امتیازات بنچمارکی آیپد ایر 2 فوق العادست !

0

بعد از معرفی آیپد ایر 2 به عنوان جدیدترین محصول اپل و باریک ترین تبلت دنیا باعث شد یکی از ویژگی های بارز این تبلت یعنی پردازنده Apple A8X تحت این القاب کم رنگ شود اما اگر بخواهیم کمی حرفه ای تر نازک ترین تبلت دنیا را بررسی کنیم باید اعلام کنیم که خاص ترین ویژگی این تبلت پردازنده جدید Apple A8X است که طبق گفته اپل 3 میلیارد ترانزیستور دارد که نسبت به مدل Apple A8 که در آیفون 6 استفاده شده 1میلیارد ترانزیستور بیشتر دارد و نسبت به Apple A7 این عدد به 2 میلیارد ترانزیستور بیشتر میرسد .

Apple A8X بر خلاف بقیه پردازنده های اپل از 3 هسته اصلی استفاده میکند و فرکانس کاری این پردازنده هم از 1.4GHz بکار رفته در آیفون 6 به 1.5GHz رسیده که همه این اعداد باعث میشود که Apple A8X یک پردازنده قدرتمند به نظر برسد ، در کنار این پردازنده قدرتمند اپل از 2 گیگابایت رم استفاده کرده که باعث عملکرد بهتر در Multitasking میشود .

در ادامه میتوانید نتایج بررسی آیپد ایر جدید را به وسیله نرم افزار بنچمارکی GEEKBENCH 3 در تصاویر زیر مشاهده کنید .

1- GEEKBENCH 3 SINGLE-CORE :

Apple ipad air 2

2- GEEKBENCH 3 MULTI-CORE :Apple ipad air 2-1

در تصویر زیر امتیازات بدست آمده و ویژگی ها , مشخصات آیپد جدید که توسط این برنامه اندازه گیری شده است را میتوانید مشاهده کنید . ( برای دیدن تصاویر با کیفیت بالا تر بر روی آنها کلیک کنید .)

Geekbench-Overall-score

Integer performance test

Integer-performance-test-part-1(1)

Integer-performance-test-part-2(1)

Floating point tests

Floating-point-tests(1)

Memory tests

memory

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x