کلکسیونر بازی های پلی استیشن: هدف من ، یه مجموعه کامل

2

شاید خیلی از ما به فروشگاههای فروش بازی سر زده باشیم ، یا به بزرگترین آرشیوهای دانلودی بازی های PS4 و این جمله را گفته باشیم که ای کاش همه این بازی های اینجا ، یکجا ، برای من بود! پیش خودتان شاید اولش مسخره به نظر برسد  که بازی ای  همچون kitty aqua و Overcooked و امثال هم ، به درد من نمیخورد ، ولی یک حسی داشته باشید که باید حتما هر بازی ای که برای کنسول PS4 تولید می شود رو داشته باشید! این حس یعنی من میخواهم بی نقص باشم ، چه به نفع من باشد چه به ضرر من!

“هدف من ، یه مجموعه کامل ” این جمله را داخل توضیحات پروفایل اینستاگرام “والتری هایتینن – Hyttinen Valtteri” ببینید ! شاید کمتر کسی به خودش اجازه بدهد در سن 33 سالگی بازی ای را که برای 3 ساله هاست بخرد چه برسد به بازی کردن آن گیم ، به هر حال ما در این نوشته میخواهیم به شخصی بپردازیم که به ادعای خودش یکی از بزرگترین کلکسیونر های بازی های PS4 در دنیاست. او برای پلی استیشن در فنلاند کار می کند ، به گفته خودش تا حال هرچه بود و تولید شده را دارد ! او در حال حاضر دارای 356 عنوان بازی است که اگر هر بازی 60 دلار هزینه داشته باشد جمعاَ می شود 360,21 هزار دلار ، که به پول ما می شود ( با دلار 3760 تومان ) چیزی نزدیک به 81 میلیون تومان ! عجیبه نه؟! یکی از کار هایی که والتری انجام می دهد این است که بعد از خرید بازی آن را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر می کند که باعث شده دیگران هم از دیدن جلد بازی به وجد آمده و آن را خریداری کنند.

والتری بر این باور است که خرید و ثبت زمان خرید بازی ها ، می تواند معلوم کند کجا و در چه سالی این بازی منتشر شده است و آن موقع در چه سالی و در چه حالی بوده است! این آدم با این نوع رفتارش ، در حال حاضر آدمی خاص از لحاظ داشتن تمامی نسخه ها ، در آینده یک کلکسیونر کامل از نسخه های قدیمی خواهد بود که در آینده نه چندان دور ، این نسخه ها ، نسخه های نوستالژی می شوند!

از زمانی که پلی استیشن یک به بازار آمد بازی های سگا SEGA به کمد رفت و همه می گفتیم واااای بالاتر از این نیست! بعد از پلی استیشن 2 حرفی نمی ماند و…. تا الان نسخه های بالاتر و جذاب تر می آید و نگه داری از این تکنولوژی های جدید و قدیمی  و آینده ، این همه کار را ارزشمند می کند ، شاید کار والتری به نظر خاص و پر هزینه بیاید ولی یک جایی یک زمانی با برداشتن آن گیم می گویید ” یادش بخیر ، چقدر سخت بود مراحلش و از این قبیل جمله ها” باید زمان بگذرد تا ارزش کار والتری را بفهمیم.

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
رضا
دی 25, 1398 8:46 ق.ظ

سلام برای اجاره بازی مزاحم شدم

Dariush
خرداد 21, 1396 3:30 ق.ظ

سلام بر دوستای گلم اگه بین Xbox one sیاxbox one و ps4 گیر کردید باید بهتون بگم که کاملا سلیقه ای هستش و مثلا شما از بازی forzahorizonدر ایکس باکس خوشتون میاد و میرید ایکس باکس میخرید و همینطور پلی فور و هردو عالین و از نظر کیفت تصویری هم بگم که فرق نمیکنه نه اونقدری که تو سایتا نوشتن و اینکه کیفیت ساخت هردو خوب هست
اصلا خودتونو بین این دو گیر نندازید و هرچی که دوست دارید بخرید .

خیلی ممنون که خوندید امیدوارم مفید بوده باشه☺

2
0
Would love your thoughts, please comment.x