بهترین گوشی موبایل از نظر دوربین!

62

در دست به روز رسانی است!

روزهای اولی که گوشی را می خرید بیشتر به دنبال پردازنده و رم قدرتمند و صفحه بزرگتر هستید. شاید دوربین هم مد نظرتان باشد ولی زیاد توجهتان را جلب نمی کند. اما بعد از مدتی که داغ بازی های اچ دی و برنامه های متنوع گوشی گذشت و از گوشیتان تنها برای زنگ خوردن استفاده کردید. تنها قسمتی که هر از چند گاهی به آن سر می زنید دوربین گوشی است. از عکس گرفتن از منظره گرفته تا عکس در مهمانی یا حتی عکس از جزوه دوستتان شما به یک دوربین با کیفیت مناسب نیاز دارید. امروز قصد داریم بهترین گوشی های بازار را از نظر دوربین به شما معرفی کنیم تا اگر این امر دغدغه ای برای شماست کمکی به شما شده باشد.

GLX Spider1 :

از قیمت های پایین شروع کرده ایم و کم کم بالا می رویم. در قیمت های پایین یافتن دوربینی درخور سخت است. خیلی سخت است! چرا که در این قیمت ها یافتن پردازنده و رم درست و حسابی هم مشکل است چه برسد به دوربین! ولی خوشحالیم که حالا با یک گوشی برند ایرانی GLX طرف هستیم! با توجه به افت قیمت مناسب و به قیمت رسیدن این گوشی می توان انتظارات خوبی از گوشی زیر 400 هزار تومانی GLX داشت. داشتن دو گیگابایت رم و صفحه نمایشی راضی کننده در این قیمت خود مناسب است و داشتن دوربینی خوب نسبت به رقبای هم قیمت یک امتیاز عالی است. اگر کمی در مورد این گوشی پرس و جو کنید متوجه اقبال عمومی آن می شوید.

گوشی-هوشمند-عنکبوتی-spider1-جی-ال-ایکس

Asus Zenfone Laser ZE500KL   :

در قیمتهایی نزدیک به این گوشی هم نمی توان قابلیت زوم ایسوس لیزر را پیدا کرد! هرچند کیفیت دوربین خود گوشی در حد اغلب گوشی های 13 مگاپیکسلی است ولی رابط کاربری دوربین ایسوس و زوم لیزری آن می تواند گزینه ای مناسب و در خور در این محدوده قیمتی باشد.

zenfone_2_laser_ze610kl

Huawei Honor 4C:

یکی از محصولات محبوب هواوی که البته دوربین و مشخصات دوست داشتنی ای هم دارد. البته که نوسان قیمتی زیادی دارد ولی در قیمت نزدیک 400 هزار تومان و دوربین 13 مگاپیکسل قابل قبول می تواند گزینه مناسبی برای دوربین دوستان شود. هرچند مشخصات سخت افزاری قابل قبولی هم دارد و در این قیمت کاملاً به صرفه به نظر می رسد. ( شایان ذکر است که دوربین این گوشی ساخت سونی است)

Huawei-Honor-4C_33

Lenovo K3 Note :

یک گوشی خوب از لنوو با دوربینی خوب در این قیمت که به واقع کیفیتی مناسب را در محدوده قیمتی خود ارائه می دهد. دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی وضوح و کیفیت قابل قبولی دارد و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی آن هم می تواند تجربه ای خوشایند را برای شما رقم بزند.

lenovo k3 note

img_20150730_135534

LG G3 :

به واقع نمی توان در حدود قیمتی 700 تا 900 هزار تومان گوشی متفاوتی از نظر دوربین یافت تا اینکه به گوشی های خوش ساخت و حالا به قیمت رسیده ای همچون LG G3 می رسیم. هرچند فیلم برداری 4K یکی از قابلیت های گوشی های بالای میلیونی بود ولی حالا با حضور گوشی هایی همچون آلفا و G3 و … می توانیم در قیمتی کمتر دوربینی عالی با قیمتی درخور توجه و راضی کننده داشته باشیم!
LG G3 Dual SIM black

Samsung Alpha :

