همه چیز درباره آیفون 6 : تاریخ عرضه ، ویژگی ها ، قیمت (آیفون 6 معرفی شد )

85

با سلام خدمت همه کاربران محترم

از امروز قصد داریم در پستی جداگانه و مفصل به بررسی شایعات و حقایق پیرامون گوشی جدید اپل یعنی آیفون 6 بپردازیم .

بعد از مدتی که از معرفی آیفون 6 و مدل بزرگترش یعنی آیفون 6 Plus گذشت خبر های در سطح اینترنت از خم شدن این گوشی در جیب کاربران این محصول شنیده میشد و کم کم این خبرا تایید شد و ویدیو های زیادی از خم شدن آیفون 6 پلاس منتشر شد که ما هم چندتا از ویدیو ها رو برای شما آماده کردیم .

این دو ویدیو محصول کانال یوتیوب معتبر Unbox Therapy  هستند که در ویدیو ی اول به بررسی مقاومت آیفون 6 پلاس میپردازه و میبینید که چقدر راحت خم میشود البته این خم شدن به خاطر بدنه نازک و آلمینیومی و بزرگی صفحه نمایش این محصول است و در ویدیو دوم هم آیفون 6 را با سه محصول دیگر یعنی HTC One M8 و Moto X و نوکیا لومیا میپردازه تا ببینیم آیا خم شدن برای این گوشی ها هم اتفاق می آیفتد یا خیر ؟

ما در پستی جداگانه به بررسی دقیق تر آیفون 6 پرداختیم که میتوانید از لینک زیر مشاهده کنید.

برررسی دقیق تر آیفون 6

– بلاخره آیفون 6 معرفی شد ما هم همه مشخصات این گوشی را با کمترین فاصله برای شما قرار میدهیم

کنفرانس  راس ساعت 9:30 به وقت ایران آغاز شد و در اولین قدم ویدیویی از آیفون 6 منتشر شد که نشان دهنده دوربین بیرون زنده آیفون 6 است .

f1410282535

طبق انتظارات آیفون در دو مدل تولید میشود  iPhone 6 و iPhone 6 Plus 

دکمه Power به کنار و سمت راست گوشی منتقل شده است .

صفحه نمایش جدید ایفون هم Retina HD نام دارد و در آیفون 6 استفاده شده است .

رزولوشن این آیفون ها 1334×750, 326ppi. 1920×1080, 401ppi است .

f1410282599 f1410282763

این آیفون از همه آیفون های قبلی نازک تر است   iPhone 6 is 6.9mm و iPhone 6 Plus is 7.1mm قطر دارد.

پرسسور جدید اپلA8 و  به صورت 20nm تولید شده و 13% کوچکتر و 25% سریعتر از پردازنده قبلی آیفون است .

عدد های تصویر زیر مربوط به باتری آیفون 6 است

f1410283510

پروسسور کمکی M8 motion حالا مسافت هم اندازه میگیرد بعلاوه هم میتواند فشار هوا و هم تغییر ارتفاع را اندازه گیری کند 

دوربین آیفون 6 به صورت 8MP iSIght camera و True Tone flash به صورت کاملا جدید تولید شده است .

f1410283787

دوربین جدید آیفون حالا به صورت اسلوموشن و 240fps فیلم برداری میکند .

قیمت آیفون 6 با یک قرارداد دوساله از$199/$299/$399 خواهد بود .

و قیمت های آیفون6 پلاس

iPhone 6 Plus: $299/$399/$499 for 16GB/64GB/128GB

f1410284440

 ثبت نام آیفون 6 از 12 سپتامبر شروع شده و از 19 سپتامبر هم در آمریکا عرضه خواهد شد .

iOS 8 هم در 17 سپتامبر معرفی میشود .

اپل شروع به معرفی سرویس Apple Pay خود کرده که به نظر اپل وجو سنسور اثر انگشت و NFC این محصول را برای پرداخت های پولی مناسب کرده است . 

– بلاخره روزها گذشت و سرانجام امشب آیفون 6 معرفی میشود این کنفرانس به وسیله شبکه ABC  به عنوان یک کنفرانس تاریخ ساز معرفی شده و باید دید آیا این کنفرانس واقعا تاریخ ساز خواهد بود یا خیر ؟ ( البته شاید دلیل تاریخ ساز بودن معرفی محصول جدید اپل یعنی iiWatch در کنفرانس امروز باشد )

– China mobile مشخصات کلی آیفون جدید را اعلام کرد که به نظر خبر درستی به نظر میرسد :

طبق این گزارش آیفون 6 از یک پردازنده Apple A8 chip به صورت Quad-core تولید شده و آیفون 6 با رزولوشن 750 در 1134 عرضه میشود که نسبت به گوشی های هوشمند موجود بازار ضعیف به نظر میرسد .

