لوازم جانبی جدید PS4 و Xbox One در راه است

0

با آپدیت های جدید سری 12 برای PS4 و ایکس باکس Elite ( که در پایان سال عرضه میشود ) کنسول های نسل جدید کم کم از آب و گل در آمدند ، سونی و مایکروسافت به نظر به دنبال کامل کردن لوازم جانبی این دو محصول پرفروش خود هستند .

در هفته های گذشته یک ابزار جانبی جدید برای PS4 و یکی برای Xbox One منتشر شد که به نظر هردو تولید کننده به دنبال به دست آوردن دل خریداران قدیمی این کنسول ها هستند .

ابتدا معرفی لوازم جانبی  جدید PS4 :

1- PlayStation 4 Universal Media Remote :

این وسیله همانطوریکه از اسمش پیدا است و در تصویر هم میبینید یک ریموت کنترل برای PS4  و تمامی دستگاه های صوتی و تصویری  است ، این کنترولر تا پایان اکتبر ( کمتر از دو هفته دیگر ) و با قیمت 30 دلاری به بازار عرضه میشود .

به کمک این ریموت کنترل  میتوانید راحت تر با PS4 فیلم های بلوری ببینید و با شبکه های اینترنتی مثل  Netflix ( البته اگر ساکن ایران هستید که هیچ ) و یوتیوب و…. راحت کار کنید و در واقع حس مولتی مدیای بیشتری از کنسول بازی تان داشته باشید .

ps4-remote

accessories-universal-media-remote-for-ps4

این کنترولر به صورت پیش فرض با تلویزیون ، تلویزیون های کابلی و پخش کننده های موزیک سونی هماهنگ شده و احتمالا قابلیت سینک با محصولات دیگر شرکت هاراهم داشته باشد .

معرفی لوازم جانبی ایکس باکس :

Xbox Wireless Adapter :

ابزار جانبی جدید ایکس باکس در راستای هماهنگی بیشتر کنسول با ویندوز 10 ساخته شده و از این به بعد کاربران ویندوز 10 میتوانند از کنترولر ایکس باکس ( به صورت بیسیم ) در ویندوز هم استفاده کنند ، قیمت این آداپتور وایرلس 25 دلار است و از هفته دیگر ( 20 اکتبر ) فروش جهانی اش آغاز میشود .

Xbox Wireless Adapter

لوازم جانبی مشترک PS4 و Xbox One :

شاید داشتن یک وسیله جانبی برای هر دو کنسول کمی دور از ذهن باشد ولی این وسیله ای که قصد معرفی آن را داریم توسط هیچ کدام از شرکت های سونی یا مایکروسافت طراحی نشده است و به همین دلیل گجت کنسولی مشترک بین این دو کنسول است .

این گجت که ساخت شرکت Cyber Gadget ژاپن است به شما این قابلیت را میدهد که هرنوع دسته ای اعم از دسته های  XboxOne , Xbox 360 , PlayStation 4 , PlayStation 3 , PlayStation 2 و حتی دسته های USB کامپیوتر را به کنسول های نسل جدید یعنی Xbox One و PS4 متصل کنید .

قیمت این وسیله در حدود 70 دلار است و از 12 اکتبر ( چند روز پیش ) فروشش در ژاپن آغاز شده است .

cybergadget ps4 xbox adaptor cybergadget ps4 xbox adaptor 1

 4544859022258d04

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x