یکی از اولین گوشی های غیر سری S بود که در آن فلز به کار رفته بود و ابتدا قیمتی بالا و غیر قابل قبول برای سخت افزارش داشت. ولی حالا به قیمتی معقول رسیده است و با قیمتی نزدیک به 900 هزار تومان می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که عاشق فیلم برداری 4K و کیفیت دوربینی قابل قبول در این قیمت هستند.

galaxy-alpha-gold

 

Sony Xperia M5 :

آخرین محصول سری M سونی که شاید یکی از مهمترین ویژگی هایش دوربین در حد پرچمداران باشد. بسیار بر سر دوربین این گوشی بحثو جدل دارند ولی در کل می توان دوربین این گوشی را خوب و راضی کننده و کافی در قیمت خود دانست. کیفیتی که شاید در حد پرچمداران نباشد. ولی می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

Sony Xperia M5

LG G FLEX 2:

 یکی از گوشی های خاص و زیبای برند ال جی که با توجه به امکاناتش قیمتی درخور دارد و می توان آن را برای این رده قیمتی بسیار مناسب دانست. تنها اگر کمی راجع به این گوشی مطالعه کنید احتمالاً گوشی دیگری را در این محدوده قیمتی برای خرید انتخاب نخواهید کرد. این گوشی هم توانایی فیلم برداری 4K را در این قیمت فراهم می کند.

LG_G_Flex_2_Wide

HTC One M9+ Supreme Camera :

شاید شما هم بگویید به خاطر اسمش این گوشی را در این فهرست قرار داده ایم ولی نه! واقعاً دوربین خوبی در این قیمت دارد. زمانی که دوربین این گوشی را با رقیبان هم قیمت این گوشی مقایسه کنیم تفاوت ها را متوجه می شویم. شاید علاوه بر قابلیت فیلم برداری 4K که پیش از این هم دیده بودیم قابلیت فیلم برداری آهسته و توانایی های بالای دوربین در عکس برداری شب و روز می تواند این گوشی را در میان رقیبان هم رده و بالاتر سربلند کند.

htc-one-m9-plus-supreme-camera-l

Nexus 5X:

یک گوشی خوش ساخت ، زیبا و کارآمد در قیمتی مناسب که دوربین قدرتمندی هم دارد و می تواند همچون دوستان هم قیمت تصاویر 4K ضبط کند. از کنار دوربین خوب این گوشی که بگذریم می توانیم به سخت افزاری قدرتمند و کیفیت ساختی عالی و پشتیبانی عالی تخصصی گوگل اشاره کنیم که بالاخره می تواند در خرید گوشی مهم باشد.

google-nexus-5x-32gb-carbon-black-284126-1

Samsung Galaxy S5:

دیگر شرکت کره ای این نوشته هم در گوشی اش توانایی ضبط فیلم به کیفیت 4K را داده است و باقی ویژگی های این دوربین شما را در گرفتن عکس هایی بدون نقص یاری می کند. هرچند که پرچمداران دیروز هستند ولی هنوز خوبند! شاید یکی از مشخص ترین ویژگی های دوربینش تثبیت کننده فیلم و عکس باشد.

samsung s5

Sony Z3 plus:

جداً دلیل اینکه این مدل با نام Z4 معرفی نشد و نام Z3 Plus گرفت را ما هم متوجه نشدیم ولی در هر صورت دوربین این گوشی یکی از خوش قیمت ترین گوشی هایی است که دوربینی در حد پرچمداران پر مدعا را دارد و می تواند خیالتان را از کیفیتی عالی راحت کند.

xperia-z3-plus-copper-

 

Xperia Z5 Compact:

آخرین پرچمدار سونی از خانواده Z سری 5 آن بود که در این جا نسخه Compact آن را معرفی می کنیم. چرا که دوربین این دستگاه شباهت بسیاری به دوربین اصلی داشته و تنها به دلیل اندازه کوچکتر  و برخی تفاوت های جزئی کمی ارزان تر است.

sony_xperia_z5_compact_black

iPhone SE :