این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی درجلو تولید میشود و با ظرفیت های 16 ، 32 ، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد .

طبق این گزارش این گوشی هم به صورت ضد گرد و خاک و هم ضد آب عرضه خواهد شد . ( این موضوع تا الان توسط هیج شرکتی اعلام نشده بود ) .

 آیفون 6 در ابعاد اندازه 138x67x7 میلی متر و در رنگ های مشکی و سفید و طلایی تولید خواهد شد .

– اپل دعوت نامه های کنفرانس 9 سپتامبر را پخش کرد این کنفرانس سه‌شنبه 18 شهریور ماه ساعت 9:30 دقیقه به وقت ایران برگزار میشود . همیشه دعوت نامه های اپل کمی از شرایط کنفرانس را بازگو میکند اما طراحی و شعار موجود بر روی بنر های کنفرانس کمی گیج کننده به نظر میرسد فقط یک جمله بر روی این بنر نوشته شده است . Wish we could say more

iphoen-6-event-invite-640x0

– طبق آخرین گزارش های منتشر شده در اینترنت خبر هایی از قیمت های آیفون در اروپا پخش شده که همانطوریکه میدانید قیمت آیفون در اروپا از امریکا گرانتر است ولی این قیمت های به نظر کمی نجومی به نظر میرسد .

iPhone-6-price

– هر چه به زمان عرضه آیفون نزدیک میشویم خبر های مربوط به این گوشی هر روز بیشتر شده و رنگ و بوی واقعی تری به خود میگیرند و بیشتر به جزییات نزدیک میشوند طبق آخرین اخبار به احتمال زیاد آیفون 4.7 اینچی با  رزولوشن 750 در 1334 پیکسل و چگالی 326ppi پیکسلی روانه بازار شود و در مدل 5.5 اینچی با رزولوشن 1242 در 2208  و با چگالی 461ppi عرضه شود . در تصویری که در این خبر منتشر شده به نظر تصویر واقعی از هر دو مدل آیفون در کنار مدل قبلی این محصول باشد .

iPhone-5s-vs-6-vs-l

– در ادامه اخبار در مورد آیفون به نظر میرسد این گوشی با حافظه 128 گیگابایتی هم عرضه شود طبق گزارشی که سایت GeekBar یک نقشه از آیفون منتشر شده و در آن از حافظه Toshiba NAND Flash و 129 گیگابایت حافظه تولید میشود البته این مدل به عنوان یک مدل premium نام گذاری شده که شاید یک نام برای مدل 5.5 اینچی یا شاید هم نامی برای مدل های 128 گیگابایتی آیفون باشد .

و طبق این گزارش به نظر میرسد این مدل با قیمت $399  با قرار داد و با قیمت $849 بدون قرار داد به فروش برسد .

iphone-6-128-gb128gb-iphone-6 (1)

– طبق آخرین گزارش های پخش شده در سطح اینترنت ، قطعات بیشتری از آیفون های جدید رو نمایی شده که از جمله آن ها میشود به باتری های دو آیفون 4.7 و 5.5 اینچی که در مدل 4.5 اینچی از یک باتری 1810mAh و در مدل 5.5 اینچی یا 6L از یک باتری بزرگتر ( بخاطر نیاز صفحه نمایش بزرگ به انرژی بیشتر ) از یک باتری بزرگتر با ظرفیت 2915mAh  بهره میبرد .

1810mAh-battery-for-the-iPhone-6 4.7-inch-Apple-iPhone-6-on-left-5.5-inch-Apple-iPhone-6L-on-right

– اخبار در مورد آیفون 6 تمامی نداره وقتی سال گذشته اپل شروع به خرید و ذخیره یاقوت کبود ( sapphire ) میکرد همه میدونستیم اپل به دنبال یک تغییر مهم است این تا اینکه فهمیدیم اپل قصد ساخت محافظ صفحه نمایش جدیدی از یاقوت کبود برای آیفون 6 دارد خبر ها درگوشی ادامه داشت تا اینکه امروز یک ویدیو به زبان چینی در اینترنت منتشر شد که مقاومت این محافظ را به همگان نشان میداد.

گرچه هنوز 100% مطمئن نیستیم این محافظ اصلی آیفون 6 باشد اما دیدن این ویدیو خالی از لطف نیست. در واقع این ویدیو کامل ترین و جدیدترین ویدیو ای که از این محافظ یاقوتی اپل در دنیای اینترنت منتشر شده است .

در این ویدیو با هرچیزی که فکر کنید به جون این محافظ میفتند از کلید و سکه و میخ و چکش گرفته تا …………. و شاید یک تست کامل برای این محافظ باشد پس خودتان ببینید این بار اپل چه کرده !!

