برترین بازی های شوتر معرفی شده در سال 2014

1

یکی از پر طرفدارترین سبک  بازی های رایانه ای، سبک شوتر می باشد.

سبکی که بر خلاف گذشته تنها معطوف به جنگ و خون ریزی نبوده و بسیاری از بازی های مدرن سبک شوتر از داستان های قوی بهره مند هستند.

در این مطلب به معرفی برترین بازی های شوتر که برای سال 2014 معرفی شده اند می پردازیم.

1- Titanfall

 بازی ساخته شده توسط شرکت respawn که پس از انتشار با امتیاز های بالایی از سوی منتقدین رو به رو شده است.

این بازی تنها دارای بخش Multiplayer  است و در کنار آن  شاهد تزریق عناصر بخش تک نفره هستیم.

Titanfall_2014_game

در این بازی شما در یک گروه ۶ نفره هستید و در میدان نبرد  باید حریف را از سر راه خود بردارید، مهمترین  ویژگی  گیم پلی ، بزرگی نقشه است.

به طور کلی می توان گفت titanfall ترکیبی  از تمامی نکات مثبت شوترهای معروف است.

این بازی در تاریخ 20 اسفند 1392 برای کنسول های xbob one ، xbox 360 و pc منتشر شده است.

2-Wolfenstein The New Order

نسخه ی اول از فرانچایز Wolfenstein در سال 1984 به نام Castle Wolfenstein برای پلتفرم های آتاری و … عرضه شد.

به همین روال در سال های بعد نسخه های دیگری از بازی عرضه شدند و در سال 2009 نسخه ایی از بازی با نام  Wolfenstein عرضه شد که محیط بازی Open World بود و شاید آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت .

اکنون Bethesda حقوق فرانچایز Wolfenstein را از Activision خریداری کرده است و با یک بازی دیگر بازگشته است تا دوباره نام Wolfenstein را بر سر زبان ها بیندازد .

Wolfenstein-NewOrder

 سال ۱۹۴۶ , جنگ جهانی دوم در سرتاسر اروپا شدت گرفته است. جایی که نیروهای متفقین با نیروهای نازی در حال جنگ هستند و توانسته اند آنها را به عقب برانند . سرانجام مقامت نیروهای متفقین شکسته شده و در سال ۱۹۶۰ نازی ها پیروز می شوند و تمام کشور را به زانو در می آورند . در حال حاضر ، قوانین ، مشت آهنین نازی ها است . در این بازی ، شما کنترل کاپیتان B.J. Blazkowicz  (کسی که در آمریکا به قهرمان جنگ شهرت دارد) را برعهده دارید . شما باید یک حمله علیه نازی ها برنامه ریزی کرده و به آنها یورش ببرید چون فقط شما جرات ایستادن در مقابل ارتش غیر قابل توقف و شکست ربات های نازی را دارید و فقط شما می توانید تا تاریخ را تغییر دهید .

این بازی در تاریخ 2 خرداد 1393 برای کنسول های ps3 ، xbox 360 و pc منتشر خواهد شد.

3- Tom Clancy’s Rainbow 6: Patriots

از آخرین نسخه  بازی Rainbow Six زمان زیادی میگذرد ، پس باید انتظار بازی متفاوت تر از نسخه های پیشین داشت.

بازی زیبای Rainbow Six Patriot یک شوتر بزن بکش نیست ، بلکه تمامی تار و پود این بازی به عمل کرد شما ، تصمیم گیری های تاکتیکی در بازی وابسته است و اشتباه شما در بازی گران تمام میشود ، پس خود را برای یک بازی متفاوت آماده کنید ، طراحان بازی ، این نسخه از بازی را کاملا در اختیار گیمر گذاشته اند.

December 12th, 2011 @ 23:41:14

Rainbow 6 بیانگر تیمی با همین نام است که به صورت مخفیانه اقدام به نابود سازی گروه های تروریستی،شبکه های جاسوسی و آشوبگران اقتصادی می‌کنند.داستان Patriots از این قرار است که در نیویورک گروهی از مخالفان دولت فعلی شکل گرفته است که به کشتار و نابودی جامعه مشغول هستند و نام خود را True Patriots گذاشته اند.حدود چند ماه پس از شروع فعالیت این گروه و آغاز وضعیت قرمز در کل ایالات متحده،نام Team Rainbow دوباره به میان آمده و جنگ بین خِیر و شَر آغاز می‌گردد.

این بازی در تاریخی نا معلوم در سال 2014 برای کنسول های ps4 ، xbox one و pc منتشر خواهد شد.

4- Sniper Elite 3

اعلام ساخت این شماره از بازی بعد از عرضه نسخه دوم در سال ۲۰۱۲ کمی تعجب برانگیز بود. شما از برلین به شمال غربی آفریقا رفته اید. منطقه ای که در بازی هایی که جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده اند کمتر مورد توجه قرار گرفته است،همین موضوع تازگی در بازی ایجاد خواهد کرد.

در عنوان Sniper Elite 3 شما نقش یک سرباز آمریکایی بنام Karl Fairburne را به عهده خواهید داشت.جایی که شما اهداف بزرگی را خواهید داشت که بی شک معروف ترین و مهم ترین هدف شما آدولف هیتلر رئیس جمهور آلمان ها خواهد بود.

se3

در این شماره از بازی سعی شده است تا تناسب بین نقش یک اسنایپر در زمان جنگ و برهه زمانی حفظ شود. در واقع شما تبدیل به یک قهرمانی که در دیگر بازی ها مثل SplinterCell دیده اید نخواهید شد. هوش مصنوعی بازی، بازسازی شده است و شما مجبور خواهید بود تا تاکتیک های سبک مخفی کاری را رعایت کنید.

این بازی در تاریخ 10 تیر 1393 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و pc منتشر خواهد شد.

5- Destiny

در تاریخ ۲۰ فوریه در جریان کنفرانس سونی و معرفی کنسول نسل بعد سونی شرکت اکتیویژن به صورت رسمی از این بازی رونمایی کرد و همگان را حیرت زده کرد.یک بازی اکشن اول شخص و مولتی پلیر آنلاین که دنیای جدیدی را به نمایش گذاشته است.

گیم پلی بازی در سبک اکشن اول شخص است. باید دانست که بانجی سلطان اول شخص ها بوده و تبحر زیادی در ایجاد دنیاهای بزرگ اول شخص دارد  اما ؛ تفاوت اصلی این قسمت تنها در یک چیز است و آن آنلاین بودن بازی است که شامل بخش تک نفره و Multiplayer می باشد.

destiny_2014_game

داستان بازی در آینده ی دور یعنی ۷۰۰ سال آینده رخ میدهد ، در جایی که “آخرین شهر”نام دارد.همانطور که از اسم مکان بازی پیداست شما در آخرین مکان از کره ی زمین بازی را دنبال میکنید و به عنوان یک “شوالیه” باید از انسان های اندکی که باقی مانده اند محافظت کنید و مکان اختفای هیولاهای مختلف را پیدا کرده و آن ها را نابود سازید تا بتوانید درآسایش زندگی کنید.

این بازی در تاریخ 18 شهریور 1393 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر خواهد شد.

Subscribe
آگاهی از
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
hamid
فروردین 27, 1393 7:42 ب.ظ

این بازی ها رو میبینه دوست داره همین الان بازی کنه. خوب وایسا تا منتشر بشه بعد خبر بزار البته که بیشتر بازی ها برای کنسول هاست

ولی دستت درد نکنه

1
0
Would love your thoughts, please comment.x