راه اندازی سریع دوربین از لاک اسکرین اندروید با اپلیکیشن Snapshot !!!

0

شاید شما هم در این شرایط قرار گرفته باشید که در یک سفر و یا در یک مراسم خاص شما مرتبا به دوربین گوشی خود نیازمند شوید . دراین هنگام خارج کردن گوشی از حالت لاک اسکرین و رفتن به اپلیکیشن دوربین کار بسیار خسته کننده ایست ضمن این که خود این عمل می تواند باعث این شود که شما صحنه ای را که می خواستید شکار کنید از دست بدهید در این زمان شاید هیچ چیزی بهتر از یک اپلیکیشن با تمام امکانات عکاسی نباشد که یه سرعت از لاک اسکرین دیوایس اندرویدی شما در دسترس باشد البته در بعضی از گوشی ها امکان دسترسی به دوربین پیش فرض اندروید وجود دارد اما اپلیکیشنی که امروز می خواهیم در 8bits معرفی کنیم به راحتی و با افقی landscape کردن گوشی و زدن کلید power در دسترس است ضمن اینکه این اپلیکیشن برای عکاسی کاملا حرفه ایست و امکانات بالای عکاسی را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه:

این اپلیکیشن تنها با افقی کردن گوشی وزدن کلید power در صورتی که حداقل تنظیمات امنیتی یعنی swipe screen را داشته باشید کار می کند در صورتی که از تنظیمات بیشتر امنیتی در لاک اسکرین دیوایس اندرویدی خود استفاده می کنید ماان یک pattern ویا یک رمز عبور می بایستی برای Snapshot در تنظیمات گوشی استثنا قائل شوید.

مرحله 1:

اپلیکیشن Snapshot را نصب کنید ( این اچلیکیشن روی اندروید 4.2 به بعد قابل نصب است)

مرحله 2:

اپلیکیشن را برای اولین بار اجرا کنید آن را فعال نمایید همچنین تیک چک باکس راه اندازی اتوماتیک autostart را بزنید. همچنین می توانید در صورت نیاز تیک پک باکس پیام ها notifications را نیز بزنید.

اپلیکیشن را فعال نمایید و تیک چک باکس راه اندازی اتوماتیک autostart را بزنید
اپلیکیشن را فعال نمایید و تیک چک باکس راه اندازی اتوماتیک autostart را بزنید

مرحله 3:

حال اگر گوشی خود را که در حالت لاک است به وضعیت افقی در بیاورید و کلید power را بزنید وارد snapshot می شوید.

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x