– بر طبق آخرین خبرهای رسیده آیفون 6 در همان تاریخ قبلی یعنی دوشنبه  19 سپتامبر مطابق با  28 شهریور معرفی میشود و در ادامه آیفون 5.5 اینچی که احتمالا آیفون ایر نام میگیرد در تاریخ 25 سپتامبر یعنی 3 مهر آماده عرضه خواهد شد در ادامه این گزارش قیمت آیفون ایر 16 گیگابایتی در چین 5998 یوانمعادل 965 دلار امریکا خواهد بود این درحالی که  آیفون 6 ، 4.7 اینچی 5288 یوان معادل 850دلار آمریکا در چین عرضه خواهد شد که این عدد معادل آیفون 5s با 32 گیگابایت حافظه است حتی به نظر میرسد آیفون 6 یا حافظه 16 گیگابایتی عرضه نشود .

– برخی از عکس های منتشر شده در اینترنت از قطعات داخلی و صفحه نمایش آیفون 6 جدید

تصویر منتشر شده از قاب آیفون 6 و مقایسه با 5s توسط سایت Weibo
تصویر منتشر شده از قاب آیفون 6 و مقایسه با 5s توسط سایت Weibo
تصویر منتشر شده از Backlight آیفون 6 توسط سایت Weibo
تصویر منتشر شده از Backlight آیفون 6 توسط سایت Weibo
تصویر منتشر شده از Backlight آیفون 5.5 اینچی
تصویر منتشر شده از Backlight آیفون 5.5 اینچی
تصویر منتشر شده از قاب پشتی آیفون 6
تصویر منتشر شده از قاب پشتی آیفون 6

– طبق گزارش سایت Weibo.com که یکی از سایت های ایست که در این سال ها عکس های زیادی از تولیدات آینده اپل ارائه داده است این بار یک عکس جدید از آیفون 6 را برای کاربران خود فراهم کرده و تصویری از یک خواننده و بازیگر تایوانی به نام Jimmy-Lin آماده کرده است که در این عکس Jimmy-Lin به همراه مدل لو رفته آیفون 6 یک عکس یادگاری گرفته است . 😀

در این تصویر گوشه های گرد و بلندتر شدن و باریک تر شدن این گوشی کاملا به چشم میخورد .

Taiwanese-star-Jimmy-Lin-with-alleged-iPhone-6-dummy


– طبق گزارش یکی از شرکت های معتبر آلمانی که دز زمینه تلفن همراه فعالیت میکند  آیفون 6 در 19 سپتامبر مطابق با  28 شهریور امسال آماده عرضه عمومی میشود . 


 

دیروز یک ویدیو از طرف سایت ویتنامی Techrum.vn در دنیای اینترنت منتشر شده که حرف حدیث های زیادی را به دنبال داشته که مقایسه بین آیفون 6 و آیفون 5S داشته واین دو گوشی را بر روی هم قرار میدهد این ویدیو بر خلاف ویدیو های دیگر پخش شده گرافیکی نیست ویک ویدیو واقعی ایست اما این که تا چه حد درست است فقط باید منتظر ماند و دید .


قرارمون این بود که هر خبری از  آیفون 6 رسید در این پست برای شما پخش کنیم  طی یکی دو هفته گذشته تعدادی زیادی عکس ویدیو از آیفون 6 پخش شده بود که کمتر مستند و واقعی به نظر میرسید این ویدیو توسط سایت Macitynet.it  که یک سایت ایتالیایی زبان است پخش شده ونظر اکثر سایت ها را به خودش جلب کرده خبری که پیش از این تایید شده بود صفحه نمایش بزرگتر و 4.7اینچی این گوشی هوشمند است و همچنینی نکته جدید این ویدیو استفاده از لبه های گرد و متالیک به جای لبه های تخت سری های قدیمی این گوشی است . همچنین به نظر میرسه که اپل به دنبال تغییر در دکمه های ولوم و پاور این آیفون جدید است .


تاریخ عرضه :

اپل هنوز هیچ گونه نظری به طور رسمی راجع  به  آیفون 6 در رسانه ها اعلام نکرده  اما طبق رسم سال های گذشته احتمالا آیفون 6 در شهریور ماه ( سپتامبر ) به صورت رسمی برای پیش خرید از سوی اپل قرار داده میشود و به احتمال زیاد در مهر ماه گوشی های جدید تحویل خریداران داده میشود .

قیمت :

معمولا اپل تغییری در قیمت نسل جدید گوشی های خودش اعمال نمیکنه اما شایعات از افزایش 100 $ قیمت آیفون 6 نسبت به آیفون 5s خبر میدهند این طور که از اخبار بر میاید اپل در حال مذاکره با شرکت های طرف قرداد با اپل است تا بتوانند ایفون جدید را 100 $ گرونتر نسبت به مدل قبلی عرضه کند شاید این افزایش قیمت بخاطر تولید صفحه نمایش بزرگتر یا سخت افزار بهتر باشد .

