معرفی تلفن هوشمند یوتافون با دو نمایشگر

1

تلفن هوشمند یوتافون (YotaPhone)  در مراسم MWC2014 معرفی شد. این تلفن هوشمند علاوه بر نمایشگر اصلی، از یک پنل لمسی E-ink نیز بهره می‌برد. از طریق این نمایشگر ثانویه، کاربر قادر خواهد بود بدون نیاز به نمایشگر پر مصرف اصلی، بسیاری از کارهای روزمره خود نظیر وبگردی یا پاسخ به تماس‌ها را انجام دهد.

YotaPhone

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش اصلی 5 اینچی است و از تکنولوژی AMOLED با رزولوشن1080p  بهره می‌برد. همچنین نمایشگر ثانویه 4.7 اینچی می باشد که همیشه روشن خواهد بود.

در این تلفن خارق‌العاده از یک پردازشگر اسنپدراگون 800 با سرعت 2.3 گیگاهرتز استفاده شده. ضخامت این تلفن هم تنها 8.9 میلیمتر است.

لازم به ذکر است که در نمایشگر ثانویه یا همان (E-Link) امکان اجرای همه اپلیکیشن های اندرویدی وجود ندارد. در این نمایشگر امکان اجرای تعداد محدودی از اپلیکیشن ها وجود خواهد داشت.

YotaPhone_Photo_4

این شرکت در تلاش است تا از طریق مذاکره با گوگل و آمازون به تولید اپلیکیشن های اختصاصی نمایشگر ثانویه خود شتاب بیشتری بدهد. در ناب بودن ایده سازندگان یوتافون هیچ شکی وجود ندارد. به طور حتم در ماه های آینده این ایده به پختگی بیشتری خواهد رسید، شاید هم از سوی کمپانی‌های مطرح دیگر مورد استقبال قرار گرفته و در سایر دستگاه‌ها نیز تعبیه گردد.

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
hamid
اسفند 6, 1392 5:45 ق.ظ

خوب بود مرسی

1
0
Would love your thoughts, please comment.x