluxe Edition و پک بازی های کلاسیک جنگ ستارگان که شامل بازی های زیر است ارائه میشود .

Super Star Wars
Star Wars™: Racer Revenge
Star Wars™: Jedi Starfighter
Star Wars™ Bounty Hunter

این باندل از 17 نوامبر به فروش میرسد و قیمت باندل ساده 400 دلار و باندل Limited با قیمت 450 دلار به فروش میرسد .

STAR WARS™ Battlefront™ 500GB Bundle 4 STAR WARS™ Battlefront™ 500GB Bundle 3 STAR WARS™ Battlefront™ 500GB Bundle 1 STAR WARS™ Battlefront™ 500GB Bundle

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x