ویژگی ها :

همیشه بازار شایعات برای محصول اپل با نزدیک شدن به زمان عرضه داغ تر میشود اما طق شنیده ها اپل هم به دنبال عرضه یک گوشی با صفحه نمایش بزرگتر است تا در مقابل رقبا پا پس نکشد این طور که شنیدیم اپل احتمال آیفون 6 رو با صفحه نمایش 4.7 اینچی عرضه میکند ، البته به نظر میرسد اپل به دنبال ارائه یک مدل 5.5 اینچی با کیفیت تصویر بالا از این محصول در اواخر امسال باشد .

iphone_5s_6_sizes
تصویر شبیه سازی شده آیفون 4.7 اینچی و 5.5 اینچی

ویژگی بعدی آیفون 6 ، iOS 8  خواهد بود که تا جایی که از خبر ها به گوشی میرسد شامل دو برنامه  Preview , TextEdit  که در سیستم عامل مک وجود داشته و  به iOS راه یافته ، علاوه بر این دو برنامه اپل به احتمال زیاد برنامه HeathBook را معرفی می کند که به احتمال زیاد نیاز به چند سنسور جدید در آیفون دارد ، همچنین اپل  به کمک Shazem به دنبال یک برنامه جداگانه برای تشخیص موسیقی بر روی iOS 8 است .

از دیگر ویژگی های آیفون 6 میشود به استفاده از پردازنده ی A8 با فرکانس  2.6GHz  ، ( آیفون 5s از پردازنده A7 با فرکانس 1.4Ghz بهره میبرد ) به همراه صفحه نمایش Ultra-Retina با کیفیت بالای  389PPI نام برد البته شایعه ها از بکارگیری اپل از فناوری NFC در گوشی جدید خود دارد.

– البته شایعه ها  از صفحه نمایش با کیفیت خارق العاده 441 ppi در آیفون 5.5  خبر می دهد .

در ادامه نظر شما رو به دیدین چند عکس و یک ویدیو از طرح های مفهومی برای آیفون 6 جلب می کنیم .

 [cycloneslider id=”9530″]

و البته یک ویدیو که در پست های قبلی برای شما معرفی کردیم و البته گفتیم احتمال عرضه آیفون 6 به این صورت دور از ذهن به نظر می رسد .

Subscribe
آگاهی از
85 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
افشین
آبان 5, 1395 1:35 ب.ظ

سلام دوستان میخام اپل بگیرم مشکل مالی ندارم.کسی که راهنمایی کامل داره منو آگاه کنه که اپل ۶ پلاس چجور گوشی هستش.خواهشا راهنمایی کامل کنید ممنونم

رضا
تیر 13, 1395 2:10 ب.ظ

سلام ایفون6
16GB توی ایران چنده الان

sara
تیر 1, 1395 10:45 ب.ظ

سلام دوستان من میخوام گوشیموعوض کنم و بین ایفون6 وایفونseموندم میشه راهنمایم کنید ممنون
ممنون میشم ب ایدی تلگرام پی ام بدید باتشکر
miss-loooos@

ZAHRA
خرداد 4, 1395 6:21 ب.ظ

سلام دوستان چرا بحث می کنید من خودم آیفون 6S دارم ئاقعا عالیه تب لت سامسونگ نوت 8 هم دارم اصلا سامسونگ خوب نیست فقط اپل واقعا عالیه اندازش و کیفیت دوربینشو و سیستم اش عالیه فقط 6S باشه 6 بدرد نمیخوره .ممنون .

محمد
بهمن 24, 1394 8:25 ب.ظ

ایفون عالیه چون هنگ نمیکنه مقاومت زیادی دارد دوربین عالی کیفیت ساخت معرکه

m.s m
Reply to  محمد
شهریور 31, 1395 3:05 ب.ظ

dooste aziz ki gofte ke iphone hang nemikone man be shakhsAN KOLE modelaye iphono dashtam va be in natije residam ke iphon khoone ama awli nist va hang ham mikone vali be nazare man blackberry ba galaxy behter az iphone

armin
آذر 13, 1394 10:28 ب.ظ

ghabeLe tavajOhe dOostane bOzOorgvari k migan iphon ya be qOle bazi az doStan apple tO iran karbOrd nadare ,
shuma karbOrdet chiye k migi nadare?! ta hale ba Sistem amele IOS kar kardi k hamchin harfi mizanin?!
ye maziyataee android dare ye seri maziyatam ios
hala baste b noe alaqe va salayeq va karbord ha harkaC mitone berande morede alaqashOo entekhab KOone
ya haq✋

فرنوش
مرداد 17, 1394 11:31 ق.ظ

سلام بچه ها آیفون 6 چنده؟

ادمین
Reply to  فرنوش
مرداد 17, 1394 11:40 ق.ظ

Apple Iphone 6 Space gray/gold 16 GB———- 2.200

تیر 10, 1394 10:30 ق.ظ

من چند روز پیش این گوشی رو گرفتم خیلی کارایی خوبی داره از هر نظر متفاوت هستش

خلو براک
تیر 1, 1394 3:19 ب.ظ

سلام من خلو کلبن وشرونل هبیبی

خرداد 28, 1394 6:22 ب.ظ

من خیلی دوست دارم اینو بگیرم . دارم پولامو جمع میکنم شاید بتونم تا دو ماه دیگه بگیرم .