هر چند که در زمان نگارش این مقاله قیمت این گوشی سر به فلک می کشد ولی مطمئناً قیمت 400 دلاری این گوشی قیمت آن را به زیر 1.5 میلیون تومان خواهد رساند. از آنجایی که دوربین iPhone SE همان دوربین iPhone 6S است. دیگر نمی توان آنچنان در کیفیت و وضوح تصاویر شکی داشت. پس ای عاشقان عکاسی با دوربین های آیفون منتظر باشید تا قیمت ها به حد معقول خود برسد!

iphone5se-lead-1024x768

Samsung Note 4 :

عضو چهارم خانواده نوت سامسونگ دوربین خیلی خوبی دارد و این را می توانید در عکس ها هم مشاهده کنید. نکته بارز این دوربین توانایی عکاسی مناسب در نور کم است.

Samsung-Galaxy-Note-4-5

samsung-galaxy-note-4-review-camera-sample-01

Nokia Lumia 1020 :

به نظر بسیاری از کاربران دوربین این گوشی از تمام رقیبانش بهتر است و کیفیت و قدرت آن تا مدت ها بدون رقیب خواهد ماند. البته که مگاپیکسل همه چیز نیست ولی 41 مگاپیکسل در یک گوشی خیلی عجیب است!

Lumia1020-US-04-Product-Page-Hero-Image-Carousel-2000x1000-01b-jpg

gallery-1-1-jpg

APPLE IPHONE 6 & 6 Plus:

بازهم اپل! این بار سری ششم گوشی های اپل توانایی های فوق العاده ای دارند. البته این امر دیگر تبدیل به یک عادت شده! جالب تربن نکته توانایی فیلم برداری 60 فریم در کیفیت 1080P و 240 فریم در 720P است.

Large-phablet-sized-display-is-a-first-for-Apple

iPhone-6-Plus-Camera-Austin-Mann-001

Samsung Galaxy S6:

سری آخر پرچمدار سامسونگ دوربین بسیار خوبی دارد و پس از بررسی ها و رقابت های بسیار به نظر می رسد این بار سامسونگ پیروز رقابت بین سامسونگ و اپل شده است.دوربینی قدرتمند سخت افزاری عالی و بدنه و طراحی زیبا! دیگر چه می خواهید؟

galaxy-s6-edge-white

با خیال راحت می توانیم عکس شبش را هم بگذاریم !

img2351310050000

LG G4:

پس از موفقیت LG G3 کمپانی ال جی در آخرین پرچمدار خود تغییرات مثبتی ایجاد کرده است. از طراحی متفاوتش که بگذریم می توانیم دوربینش را یکی از استثنائات در نظر بگیریم. دوربینی حرفه ای، خاص و دلچسب.

lg-g4

lg-g4-1

Samsung Note 5:

آخرین مدل سری نوت سامسونگ هم به تازگی معرفی شد و می توان بازهم دوربین آن را یکی از بهترین ها دانست.

سامسونگ نوت 5 - samsung note 5

iPhone 6S:

آخرین تولید اپل هم دوربین فوق العاده ای دارد. البته این بار اپل نه به عدد 8 بلکه به 12 قناعت کرده و اعتقادش بر این است که این دوربین می تواند بسیاری از نیازهای کاربرانش را برطرف کند. اگر در مقام مقایسه بخواهید در نظر بگیرید به نظر می رسد رقابت بهترین ها بین این گوشی و آخرین پرچمدار سامسونگ S7 است.

Apple-iPhone-6s---all-the-official-images (1)

Samsung Galaxy S7 & S7 edge:

اگر بخواهیم مقام اول بهترین گوشی از نظر دوربین را به یک محصول بدهیم. Galaxy S7 می تواند بهترین گزینه تا به اینجا باشد. پیش از این در مورد دوربین این گوشی در معرفی S7 مطالبی را عرض کردیم که بهتر است مطالعه بفرمایید.

samsung-galaxy-s7-edge-

به منظور درک بهتر و در نتیجه آن خرید بهتر نظر سنجی را ترتیب داده ایم تا ببینیم عموم مردم از کدام برندها رضایت بیشتری دارند. لطفاً در نظر سنجی شرکت کنید تا در انتخاب خود و دیگران کمکی کرده باشید. این نظر سنجی در تاریخ 94/11/20 آغاز شده است.

