آموزش تکنیک ها و دربیل های FIFA 16

2

بالاخره فیفا 16 هم وارد بازار شد و انتظار ها برای دیدن آخرین نسخه پرفروش ترین بازی ورزشی به پایان رسید. چند روزی است که این بازی به بازار ایران هم وارد شده است و هنوز نقد و بررسی ها در مورد آن ادمه دارد ولی به نظر می رسد بازهم برای طرفداران EA رضایت بخش باشد .

یکی از مشکلات EA در یکی دو سال اخیر نبود رقابت آنچنانی بود چرا که PES در چند سال اخیر نتوانست در حد و اندازه های نام خود ظاهر شود. از این رو EA چندان به فکر ارتقا گرافیک و گیم پلی این بازی نبود و بعد از چند سال ثبات، امسال به فکر تغییراتی در بازی فیفا افتاده است.

PES 2016 در یک هفته ای که پیش از FIFA 16 منتشر شد  امتیازات خوبی هم از منتقدین و هم از کاربران دریافت کرد و به اعتقاد بسیاری ، شاید اولین PES خوب بعد از PES 2013 باشد .

اولین تغییری که در FIFA 16 نمایان شد اضافه شدن تیم های ملی بانوان در این ورژن است که شامل تیم های ملی آلمان ، آمریکا ، فرانسه ، سوئد ، انگلستان ، کانادا ، استرالیا ، اسپانیا ، چین ، ایتالیا و مکزیک است .

تریلر بازی فیفا ۱۶ با حضور تیم ملی بانوان

به نظر می رسد EA همچون یکی دو سال گذشته خود را برنده رقابت در برابر PES دیده است و همچنان گرافیک و گیم پلی فیفا 16 همانند سال پیش است و فقط چند دریبل ، خوش حالی  پس از گل  و چهره و ….. در کل چیز های جزئی تغییر کرده است .

در فیفا 16 یک نوع دریبل جدید توسط لیونل مسی برای EA اجرا شد تا در نسخه جدید FIFA قرار گیرد این دریبل ، دریبل بدون لمس توپ ( No touch Dribbling )  نام دارد ،  در ویدیوی زیر میتوانید مراحل ساخت وتهیه این دریبل را که به کمک لیونل مسی شبیه سازی شد را ببینید .

در پایان دو ویدیو برای شما آماده کردیم که در آن می توانید تمامی دریبل ها و حرکات تکنیکی فیفا 16 را تمرین کنید و یاد بگیرید. شاید در جایی به دردتان خورد!

ویدیو دوم

Subscribe
آگاهی از
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
پيمان پريساى
دی 26, 1394 5:53 ب.ظ

عالى بود توضیحات

میلاد
مهر 15, 1394 3:50 ب.ظ

خیلی ممنون آقا بنیامین و سایت هشت بیت ها . من دو سه روزه که دربهدر دارم دنبال همچین آموزش هایی میگردم..
بازم خیلی ممنون

2
0
Would love your thoughts, please comment.x