توقف دوباره هک PS4!

1

چندی پیش خبری خشنود کننده برای بسیاری از امیدواران به بازی های ارزان! پخش شد مبنی بر یافتن راهی برای هک PS4. همان طور که در خبر “خبرهای خوش از هک PS4” به اطلاعتان رسانده بودیم فردی با نام مستعار CTurt  طی توییتی که کرده بود به اطلاع همگان رساند که توانسته به مراحل خوبی در هک PS4 برسد. این امر که در ورژن 1.76 فریمور PS4 عملی شده بود باعث شد تا بسیاری از گیمرها در امید هک شدن PS4 منتظر خبری بزرگ باشند. ولی داستان رنگ دیگری به خود گرفت و به نظر می رسد سونی توانسته این هکر را هم راضی به کناره گیری کند.

CTurt در ساعات گذشته مطالبی را منتشر کرده است و توضیح داده است که این تحقیقات را برای اهداف آموزشی و از سر علاقه انجام داده است و هیچ گاه قصد نداشته با هک PS4 باعث استفاده گیمر ها از بازی های کپی شود.

I’ve recently been getting a lot of unwanted attention from people pleading me to release a “CFW” or “Jailbreak” so that they can pirate video games on their PS4.
I want to make very clear that I’ve primarily been doing this research as a learning exercise because I have a passion for InfoSec. This is partly the reason why I’ve tried to take a such an open approach; and I’m very grateful to hear whenever another aspiring security analyst tells me that they have found these articles helpful.
But if this doesn’t describe you, and you just want to install a “CFW” on your console, these articles won’t interest you; don’t bother reading any further.

CTurt در توییترش این امر را خیلی روشن توضیح داده است که دیگر به دنبال این داستان نخواهد رفت ( احتمالاً بخشی از قرارداد سونی بوده ! 🙂 ) :

cturt-ps4

مطمئناً این خبر بسیاری را ناامید می کند ولی یادمان باشد که حتماً راهی بوده که سونی به این سرعت آن را ساکت کرده است. پس امیدوار باشید و خوشحال!

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
SOREN
آذر 29, 1394 3:51 ب.ظ

به امید یه هوای تازه تر…

1
0
Would love your thoughts, please comment.x