جزئیات دقیق Galaxy S5

0

ایده تعیین پرچمدار برای محصولات ایده جالبیست ، از سویی توانایی های شرکت سازنده را به رخ حریفان می کشد و از طرفی دیگر سود مالی هنگفتی هم برای سازنده به ارمغان می آورد، شاید حالت دیگری از این تعریف کمپانی اپل باشد که در هر شاخه ای تنها یک محصول می سازد و جالب آن که معمولاً همان یک محصول گل سر سبد آن زمینه می شود! خب حرف از اپل شد و جا داره که از رفیق همیشگیش هم یادی کنیم 🙂 . سامسونگ سری  Galaxy S را به عنوان پرچمدار گوشی های هوشمند خود معرفی کرده است و منتظر نوگل تازه خود Galaxy S5 است. هرچند که پیش تر شایعاتی همچون صفحه HD 4k و اسکنر چشم مطرح بود اما حالا اخبار جدیدی به گوش می رسد که بعضی از آنها ناقض اخبار گذشته است.

شاید 2هفته دیگر!

طبق گفته های سامسونگ نشست معرفی Galaxy S5 در 24 فوریه مصادف با 5 اسفند در کنگره جهانی گوشی های همراه در بارسلونای اسپانیا برگزار می شود. این خبر تأییدی است بر گفته های کسی که  تقریباً 2 هفته پیش این خبرها را داده بود، “الدار مورتازین” حالا ادعا می کند که اطلاعات دقیقی از جزئیات Galaxy S5 دارد.

اطلاعات دقیق جزئیات گوشیGalaxy S5:

پرچمدار سال 2014 سامسونگ مجهز به صفحه 5.24 اینچی است و رزولوشن آن 1440*2560 پیکسل است! (دیدید چی شد؟ صفحه 4k HD 🙂 اگه خبر حقیقت داشته باشد Galaxy S5 اولین گوشی هوشمند با صفحه  4k HD در تمام دنیا غیر از چین 😯  خواهد شد. چرا؟ چون  Vivo Xplay 3S  اولین گوشی 4k HD است ولی فقط در چین عرضه شده است !) با این حال Galaxy S5 رکورد پیکسل در هر اینچ را شکست و اولین صفحه را با بیشتر از 500 پیکسل در اینچ دارد . (این رکورد با 560 پیکسل در اینچ شکسته شده است.) در ادامه شاهد باتری 3200 mAh خواهیم بود با امید به عمر باتری بیشتر. سری قبلی Galaxy S با باتری 2600 mAh  عرضه شد ولی خب هم صفحه کوچک تر بود و هم رزولوشن کمتر!

Galaxy S5 دارای ورژن های 32 گیگ و 64 گیگ خواهد بود و خبری از سری 16 گیگی نخواهد بود. این آقای مورتازین چیزی در این مورد که micro SD هم می شوداضافه کرد یا نه نگفته است.

سامسونگ به دنبال رابط کاربری جدید است و احتمالاً در Galaxy s5 به کار خواهد برد

سامسونگ با دو ورژن پردازنده ارائه خواهد شد یکی مدل عمومی Snapdragon  و یک مدل محدود با پردازنده نوین Exynos 6 . البته هنوزمعلوم نیست که پردازنده اسنپ دراگون مدل 805 آن است یا 800 آن (انقدر دقیقیم که اینم برامون مهمه 🙂 یه همچین سایتی هستیم ما ) .

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب و 3.2 مگاپیکسلی در جلو Galaxy S5 را همراهی میکند. پیش از این هم اعلام شده بود که از یک دوربین 16 مگاپیکسلی iso cell استفاده میشود و ما آنچنان هم که همه میگن هیجان زده نشدیم از این خبر.

در کنار Galaxy S5 باید منتظر چیزهای دیگری هم باشیم مثلGalaxy Gear  با طراحی باریکتر.

در آخر این را بگویم که با وجود اینکه همه این اطلاعات از یک منبع قابل اطمینان داخلی سامسونگ گرفته شده است و این آقای مورتازین آدم خفنیه ولی باز هم احتمال تغییر در آن هست پس 2 هفته انتظار امریست واضح.

جزئیات galaxy s5

منبع : phonearena

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x