هارلی دیویدسون برقی می شود!

0

هارلی دیویدسون موتور برقی خود را روانه جاده ها کرد. نام این موتور Live Wire است و این موتور اولین محصول برقی هارلی دیویدسون است.البته فعلاً خوشحال نشوید. در بازار عرضه نمی شود. این شرکت به تازگی قصد دارد از هفته آینده مرحله دوم تست را آغاز کند. در این مرحله به عموم اجازه میدهند سوار این موتور شوند و بازخورد خود را در مورد آن اعلام کنند.

” آمریکا همیشه در باز تولید بهترین بوده است” مت لواتیک سرپرست تولید هارلی دیویدسون با یادآوری این نکته ادامه می دهد: “همچون آمریکا ،هارلی دیویدسون هم همیشه در حال باز تولید بوده است و در این راه مصرف کنندگان رهبر این کمپانی بوده اند.پروژه LiveWire یکی دیگر از آن پروژه های جذابی است که مصرف کنندگان در آن  با ما همراه هستند.”

یک تور سراسری در سال 2014 و از جاده مشهور 66 آغاز شده است و در بیش از 30 مرکز فروش هارلی دیویدسون در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.این آزمایشات در سال 2015 هم ادامه خواهد داشت و احتمالاً در کانادا و اروپا هم اجرا خواهد شد. این امر نشان می دهد که بازخوردهای مصرف کنندگان برای هارلی دیویدسون بسیار مهم است و بی دلیل نبود که ادعا می کرد مصرف کنندگان رهبر ما در پروژه هایمان هستند. حتی اگر گواهینامه موتور هم نداشته باشید هارلی دیویدسون شما را با مدل شبیه سازی شده آن راضی خواهد کرد تا حتی نظر شما را هم بداند.

البته هارلی به شدت این امر را که محصولش را با باقی وسیله های برقی مقایسه کنیم رد می کند.”پروژه LiveWire بیشتر شبیه اولین گیتار برقی است نه یک ماشین برقی!” مارک هانس ریچر سرپرست فروش هارلی دیویدسون در ادامه می افزاید: “در واقع این پروژه بیانی است  شخصی وبا استایلی خاص که برقی شده است!”

هارلی دیویدسون ادعا می کند این موتور، سواری متفاوتی را ارائه می دهد. شتابش خارق العاده است و صدایش به گفته  مارک ریچر “لحظه ای از هیجان است!” و در ادامه می افزاید “به یک جت جنگنده فکر کنید” و اینکه ” صدای منحصر به فرد این موتور به دلیل ایجاد تمایز بین آن و دیگر موتورهای برقی و حتی باقی موتور سیکلت هاست”.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آن سر بزنید : پروژه LiveWire.

از آنجایی که تکنولوژی های برقی دائماً در حال پیشرفت هستند. ما خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات مصرف کنندگانمان را دریافت کنیم تا بهترین وسیله برقی را بسازیم. ریچر با بیان این مطلب همه را دعوت به همکاری در این پروژه  کرده است.

امیدوارم در ایران هم شاهد این فعالیت ها باشیم!

در زیر ویدیوی معرفی این پروژه را می بینید. راست می گفت صدای فوق العاده ای دارد:

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x