به منظور شناسایی بهتر خدمات شرکت های گارانتی کننده و انتخاب گارانتی مناسب، در این مورد نظر سنجی ای را در نظر گرفتیم تا هم شرکت های بهتر را قدر بدانیم و هم شرکت هایی که خدمات خوبی نمی دهند را بشناسیم و آن ها را از خرید خود محروم سازیم! این نظر سنجی در تاریخ 95/1/30 شروع شده است.

Subscribe
آگاهی از
62 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
hana
دی 5, 1396 7:12 ب.ظ

سلام من تازگیا گوشی سامسونگ a7 خریدم خیلی پشیمونم اصلا کیفیت دوربین خوبی نداره خیلی مزخرفه میخوام یه گوشی دیگه بخرم که فقط فقط دوربین خوبی داشته باشه میشه راهنمایی کنید

حجت
آبان 27, 1395 12:41 ب.ظ

سلام نظرتون درباره دیزایر820چیه ؟با توجه به اینکه قیمتشم الان پایین اومده

محمد
آبان 6, 1395 10:52 ب.ظ

سلام به همه دوستان یه گوشی می خواستم که از لحاظ دوربین فول اچ دی با کیفیت و زوم بالا باشد همچنین رم و باطری وحافظه داخلی هم خوب باشد . اگه محبت کنید و پیشنهاد بدین ممنون می شم ضمنا قیمت هم مناسب باشد . با تشکر

Sara
مهر 29, 1395 3:21 ب.ظ

سلام من یه گوشی با دوربین عالی میخوام یه گوشب معرفی کنید که هنگ نکنه باتری زود خالی نکنه و دوربینش عالییبیی باشه فقط همین سه تا برام مهمه اصلا اهل بازی نیستم خواهش میکنم راهنمابیم کنید. بازم تاکید میکنم دوربین عالی باشه قیمت مناسب باشه . اس 7 هم نباشه

staya
Reply to  Sara
مهر 30, 1395 1:47 ق.ظ

من ب شخصه بالای صدتا گوشی دستم گرفتم و تو دوربین همه جور تستی از همشون گرفتم اما و ولی و خیلی ولی خدای دوربین جی 4 الجی ینی خود شرکت الجی هم نفهمید چی زده از عالی ی لول بالاتره نقص اصا تو مقولش نمیگنجه اف بالا تنظیمات حرفه ای تمام دستی فرمت raw فیلم برداری 4کی و دریچه یکسان تو فیلم و عکس لرزشگیر اپتیکال ینی تا صبح اپشن داره 16 مگاپیکسلی در حد واید از لحاظ سخت افزارم تا دو سال دیگتو ساپورت میکنه رم اجرایی هم 3 گیگ خوش دست خوش استیل ب قول گفتنی تبلیغشو… بیشتر بخوانید »

Sara
Reply to  Sara
آبان 7, 1395 3:23 ق.ظ

ممنون از راهنمایی تون ..اما در مورد گوشی الجی جی 4 خیلی تحقیق کردم اکثر اونایی که این گوشیو داشتن راضی نبودن بیشتر از معایبش گفتن تا مزایا … معایبش اینکه باتری زود خالی میکنه و و ایننکه بردش زود میسوزه تعویض برد هم نهصد تومنه که اصلا ارزش نداره اگه گارانتی هم داشته باشه شش ماه طول میکشه که برات تعویض کنن که اونم باز یه مبلغی ازت میگیرن …اما همه‌اشون از دوربین بسیار عالیش راضی بودن و همچین صفحه نمایش گوشی که اینا به تنهایی کافی نیست در کنار دوربین عالی میخوام یه گوشی معرفی کنید که برام… بیشتر بخوانید »

هانی
Reply to  Sara
آذر 11, 1395 12:54 ب.ظ

فقط لومیا 950 ایکس ال / بهترین دوربین در بین اسمارت فون های موجود

حسین
Reply to  Sara
بهمن 22, 1395 11:21 ق.ظ

لومیا 1020

حسین
Reply to  Sara
بهمن 22, 1395 11:22 ق.ظ

فقط باتری زود خالی میکنه

Elahe
مهر 18, 1395 5:40 ب.ظ

من میخوام گوشی درحد یه میلیون بخرم بنظرت نیست چی بخرم؟الجی g4 خوبه؟ لطفا نظر بدید

پوریا
مهر 9, 1395 0:17 ق.ظ

سلام
من میخوام میت 8 بگیرم ، خواستم بدونم دوربینش توی شب چطوره و وضوح صفحه ش جلوی آفتاب خوبه یا ن؟!

