ساعت هوشمند گوگل!! زودتر از آنچه ما فکر می کردیم..

1

منابع آگاه از تیم سخت افزاری گوگل در گفتگویی با روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کردند که گوگل در مراحل پایانی ساخت ساعت هوشمند خود است.ظاهراً این محصول تقریباً آماده تولید است و در چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

این خبر در ادامه شایعات چند وقت اخیر است که طبق آن ساعت هوشمند گوگل نام “GEM” را برخود گرفته بود و گفته می شد که در کنار گوشی هوشمند نکسوس 5 و اندروید “KitKat” معرفی خواهد شد.این در حالی است که در هفته آینده احتمالاً گوشی جدید گوگل معرفی خواهد شد و اگر منابع وال استریت ژورنال حقیقت را گفته باشند، احتمال معرفی این ساعت در کنار نکسوس 5 بسیار کم است.

امسال سال پر خبری برای ساعت های هوشمند بود، ابتدا شاهد موفقیت Pebble بودیم و در ادامه آن شاهد معرفی Sony Smart Watch و Samsung galaxy Gear بودیم.هنوز تصویر یا اطلاعاتی از ساعت هوشمند گوگل Gem انتشار نیافته است اما انتظار می رود که نمونه کاملی از Google Now باشد و اطلاعاتی همچون قرار های ملاقات،برنامه های روزانه،اخبار ترافیک،اطلاعات سفر،آب و هواو دیگر موارد شخصی را به یک اشاره در اختیار شما قرار دهد.

گوگل همیشه از مصرف باتری گوشی های هوشمند گله داشت و گفته می شود که به سختی در تلاش است که مصرف باتری ساعت های Gem را کاهش دهد.

تکنولوژی  پوشیدنی جدیدترین فرزند گوگل است و چشم انداز این راه خیلی هیجان انگیز است.سوال اساسی این است که چه زمانی Gem و Google Glass برای فروش عمومی آماده میشوند؟ آیا واقعاً گوگل انتظار دارد هر دوی آنها را بپوشیم؟

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
سیاوش
آبان 7, 1392 4:31 ب.ظ

به نظرم فناوری‌های پوشیدنی حتی نزدیک‌تر از آنی هستند که در اخبار به نظر می‌رسند‌ 🙂

1
0
Would love your thoughts, please comment.x