ولی انصافا گرفتن این گوشی عقلانی نیست که فقط واسه کلاس گذاشتن 3 تومن پول بدی و لی من میگیرم . اگه بتوووووووووووووونم.

عرفان
اردیبهشت 8, 1394 8:28 ب.ظ

من ایفون 6دارم گوشی خوبی ولی تو ایران کار برد زیادی نداره

Sahand
فروردین 27, 1394 9:11 ق.ظ

Migan 64 Moshkel Dare Haghighate

Sahand
فروردین 27, 1394 9:08 ق.ظ

Slm Man Mikham Iphone 6 64 Bgiram vala Ba In nazar Ha Nmidonam Chikar Konam

saman parsa
آبان 11, 1393 9:37 ب.ظ

میگماااااااااااا
مگه مال باباتونه که ایقد دعوا میکنین ..خداییش؟؟؟؟؟؟؟
شماها شدین مسخره تکنولوژی …هر 6 ماه یکبار جنگ بالا میگیره بین شما
بابا برین فکر نون کنین که خربزه آبه .
فعلا .

Hami
آبان 8, 1393 4:10 ب.ظ

من قبلا سامسونگ و سونی داشتم علاقه لی به آیفون نداشتم ولی الان آیفون ۶ ،١٢٨ گیگ گرفتم خیلی خیلی عالیه اصلا قابل مقایسه نیست با برند های دیگه قیمتشم ٨٩٩€

رضا
آبان 3, 1393 5:48 ب.ظ

من تا چند ماه پیش آیفون5داشتم عالی بود حالا که آیفون 6گرفتم خیلی ازش راضیم البتهiphone 6plus 128gbاونایی که از گوشی سر در میارن میدونن که سامسونگ هم به گرد پای آیفون 4 نمیرسه.البته محسن فک کنم از بقیه بیشتر سر در بیاره.منتظر نظرتم محسن.

محسن
مهر 21, 1393 11:13 ق.ظ

من خریدم ١۶ gb iphone6
710$

افسون
مهر 18, 1393 1:12 ق.ظ

به نظره من که سیستم اپل خیلی بالاتر از برندهای دیگست هرکی یه بار گوشی اندروئیدی میخره بعدش به فکر خرید اپل باشه بهتره چون دیگه دائمی میشه شما به این فکر باشین که تنها سیستم اپل ios پس مطمعنن متفاوت تر از اندروئیده… .

مهر 14, 1393 1:37 ق.ظ

سلام / اپل آیفون 6 بر خلاف نظر دوستمون چیزی فراتر از گلکسی اس 5 هست البته باید صبر کرد قیمتش پایین بیاد بعد خرید کرد

فقط اپل
مهر 12, 1393 10:31 ب.ظ

اون زمان که سامسونگ گوشیای دکمه ای تق تقو میزد اپل گوشی لمسی میزد مثل اینکه یادتون رفته سامسونگ این گوشیاشو از اپل داره من نمیدونم از کجا میخواستن ایده بیارن گوشی بسازن حالام هر چی میزنن الکیه چ پیکسل دوربیناشون چ سی پی یو دوربین ١٢ اونا اندازه ۵ ماست والله هی سامسونگ سامسونگ میکنید …

man
مهر 6, 1393 4:06 ب.ظ

Man nemidinam in ipono samsong chi hast k inqad saresh shoma dava darin e bar blackberry estefade konin un vaqt mifahmin goshi chi hast are azizam age migi ipon khase pas nemidoni khas bodan chi migan

نیلوفر
مهر 5, 1393 3:47 ب.ظ

من گلکسی s5 دارم و واقعا ازش راضیم خصوصا کیفیته دوربینش .. عالیه حرف نداره. به نظرم اپل فقط پول مارک و برندشو میگیره.. موفق باشید