ممنونم

سالار
مهر 6, 1395 11:49 ب.ظ

این حرفها چیه میزنید الان سونی خودش لنز دوربین های اکثر گوشی ها رو میزنه خب اولا آدم بهترین تولیداتش رو واسه خودش نگه میداره دوما دوربین سونی بهترینه

علیرضا
مرداد 19, 1395 7:53 ب.ظ

سلام ببخشید من یک میلیون دارم میشه راهنمایی کنید چه گوشی با کیفیتی که دوربین و رم و.. عالی باشن.
ممنون میشم

mahsa
تیر 22, 1395 1:58 ب.ظ

عالی بود،لطفا اگه امکان داره درمورد گوشیblackberry priv راهنماییم کنید،ممنون.

شکیبا
تیر 22, 1395 2:13 ق.ظ

سلام,من بین اکسپریاm5 و اکسپریا z3+ موندم,کدوم بهتره به نظر شما؟لطفا راهنماییم کنید

tina
تیر 13, 1395 6:04 ب.ظ

سلام بین سامسونگ مدل a710 و سونی z5 کدوم بهتره؟ بیشتر برای من کیفیت دوربین مهمه

سهراب
Reply to  tina
مرداد 30, 1395 11:18 ق.ظ

سلام. من جای شما باشم اگه کیفیت دوربین واقعا براتون مهمه اصلا سراغ سونی نمیرفتم.گوشی HTC و samsung تو این زمینه از همه بهترن
میتونید به سایتایی که اطلاعات فروشنده ها رو در اختیارتون قرار میدن مثل کالاگرد سر بزنید.

mr javad
Reply to  tina
شهریور 14, 1396 2:21 ب.ظ

سونی ایده آل تره ابجی شک نکن ,یعنی یبار پول میدی واسه گوشی.خودش تولیدکننده اکثرگوشیهاست..

سوپروايزر
تیر 8, 1395 5:21 ب.ظ

اقای محترم هیچ وقت بلک بری و ایفون رو با برند های چرتی مانند سامسونگ مقایسه نکنید .چون گوشی های سامسونگ ارزش چندانی ندارند

احمد
خرداد 2, 1395 1:09 ق.ظ

سلام دوربین ایسوز فوق العاده است تو هواوی کدام دوربین‌های بهتر ی داره؟

hvldk
Reply to  احمد
بهمن 14, 1395 8:23 ق.ظ

p9

hasan
اردیبهشت 15, 1395 7:50 ق.ظ

سلام ،میخواستم بدونم دربین گوشیها هواوی۴xباهواوی p8 lite کدامش بهتره،.منتظرم

Sadaf
فروردین 31, 1395 4:53 ب.ظ

چرا دوربین جلوی اس۷ای اج پایینه .عکسا غیر طبیعی میفته.صورت آدم بد مبفته با اینکه اینهمه تعریف میکنن از دوربینش

جیسون
Reply to  Sadaf
تیر 9, 1396 1:33 ب.ظ

چون اونایی که تعریف میکنن هنوز آیفون دستشون نگرفتن

م
فروردین 17, 1395 2:39 ق.ظ

از z3 یا z3+ سونی اسمی نبردید!!! یعنی در حد هواوی نبود؟!

hvldk
Reply to  م
بهمن 14, 1395 8:24 ق.ظ

نه

Mehdi
بهمن 5, 1394 1:59 ق.ظ

سلام من میخوام گوشی بگیرم ولی موندم بین نوت 4 با سونی اکسپریا z3 میشه یه راهنمایی بکنید

