ایسوس با شعار مجلل برای همه وارد بازار گوشی شده است!

0

شرکت تایوانی ایسوس در حدود 25 سال حضور خود در دنیای تکنولوژی مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است و حالا یکی از با کیفیت ترین و با کلاس ترین برندهای دنیاست. این شرکت با ساخت قطعات داخلی کامپیوتری  کار خود را ارتقا داد و اکنون یکی و شاید بهترین سازنده مادربورد، کارت گرافیک و … در دنیاست. بعد از مدتی کار خود را با ساخت لپ تاپ گسترش داد و به سرعت از بهترین برندهای لپ تاپ شد(هر چند امروزه کمی در این زمینه از باقی رقیبانش عقب مانده است) و با ورود تبلت ها در این زمینه هم یکی از پیشتازان شد.

اما در ساخت تبلت ها رویه کاری خود را تغییر داد! این بار هدف ایسوس تمامی علاقه مندان به تبلت ها بود. از ساخت تبلت های ارزان سری ممو پد شروع کرد و تا پدفون های گران قیمت ادامه داد. مموپد ها با قیمت های مناسب و کیفیت ساخت و کارایی مناسب کاربرانشان را راضی می کنند و پدفون ها هم با کلاس کاری و ارائه بیشترین امکانات دوستدارانشان را راضی می کنند. البته ایسوس سری دیگری هم تولید می کند: Fonepad. این سری که رده میان قیمت تبلت های ایسوس را تشکل می دهد با قابلیت پشتیبانی از 3G و حالا 4G تبلت های سیم کارت خور ایسوس است.

با فراگیر شدن گوشی های هوشمند ایسوس هم تصمیم گرفت در این زمینه شرکت داشته باشد. البته که پیش از این تلاش های جسته گریخته ای داشت ولی این بار تصمیم فرق می کرد. ورودی قدرتمند و مجلل! البته برای همه!

ZENFONE نام سری گوشی های هوشمند ایسوس است و اگر سری ZEN لپ تاپ های ایسوس را دیده باشید. می دانید که با شنیدن نام ZEN باید منتظر چه چیزی باشید. اگر هم از آن دست انسان ها نیستید باید خاطر نشان کنم که سری ZEN ایسوس با طرحی زیبا سری خاص ایسوس است و مشخصه ای خاص دارد که در پایین گوشی ها هم این مشخصه رعایت شده است.

ایسوس با 3 گوشی هوشمند ورود رسمی خود به این بازار را اعلام کرد. Zenfone4 و Zenfone 5 و Zenfone6. همانطور که احتمالاً متوجه شده اید. مدل 4 این گوشی رده قیمتی پایین گوشی های ایسوس را نمایندگی میکند و مدل 5 آن سری متوسط و البته مدل 6 پرچمدار گوشی های ایسوس است. البته این اعداد مشخصه دیگری هم هستند! اندازه صفحه نمایش این گوشی ها هم معادل نام آنهاست.

اما قیمت نکته ای است که ایسوس به آن بسیار توجه کرده است و با ارائه محصولاتی بسیار با کیفیت با قیمت پایین قصد دارد راه 10 ساله دیگر برندها را یک ساله طی کند! گوشی رده پایین کمپانی اگر در ایران بود حدود 400 هزار تومان قیمت داشت و گوشی میان قیمت آن در ایران 700 هزار تومان قیمت گذاری شده است و گوشی پرچمدار آن قیمتی در حدود 1 میلیون تومان دارد.

از بارزترین مشخصه های فنی این گوشی ها می توان به صفحه نمایش HD، دوربین با کیفیت و پرامکانات و پردازنده های اینتل اشاره کرد. در ادامه به برخی امکانات و تصاویر این گوشی ها می پردازیم:

اولین و بارزترین مشخصه این گوشی طراحی وساخت آن است!
اولین و بارزترین مشخصه این گوشی طراحی وساخت آن است!
زن فون در سه سایز 4،5،6 اینچ تولید می شود.
زن فون در سه سایز 4،5،6 اینچ تولید می شود.
ZenUI از برگ های برنده این گوشی هاست.
ZenUI از برگ های برنده این گوشی هاست.
دوربین های سری Pixel Master حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
دوربین های سری Pixel Master حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

 خبر خوب اینکه مدل های 5 و 6 این گوشی وارد ایران شده است و خبر بد اینکه سری 4 این گوشی همچنان نایاب است.

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x