ویدیو : بزرگترین مسابقه درگ شماره 6

1

همچون سال های گذشته سایت موتورترند دست به تولید بزرگترین مسابقه درگ زده ( البته این ویدیو برای اواخر تابستان 2016 است اما به دلیل درخواست کاربران در سایت قرار داده شد . )  و با جمع کردن  12 سوپراسپرت درکنار هم  در مسیری 400 متری  رقابت دیدنی را فراهم کرده است .

در این ویدیو 12 سوپر اسپرت  شرکت دارند که شامل :

1- 2017 ACURA NSX : 

آکورا NSX دارای ۳ نوع پیشرانه است.اولین پیشرانه از نوع بنزینی ۲۴ سوپاپ و ۶ سیلندر است که علاوه بر استفاده از سیستم DOHC دارای دو توربوشارژر است.حجم این موتور  ۳۴۹۳ سی سی است که منجر به تولید قدرتی معادل ۵۰۰ اسب بخار @ ۷۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور  ۴۰۶ پوند فوت @ ۲۰۰۰ دور در دقیقه می شود.

پیشرانه مکمل و دومین موتور در این خودرو از نوع الکتریکی و در جلوی خودرو قرار دارد که از نوع تولید مغناطیس سنکرون دائمی است که می توانند   قدرت  ۳۶ اسب بخار و گشتاور  ۵۴ پوند فوت تولید کند.

در کنار موتور اول و دوم موتور سومی قرار گرفته شده است که با نام موتور MID شناخته می شود .این موتور الکتریکی نیز همانند موتور دوم از نوع تولید مغناطیس سنکرون  دائمی است.قدرت این موتور ۴۷ اسب بخار در  ۳۰۰۰ دور در دقیقه و  گشتاورش در حدود  ۱۰۹ پوند فوت در  ۵۰۰ دور در دقیقه است.

نتیجه این ۳ موتور در کنار یک دیگر دست یافتن به قدرت  ۵۷۳ اسب بخار  و گشتاور۴۷۶ پوند فوت (۶۴۵ نیوتن متر) به صورت ترکیبی است.این قدرت و گشتاور توسط گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه به ۴ چرخ منتقل می شود.این موتور و گیربکس سبب بدست آمدن شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۳٫۱ ثانیه و بیشترین سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعتمی شود.

2- Audi R8 V10 Plus :

دومین خودرو این مسابقه آئودی R8 است که با موتور 10 سیلندری با حجم 5.2 لیتر قدرت 602 اسب بخار و گشتاوری معادل 413  پوند فوت یکی از سرعترین خودرو های تست شده در سایت موتورترد است .

3- NISSAN GT-R :

سومین خودرو گودزیلا ژاپنی GT-R است که در سری مسابقات قبلی 2 بار برنده این رقابت بوده ، این مدل از GT-R با موتور 6 سیلندر تویین توربو  3.8 لیتری  و قدرت 565 اسب بخار و گشتاوری معادل 467 پوند فوت در این رقابت شرکت دارد .

4- McLaren 570S :

چهارمین خودرو محصول شرکت مکلارن است که با موتور 8 سیلندر تویین توربو  3.8 لیتری  و قدرت 562 اسب بخار و گشتاوری معادل 443 پوند فوت در این رقابت شرکت دارد .

5- Mercedes-AMG GT S :

پنجمین خودرو محصول شرکت مرسدس است که با موتور V8 سیلندر تویین توربو  4 لیتری  و قدرت 502 اسب بخار و گشتاوری معادل 479 پوند فوت در این رقابت شرکت دارد .

6- Dodge Viper ACR :

7-  Porsche 911 :

8- BMW M4 GTS

9- Jaguar F-Type SVR

10- Chevrolet Camaro SS 1LE

11-  Ford Mustang Shelby GT350R

12- Aston Martin  2017 Vantage

در پایان بهتره خودتون ببینید  که چه خورویی برنده این رقابت خواهد بود

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
مرداد 11, 1396 8:33 ب.ظ

به قول جوونای امروز چه خفن

1
0
Would love your thoughts, please comment.x