چگونه از نوتیفیکیشن های اینتراکتیو در ios 8 استفاده کنیم؟

1

اپل ویژگی جدیدی به ios 8 اضافه کرده است که مدت هاست منتظر آن بودیم بله درست فهمیدید نوتیفیکیشن های اینتراکتیو در ios 8 که به کاربر اجازه می دهد تا پس از مشاهده پیام نوتیفیکیشن بلا فاصله و بدون نیاز به ورود به اپلیکیشن به سرعت واکنش نشان دهد.

در ios 8 ابتدا یک بنر اطلاع رسانی مانند آنچه که در ios 7 وجود داشت در بالای صفحه نمایان می شود  اما چیزی که جدید است امکان پایان کشیدن بنر و پاسخ گویی فوری به این اطلاع رسانی است. در ادامه بیشتر با این ویژگی ios 8 در نوتیفیکیشن اپلیکیشن های مختلف آشنا می شویم.

پاسخ فوری به پیامک ها

هنگامی که شما یک نوتیفیکیشن پیامک جدید را دریافت کنید، شما می توانید با لمس کردن وارد اپلیکیشن meesaage شده و مانند نسخه های قبل شروع به گفتگو نمایید و یا می توانید با کشیدن بنر نوتیفیکیشن به پایین پاسخ سریع به پیامک دریافتی خود دهید بدون نیاز به  ترک اپلیکیشن فعلی که مشغول به استفاده از آن هستند.

messages-interactive-notification-e1410772638653

تقویم

هنگامی که شما یک نوتیفیکیشن دعوت در تقویم یا calender دریافت می کنید ، می توانید با به پایین کشیدن بنر، دعوت را قبول یا رد کنید.

calendar-interactive-notification-e1410773724560

ایمیل

هنگامی که شما در ios 8 یک نوتیفیکیشن ایمیل جدید دریافت کنید،  می توانید با کشیدن به پایین بنر اطلاع رسانی، یا آن را  به عنوان خوانده شده علامت بزنید یا آن را به  سطل زباله انتقال دهید بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن ایمیل.

mail-interactive-notifications-e1410774247633

Reminder

هنگامی که شما یک نوتیفیکیشن reminder دریافت می کنید، شما می توانید با به پایین کشیدن بنر آن را به عنوان  تکمیل شده و یا بر روی حالت چرت یا معلق قرار دهید.

reminders-interactive-notifications-e1410774511259

فیسبوک

شما می توانید به سرعت یک پست را که در مورد آن نوتیفیکیشن میگیرید را لایک کنید ویا روی آن کامنت بگذارید بدون آن که نیاز باشد اپلیکیشن فیسبوک را باز کنید.

facebook-interactive-notifications-e1410777091563

توییتر

شما می توانید یک توییت را بازتوییت و یا مورد علاقه خود قرار دهید هنگامی که شما یک توییت جدید در توییتر دریافت می کنید.

ios-notifications-twitter

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
ادمین
مهر 1, 1393 8:40 ب.ظ

ممنون خوب بود

1
0
Would love your thoughts, please comment.x