محمد
Reply to  Mehdi
بهمن 27, 1394 2:33 ب.ظ

به نضر من ایفون 5s بخر قیمتش هم 1578000تو دیجی کالا هست

اسی
دی 16, 1394 10:45 ب.ظ

از هر نظر بهترینه xperia z5 premium

بیتا
دی 11, 1394 7:52 ق.ظ

سلام به دوستان عزیز …یک نتیجه گیری در بحث دوربین های گوشی میکنیم..اگر مایل به خریدن گوشی با کیمیت قیمت و بهترین لنز دوربین در گوشی هستید ..بنظر من گوشیLG. مدل فان بک بهترین لنز رو تو تمام دوربین های سایر گوشی ها دارد…

امیرحسین
دی 6, 1394 10:31 ب.ظ

سلام داش میخاستم بدون از بین پرچمدارایه سال 2015کدوم بهتره از نظر نرم افزار وسخت افزار پسوال دومم آینه که آی. الان ایکس باکس 360بخرم ارزش داره تورو خدا جواب بده

ادمین
Reply to  امیرحسین
دی 8, 1394 11:11 ق.ظ

نوت 5 از بقیه تا حدودی بهتره
360 هم جاتون باشم نمیگرفتم

هاشم
آذر 15, 1394 11:39 ب.ظ

سلام گوشی من روزای اول که نو گرفته بودم عکسای فوق العاده میگرف اما الان بعد یکسال اصن کیفیت نداره به نظرتون چیکارش کنم, همه تنظیماتشم چک کردم,, سونی zبا دوربین 13مگاپیکسل, مرسی اگه کمکم کنین

هاشم
Reply to  افشین
آذر 20, 1394 9:31 ب.ظ

, افشین جان, این برنامه هایی که تو مارکت ها هس میگن برای افزایش کیفیت تصویر بنظرتون واقعیه,, شما برنامه ای پیشنهاد نمیدین؟ مث
hdr camera یا u.camera و…..

حمید
Reply to  هاشم
اردیبهشت 11, 1395 3:59 ب.ظ

اینقدر عکس آشغال انداختی کثیف شده دیگه دیگه

اشکان
آبان 11, 1394 7:37 ب.ظ

هواوی فور سی جزو یکی از گوشی های با دوربین خوب اعلام کردین این گوشی در مورد دوربین جزو ضعیف ترین های بازار هست دوربین پشتی بسیار بی کیفیتی داره توی روشنایی از نظر رنگ خیلی بی کیفیت هست و در محیط داخلی تصاویر همه کدر و سیاه می افته روی صفحه نمایش گوشی چیزی مشخص نیست در واقع یک حالت گول زننده داره اما وقتی عکس رو توی کامپیوتر می بینی اصلا باورت نمیشه همون عکسی هست که توی گوشی دیدی لطفا اطلاعات غلط ندین

سعید مسعودیان
مرداد 2, 1394 12:06 ب.ظ

اگر می خواهید گوشی شما عکس های خوبی بگیرد باید دوربین آن مجهز به لرزش گیر باشد و حداقل 13 مگاپاسکال باشد . همیشه هم از فلش استفاده کنید

مهران
Reply to  سعید مسعودیان
شهریور 21, 1394 10:16 ب.ظ

کیفیت دوربین زیاد به تعداد پیکسل هاش ربطی نداره یک گوشی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی هوآوی کیفیت عکسش از دوربین 8 مگاپیکسلی اپل پایین تر هست.کیفیت دوربین به اندازه لنز و دیافراگم بر میگرده و توانایی جذب نور بیشتر.و پیشنهاد میکنم اگر به علاوه دوربین چیز های دیگر هم می خواهید در حد عالی باشه نوت 4 انتخاب بی چون و چرای شما خواهد بود البته نوت 5 هم هست ولی چون حافظه داخلی 32 و 64 داره و درگاه کارت حافظه ندارد مقداری نگران کننده به نظر میرسه مخصوصا که نسخه 32 گیگابایتیش وارد ایران شده و فقط 25… بیشتر بخوانید »

محمد
Reply to  سعید مسعودیان
بهمن 27, 1394 2:37 ب.ظ

اصن به پیکسل ربطی نداردالان لومیا 1020 41 مگاپیکسل است ولی از ایفون که 8 است خیلی پایین تره

