چگونه آیفون و آیپد خود را برای به روز رسانی به ios 8 آماده کنید؟

0

خوب دیگر چیزی تا کنفرانس اپل و معرفی ios 8 و به طبع آن دیوایس های مبتنی بر آن و در راس آن آیفون 6 باقی نمانده اما شاید شما یک آی دیوایس قدیمی تر دارید و میخواهید ان را به ios 8 به روز رسانی نمایید و می خواهید مطمئن شوید که می توانید آن را به راحتی به ios 8 به روز رسانی نمایید بدین منظور با ما در این پست همراه باشید تا اقدامات لازم را پیش از به روز رسانی انجام دهید.

از ارائه شدن ios 8 برای دیوایس خود اطمینان حاصل کنید

اگر شما یک آیفون 4 یا آیپد ارجینال دارید دیگر وقت آن رسیده تا یک آی دیوایس جدید خریداری کنید اپل ios 8 را تنها برای آیفون 4s , 5, 5s و 5c و همچنین آیپد های نسل 2 و 3 و 4 و آیپد ایر و آیپد مینی و آیپد مینی با نمایش رتینا ارائه می کند.

ios-8-compatible

مقداری فضا در دیوایس خود خالی کنید

اگر به خاطر بیاورید برای به روز رسانی به ios 7 به صورت OTA یا on the air شما باید 700 مگابایت دانلود میکردید و حداقل به 3 گیگابایت فضا برای دانلود و نصب نیاز داشتید پیش بینی ما بر این است که شما برای به روز رسانی به ios 8 هم به همین میزان فضا احتیاج دارید.

توصیه ما به شما برای این کار پاک کردن اپلیکیشن های بی استفاده و یا انتقال اکس ها به icloud است.

apple-iphoto-import

برای دیدن این که چه قدر فضای خالی در دیوایس خود دارید می توانید به Settings>General>Usage مراجعه کنید.

قبل از به روز رسانی به ios 8 از دیوایس خود پشتیبان بگیرید

برای پیش گیری از هر مشکل احتمالی پیش از به روز رسانی به ios 8 لازم است که از دیوایس خود پشتیبان بگیرید برای این کار دیوایس خود را به کامپیوتر شخصی متصل کنید آخرین نسخه itunes را نصب و اجرا کنید دیوایس خود را انتخاب کنید و به تب backup بروید و روی کلید “backup now”کلیک کنید.

iphone-backup

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x