زيبا
مهر 4, 1393 5:39 ق.ظ

سلام به همه بچه های ایران زمین.من کلا قضیه گوشی رو فراموش کردم وقتی کامنتهارو خوندم.واقعا بده ،خیلی زشته که به خاطر ٢ برند الکترونیکی که هیچ کدوم هم ربطی به کشور ما نداره انقدر بحث و بی احترامی میکنید به هم.کی میخوایم یاد بگیریم به علایق و سلایق همدیگه احترام بگذاریم.در ضمن من خودم هم آیپد اپل و هم گوشیش رو از ٣ g تا ۴s داشتم،چون خیلی برام کاربردی بوده واحتیاج بهش دارم. ،ولی یه جوری میگید ارزونه انگار ١٠٠٠ تومنه،این رو بدونید که بعضیا براشون آرزو هست که این چیزا رو ببینن چه برسه به اینکه بخرن.پس… بیشتر بخوانید »

مهر 3, 1393 8:32 ب.ظ

iPhone 6 16GB – 199
iPhone 6 64GB – 299
iPhone 6 128GB – 399
iPhone 6 Plus 16GB – 299
iPhone 6 Plus 64GB – 399
iPhone 6 Plus 128GB – 499

احمد
مهر 3, 1393 10:37 ق.ظ

حالا ویندوز 8 بهتره یا IOS 8 با اون همه کرش برنامه هاش، که اصلا با سخت افزار هماهنگ نیستو همش هنگ می کنه و از همه بدتر که باعث داغ کردن گوشی میشه؟؟؟؟؟؟؟

امیر علی
شهریور 31, 1393 1:15 ب.ظ

سلام دوستان
واقعا بخوام بگم کسایی ک از ایفون استفاده میکنن میدونن ایفون چیه بعد میان میگن سامسونگ من نمیدونم سامسونگ فقط حرفه ینی مشخصاتشو الکی میگه دورین 8 ایفون 5 با 16 سامسونگ مقایسه کنید اصن میفهمید ک کی مشخصات درستو میگه کی فقط بلف میاد
از سایت خوبتون ممنون

علی رضا
شهریور 31, 1393 10:10 ق.ظ

سلام دوستان.به نظر شما قیمت ایفون 6 در هفته اول توزیع در بازار ایران به 5 تومن میرسه و بعد از 1هفته قیمتش متعادل میشه یا از همان اول با قیمت واقعی به فروش میرسه؟ممنون میشم اگه کسی اطلاع دقیقی داره بگه.

ادمین
Reply to  علی رضا
شهریور 31, 1393 10:45 ق.ظ

دوست عزیز قیمت مدل پایه آیفون در بازار موبایل نزدیک ۴.۵ میلیونه که فاصله زیادی با قیمت واقعیش داره …..

شهریور 31, 1393 3:04 ق.ظ

s5 روجلب کردنظرمو جلب کرد.دیدم دوربین16سامسونگ از21سونی بهتره.s5گرفتم
نظرکلی من اینه که سونی سریzاز لحاظ زیبای حرفه اولوتوگوشیها میزنه.و درضمن هنگ هم نمیکنه.در عوض گلکسی s5ازلحاظ کارایی ازسونی بهتره اما ظاهر زیبایی نداره.در کل ازهیچ کدامشون راضی نبودم چون همشون یه عیبی دارن.
حالاقصد دارم ایفون 6 رو بگیرم شاید باب دل من باشه.اگه کسی خواست گوشی بیگیره خوشحال میشم راهنمایش
9115006980

شهریور 31, 1393 3:02 ق.ظ

6سلام به دوستان من اولhtc1داشتم خوشم نیومدفروختم 1ماه پیشz1گرفتم بعد یه هفتهz2 اومد.خواستم بگیرم که گلکسیs5 روجلب کردنظرمو جلب کرد.دیدم دوربین16سامسونگ از21سونی بهتره.s5گرفتم
نظرکلی من اینه که سونی سریzاز لحاظ زیبای حرفه اولوتوگوشیها میزنه.و درضمن هنگ هم نمیکنه.در عوض گلکسی s5ازلحاظ کارایی ازسونی بهتره اما ظاهر زیبایی نداره.در کل ازهیچ کدامشون راضی نبودم چون همشون یه عیبی دارن.
حالاقصد دارم ایفون 6 رو بگیرم شاید باب دل من باشه.اگه کسی خواست گوشی بیگیره خوشحال میشم راهنمایش
9115006980