امیر
Reply to  محمد
اردیبهشت 18, 1395 6:10 ب.ظ

شما اصلا لومیا دستتون گرفتید نظر میدید خواهشا احساسی برخورد نکنید

احمد
Reply to  افشین
تیر 12, 1395 1:11 ق.ظ

پس بگو که بزرگترین اندازه سنسور رو که تو گوشیاست وخیلی هم مهمه برا گوشی ۱۰۲۰ و ۸۰۸ نوکیاست یعنی اندازه یک روی یک و دو دهم و این یعنی کیفیت در عکس پس فقط ۴۱ مگاپیکسل نیست اندازه دیافراگم وسنسورش هم با گوشیهای دیگه متفاوته

مهدی
Reply to  محمد
اردیبهشت 29, 1395 9:29 ق.ظ

اگه بخوام حق مطلب رو ادا کنم خیلی طولانی میشه ولی به صورت خلاصه بگم یه رابطه و نسبت خاصی باید بین اندازه سنسور تصویر دوربین و اندازه پیکسل و گشادی دهانه دیافراگم و فاصله کانونی و کیفیت لنز هست که اگه رعایت نشه یه دوربین با 40مگاپیکسل از دوربینی با 5مگاپیکسل عکسای به مراتب بدتری میگیره. این داستان مگاپیکسل هم به نوعی جنبه تبلیغاتی داره.اتفاقا اگه اندازه سنسور تصویر ثابت باشه هرچه قدر مگاپیکسل بالاتر بره عکسا بدتر میشن چون مقدار فوتون های جذب شده هر پیکسل کمتر میشه. باید برای مقایسه دوربین تو شرایط یکسان عکس گرفت و… بیشتر بخوانید »

مرتضی
Reply to  مهدی
خرداد 24, 1395 5:35 ب.ظ

همون حق مطلب رو ادا نکردی خوبه چون در مورد لومیا 1020 بیشترین دقت انجام شده و فعلا در بسیاری از زمینه بهتر از مدلهای روزه!!!!

احمد
Reply to  محمد
تیر 12, 1395 1:08 ق.ظ

واقعا غیر منطقی صحبت کردی دوست عزیز یه اول ببین شاهکار ۱۰۲۰ رو بعد قضاوت کن نوکیا ۸۰۸ و ۱۰۲۰ رو فقط باید داشته باشی بدون تعصب و جبهه گیری قضاوت کن

بابک
خرداد 19, 1394 11:01 ق.ظ

خیلی ممنون
خیلی وقت بود دنبال این اطلاعات بودم
آخرش نتیجه گرفتم که دوربین یه وسیله جداس و هرچقدر هم که دوربین یک گوشی قوی باشه نمیتونه جای یه دوربین حرفه ای رو بگیره

مرتضی
Reply to  بابک
خرداد 24, 1395 5:35 ب.ظ

همون حق مطلب رو ادا نکردی خوبه چون در مورد لومیا 1020 بیشترین دقت انجام شده و فعلا در بسیاری از زمینه بهتر از مدلهای روزه!!!!

دی 21, 1393 11:55 ق.ظ

خسته نباشید عالی بود
تو سایتbestical هم ترتیب همین بود

hamid
مهر 8, 1393 7:36 ب.ظ

چرا شما یهویی میدین خبر ها رو بیرون تک تک بدین دیگه من روزی 10 بار میام میبینم چیزی ننوشتین میرم.بعد کسی سایت رو ببینه میگه توی سایت کسی کار نمیکنه. والاااااااااااااااااااااااا

hamid
مهر 8, 1393 7:27 ب.ظ

من کلا از گوشی های Nokia Lumia خوشم میاد (چون ویندوز فون داره) یک بار هم با هاش کار کردم به نظر من که راحت بود کار کردن باهاش

امير
Reply to  hamid
دی 6, 1395 11:03 ب.ظ

سلام گوشی خوب میخوای فقط اپل من خودم کارم مبایله حرف نداره عاشقشم ولی پول داری اپل بخر پ هفتش یه چیزه دیگه هستش

62
0
Would love your thoughts, please comment.x