ال جی با G4 همچنان به دنبال جایگاه خود است!

0

سال جدید و مدل جدید و گوشی موبایل جدید، ال جی هم وارد این عادت شده است. همانطور که اپل ، تنها شماره برای محصولاتش تعیین کرد. سامسونگ نام گذاری را با حرف اول خود بعنی S محصولاتش را معرفی کرد و حالا ال جی با حرفی از خود یعنی G شروع به نام گذاری کرده است و حالا به سری چهارم خود یعنی LG G4 رسیده است. اما LG G4 می تواند Samsung Galaxy S6 و یا اصلاً Iphone 6 را به چالش بکشد؟ بیایید ببینیم:

مشخصات فنی:

برای مشاهد بهتر می توانید بر روی عکس کلیک کنید.

g4-vs-gs6-vs-one-m9

 

هر چند که مقایسه چشمی هم نشان از قدرت پایین تر G4 نسبت به S6 است. ولی به اینها رضایت ندادیم و به دنبال بنچمارک ها گشتیم و این بار بنچمارک ها نشان از قدرت پایین تر G4 نسبت به رقبایش بود.

lg-g4-vs-galaxy-s6-vs-htc-one-m9-benchmarks-1 lg-g4-vs-galaxy-s6-vs-htc-one-m9-benchmarks-2 lg-g4-vs-galaxy-s6-vs-htc-one-m9-benchmarks-3

 

در ادامه توجه شما را به ویدیوی بنچمارک LG G4 و باقی پرچمداران جلب می کنم:

اما این به معنی این نیست که LG G4 به اندازه یک پرچمدار قدرتمند نیست. به این نکته مهم توجه داشته باشید که همیشه بنچمارک ها نشان دهنده قدرت گوشی موبایل نیستند. در واقع هر چند این نمودارها می توانند معیاری برای مقایسه باشند ولی حرف آخر نیستند و از طرفی 3 گیگابایت رم و پردازنده 6 هسته ای 1.8 گیگاهرتزی به خودی خود “ضعیف” نیست.

صفحه نمایش LG G4 هرچند نسبت به Samsung S6 تراکم پیکسلی کمتری دارد ولی فکر نکنم 538 پیکسل در هر اینچ خدشه ای در کیفیت تصویر وارد کند.می توان به راحتی گفت که کیفیت تصویر LG G4 خوب است مانند LG G3 که دقیقاً همان تراکم پیکسلی را دارد. به نظر ال جی لزومی بر افزایش تراکم پیکسلی ندیده است.

small_LG-G4-Home-Screen

خبر خوش! باتری LG G4 جدا می شود! ال جی خیلی بر روی این امکان خود مانور داده است. جالب است چیزی که پیش از این معمول بود حالا به آپشن تبدیل شده است!

lg-g4-image4-lookatmobile.jpeg

ساخت و جنس بدنه: 

LG در طراحی G4 سعی کرده است سادگی بیشتری از خود نشان دهد و به جایش نکات جدیدی به آن اضافه کند. ال جی G4 در رنگ های متنوع و در دو سری تولید شده است. یکی با در پشت پلاستیکی و دیگری در پشتی چرمی. (نه پلاستیک مانند چرم بلکه خود چرم!)

lg-g4-microsite-leak8.0

البته مدل پلاستیکی هم طرح دار بوده و شکل و شمایل خاصی به LG G4 داده است.

LG-G42

ولی همان طور که گفتیم در G4  هدف سادگی و کلاس بالا بوده است و همانطور که می بینید دیگر اثری از حالت فلزی زیر صفحه نمایش نیست.

LG-G4-front-second

دوربین: 

یکی از مهمترین مشخصه های LG G4 دوربین این گوشی است. دوربینی که با f 1.8 توانسته است محدوده دیافراگم بسیار عالی را برای یک گوشی هوشمند فراهم می کند. دوربین G4 با این لنز می تواند در نور های کم بهتر تصویر بردارد و عمق تصاویر هم با دقت بهتری به نمایش در می آید. به جرأت می توان گفت دوربین ال جی G4 با امکاناتی همچون فناوری جدید tri-axis (لرزشگیر) و حالت غیر خودکار کنترل سرعت شاتر و … بهترین دوربین در دسترس برای یک گوشی هوشمند است.

LG-G4-Leaked-Camera-Image

بیایید مقایسه ای انجام بدهیم با مدعیان بازار در این زمینه:

مقایسه دوربین LG G4 با Iphone 6 plus

مقایسه دوربین LG G4 با Sasmung S6

خلاصه که دوربین LG G4 فوق العاده است و اگر عکاس حرفه ای باشید عکس هایی مانند عکس های زیر می توانید بگیرید!

lg-g4-1-710x399

lg-g4-4-710x399

قیمت گذاری: 

یکی از مهمترین زمینه ها در خرید گوشی موبایل قیمت آن است. چیزی که به نظر می رسد مدل پشت پلاستیکی این گوشی بین 700 تا 800 دلار است و مدل پشت چرمی این گوشی نزدیک به 1100 دلار قیمت دارند. این قیمت ها پایین نیستند و به احتمال خیلی زیاد در این زمینه نسبت به Sasmung Galaxy S6 موفقیتی نخواهد داشت. در هر حال بیایید منتظر بمانیم و ببینیم رقابت به کجا می رسد.

Subscribe
آگاهی از
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x