شهریور 31, 1393 2:56 ق.ظ

سلام به دوستان من اولhtc1داشتم خوشم نیومدفروختم 1ماه پیشz1گرفتم بعد یه هفتهz2 اومد.خواستم بگیرم که گلکسیs5 روجلب کردنظرمو جلب کرد.دیدم دوربین16سامسونگ از21سونی بهتره.s5گرفتم
نظرکلی من اینه که سونی سریzاز لحاظ زیبای حرفه اولوتوگوشیها میزنه.و درضمن هنگ هم نمیکنه.در عوض گلکسی s5ازلحاظ کارایی ازسونی بهتره اما ظاهر زیبایی نداره.در کل ازهیچ کدامشون راضی نبودم چون همشون یه عیبی دارن.
حالاقصد دارم ایفون 6 رو بگیرم شاید باب دل من باشه.اگه کسی خواست گوشی بیگیره خوشحال میشم راهنمایش
9115006980

zizi
شهریور 30, 1393 7:03 ب.ظ

من ک تا هفته ی دیگه میرسه دستم بعنوان هدیه از انگلیس دارن واسم میارن استفاده کردم نظرمو میدم: )

zizi
شهریور 30, 1393 6:53 ب.ظ

من ک تا هفته ی دیگه دستم میرسه
بعنوان هدیه از انگلیس دارن واسم میارن هیچوقت اپل نداشتم استفاده کردم نظرمو میگم 🙂

yas
شهریور 30, 1393 11:27 ق.ظ

vay….ch khoshgele..mishe bgin gheymatesh tou iran chande????????????????

شهریور 29, 1393 4:48 ب.ظ

ببین اگه بحث سامسونگ وآیفون به وسط بیاد بایداینو هم بدونید اصلا سامسونگ طراحیش رو از آیفون دزدید وقتی هم سامسونگ خسارات آیفون رو پرداخت خود شرکت آیفون پولشو تبدیل به سکه کردو فرستاد براش تا بدونه هدفش خدمت به مردم نه پول درآوردن.

عليرضا
شهریور 28, 1393 10:28 ب.ظ

هادی جان این چیزایی که گفتی آیفون۶هم داره

شهریور 28, 1393 6:55 ب.ظ

این همه سرو صدا واسه چیه به نظر من اگه دنبال یه گوشی خیلی شاخی گلکسی اس5 رو بگیرید که ایفون به گردش هم نمیرسه ضد آب ضد گرد و خاک .سنسور اثر انگشت .nfc

alireza
Reply to  هادی
مهر 4, 1393 0:46 ق.ظ

آخه داشه من مگه تو سامسونگ این چیزایی که میگی رو تمیز(بدون لگ و باگ) میاره؟
ها؟، آقا من همه رو تجربه کردم تو سامسونگ اینقدر هنگ میکنه که پشیمون میشی کاری رو انجام بدی ولی اپل نه؟
من الان تقریبا ١سال و نیمه که آیپد ۴ و ۵ ماخی هم میشه آیفون ۵اس دارم و از هر دوشون راضیم.

علی
شهریور 27, 1393 0:30 ق.ظ

سلام دوستان ببینید میگید سامسونگ بهتره همه چیز که دوربین و اندازه صفحه نیست سامسونگ همش هنگ هست بعدشم اپل ببین چه مسی داره چه اندرویدی و چه کیفیتی هآوی و سونی و اچ تی سی از نظرم نخرید اینا دیقه به دیقه گوشی جدید میزنن گوشی میخری 1 ملیون 1 ساعت بعد میشه 800 تومن میبینی جدیدش امده قیمت این امده پایین خوب سامسونگ خوبه بد نیست بستگی به جیبت داره ولی اگه میخواید بخرید راهنماییم به شما تو رو خدا سامسونگ یا اپل بگیرید هآوی اصلا به درد نمیخورهدرسته دوربینش و صفش بزرگه ولی کیو دیدی بعد چند… بیشتر بخوانید »

hoda
شهریور 26, 1393 5:45 ب.ظ

دعوا نکنین :))))
هر دو تا شون خوبن . ولی ایفون بهتره .
طوری بحث میکنین انگار از برند باباتون ایراد گرفتن هر کی هر چی دوس داره بخره.
منم ایفون ۵ دارم روز شماری میکنم واسه روزی که برم واسه خرید ایفون ۶ .

Ehsan
Reply to  hoda
آبان 19, 1393 2:47 ب.ظ

افرین حق با هدی خانمه هر کی هرچی دوس داره بگیره البته یک چیزم بهم ثابت شده من lcd full hd گوشی ه سامسونگ را با lcd retina که هنوز hd ام نیست توی یک بازی مشترک virtue tennis مقایسه کردم واقعا اینو بدونه هیچ تعصبی میگم چون هیچ کدوم از شرکتا ماله بابام نیس ولی خدایی کیفیت 5s iPhone از زمین تا اسمون بهتر بود پس به این تبلیغات الکی که مینویسن lcd full hd یا دوربین خدا مگاپیکسل و … توجه نکنید اپل اگر خاصه دلیلش نامش نیس دلیلش لیسانس شرکته که ادم مطمعنه که همه قطعاتش همونه… بیشتر بخوانید »

ali kiyanmehr
شهریور 25, 1393 10:09 ب.ظ

salam ghabele tavajohe hameye samsongia akhe be chie samssung minazin be jense pelastikish joone madaretoon jam konid kase koozatoono ghiase appelo samsong mese ghiase lamborginio hiundaye dadasham gorbehe dastesh be goosht nemiresid migoft pif pif akhe chi begam be shoma khazo khila dar hade hamoon samsong harf bezanid kafie

محسن
شهریور 25, 1393 12:51 ب.ظ

من تبلت نوت 8 دارم داغ میکنه اما گوشیم 5s هستش ماهه نه هنگ نه داغ حتی دوربینش از دوربین عکاسی چیزی کم نداره واقعا اپل خاصه

محسن
شهریور 25, 1393 12:49 ب.ظ

من تبلت نوت 8 دارم داغ میکنه اما گوشیم 5s هستش ماهه نه هنگ نه داغ میکنه حتی دوربینش از دوربین عکاسی چیزی کم نداره واقعا اپل خاصه
من عکس گرفتم دادم چاپ فوق العاده شد

ارسلان
شهریور 22, 1393 3:52 ب.ظ

من فیمت ایفون6رو به ریال لازم داشتم نه به دلار

ادمین
Reply to  ارسلان
شهریور 22, 1393 4:09 ب.ظ

دوست عزیز هنوز در آمریکا به بازار عرضه نشده شما دنبال قیمت ریالیشی؟
کمی صبر داشته باشید:)

ساموئل
شهریور 22, 1393 0:23 ق.ظ

با سلام نمی دونم چرا بعضی ها چیزی رو که نمی دونن اینقده گنده می کنن اصلا سخت افزاری که تو آیفون هست همه چیش خاصه ولی شما غولهای همه برندها رو ببینین سی پی یو 2.5 چهارهسته ای رم 2 دوربین 16 ولی آیفون با آی او اس نیازی به این همه دنگ و فنگ نداره یه سی پی A8 و M8 با معماری 64 بیتی با رم 1 و 2 ولی لامصب همه چی آیفون گرافیکشه که با سی پی یو 64 بیتی دیگه کامل می شه

محسن
شهریور 21, 1393 3:25 ب.ظ

خداییش چی داره که اینقد سنگشو به سینه میزنید؟!!!تازه الان به دو سال پیش سامسونگ رسیده!!!!

mohammad
Reply to  محسن
شهریور 21, 1393 10:44 ب.ظ

خوهشا رو هوا حرف نزنید. سامسونگ همین الانش همش به اپل نمیرسه
آیفون هم از نظر سخن افزار هم نرم افزار از سامسونگ بهتره
سیستم عامل ios از اندروید بهتره. مصرف باطریش هم کمتره
cpu یی که رویه آیفون 6 هست 64 بیته. یعنی cpu کامپیوتر !
اینا همش ثابت شده و تایید شده هست

سپیده
شهریور 20, 1393 9:58 ب.ظ

سلام.خواهشن برین همون سامسونگ با سونی بگیرین، آیفون خاص بزارین خاص بمونه

اپل ندارم
Reply to  سپیده
شهریور 26, 1393 3:57 ب.ظ

کاربر خاص منظورت همون چوپونا و خزو خیل های تازه به دوران رسیدس من هر چی آدم دوزاری دور و برم میبینم اپل دارن

بنیام
Reply to  سپیده
اردیبهشت 31, 1394 10:43 ق.ظ

پولت نمیرسه ایفون ۶ بخری چرا اپلو مسخری میکنی بګو پول ندارم ایفون بخرم

hamid
شهریور 20, 1393 4:14 ب.ظ

500 دلار برای کسایی که میخوان خوبه اول شایعه بود که 700 دلار هست دیگه 700 دلار کسی نمیخرید حالا بازم بهتر شد برای کسایی که میخوان بخرن

شاهین
شهریور 19, 1393 7:22 ب.ظ

آقا من الان یه galaxy s5 دارم آشغاله خالصه همش هنگه دو ریالم نمی ارزه حالا بازم انتخاب با خودتون شاد باشید و سرافراز

مهدی
شهریور 19, 1393 7:21 ب.ظ

قبل از اینکه در مورد تعداد مگاپیکسل نظر بدید شما یه مطالعه ای در مورد مگاپیکسل بفرمایید. اپل و htc اخرین شرکتهایی هستند که اعتقادی به تعداد مگاپیکسل ندارند که این بهترین تصمیم می باشد

شهریور 19, 1393 6:20 ب.ظ

آره سیاوش جان حتما سامسونگ بخر
اپل اگه اپله فقط واسه اینه که کاربر خاص داره
گلکسی خوبه
حتما بخر

لی لی
شهریور 19, 1393 2:33 ب.ظ

به نظر من همون اس فایو قشنگ تره….ممنون برای اطلاعات خوبی که دادین

85
0
Would love your thoughts, please comment.x