پیشنهاد موس و کیبورد مناسب گیم

4

اگه سایت ما رو دنبال کرده باشید حتما از سیستم های مناسب گیم ارائه شده لذت بردید.

امروز می خوام براتون سه دسته موس و کیبورد مناسب گیم رو معرفی کنم.

اگه طرفدار دو آتیشه ی گیم باشین حتما برای راحتی بیشتر و همچنین دنبال کردن گیم به صورت تخصصی علاوه بر سیستم مناسب جهت اجرای خوب بازی به موس و کیبورد مخصوص خودتون نیاز دارین.

در این مطلب سه نوع موس و کیبورد مختلف جهت انجام گیم با سه قیمت متفاوت رو معرفی می کنیم:

 

1- قیمت نسبتا ارزان:

K270
شاید بهترین ویژگی این صفحه کلید بی سیم بودنش باشه

صفحه‌کلید K270 ساخت کمپانی لاجیتک، از فن‌آوری ارتباط بی‌سیم با فرکانس 2.4GHz برای ارتباط با کامپیوتر استفاده می‌کند. طراحی K270 از نوع استاندارد بوده و از 104 کلید اصلی به اضافه 8 کلید کمکی بهره می‌برد. انرژی K270 توسط 2 باتری قلمی آلکالاین از نوع AAA تامین می‌شود. باتری‌های K270 تا 24 ماه به شما شارژدهی می‌کنند بنابراین شما تا 2 سال از تعویض آن‌ها بی نیاز خواهید بود. علاوه بر این K270 از دکمه روشن و خاموش جهت صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی، نیز بهره می‌برد.

این صفحه کلید با قیمت بسیار خوب 70 هزار تومان می تواند گزینه مناسبی برای گیمرها باشد.

M705-2

موس M705 ساخت کمپانی لاجیتک  از فن‌آوری ارتباط بی‌سیم با فرکانس 2.4GHz برای ارتباط با کامپیوتر استفاده می‌کند.

همچنین مجهز به حسگر لیزری با دقت 1000dpi  و دارای 2  عدد آلکالاین سایز AA با طول عمر تا 36 ماه همراه با نمایشگر وضعیت باتری می باشد.

قیمت این محصول نیز در بازار در حدود 120 هزار تومان می باشد.

 

2-قیمت بالا:

razer_blackwidow_2013
دیگه توو تاریکی هم میشه راحت بازی کرد…..

صفحه کلید BLACKWIDOW T1 2013محصول کمپانی نام آشنای ریزر که یکی از معروف‌ترین و بهترین کمپانی‌هایی است که فقط سخت‌افزارهای حرفه‌ای مخصوص بازی‌ تولید می‌کند.

از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به :

کلیدهای کاملا مکانیکی با نیروی فشار 50 گرم

کلید با چراغ پس زمینه

کلیدهای قابل برنامه ریزی با قابلیت رکورد با سرعت بالا

حالت غیر فعال کردن کلیدهای ویندوز

10 پروفایل نرم افزار قابل تغییر با سوییچ تغییر سرعت

5 کلید جانبی

کابل با روکش فیبری

جک/پایه ورودی خروجی هدفن و میکروفن

قیمت این محصول در حدود 400 هزار تومان می باشد.

G602
عمر باتری این محصول فوق العاده است.

موس G602 ساخت کمپانی لاجیتک  می باشد. این ماوس که از تکنولوژی بی‌سیم بهره می‌برد دارای دو عدد باتری پرقدرت است که می‌توانند تا 250 ساعت بازی و استفاده مداوم را پشتیبانی کنند.

G602 برای دستیابی به مدت زمان حیرت‌انگیز عملکرد 250 ساعته، آن هم تنها با استفاده مداوم از دو باتری استاندارد AA  وعده داده شده است. همچنین این ماوس می‌تواند به منظور کاهش وزن، تنها با یک باتری کارکند، اما به همان اندازه نیز زمان شارژدهی هم کاهش می‌یابد.

همچنین به منظور حمل آسان‌تر، این ماوس دارای قابلیت جمع شدن به درون بدنه‌ی خود نیز می‌باشد. ماوس لاجیتک G602 از دستگیره‌های ضد لغزش و میکروسوئیچ‌های مکانیکی با طول عمر ارزیابی شده‌ی 20 میلیون کلیک بهره می‌برد. دستورهای مکرر بازی‌ها می‌توانند به 11 دکمه کنترل قابل برنامه‌ریزی این ماوس از طریق نرم‌افزار لاجیتک اختصاص داده شوند.

این موس پر قدرت با قیمت 275 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

 

3- قیمت نجومی:

razer-deathstalker1
تقریبا هم قیمت با یک کارت گرافیک قوی

اگر می خواهید گرانترین صفحه کلید موجود در بازار را بشناسید بی شک با نام DeathStalker Ultimate محصول شرکت ریزر برخورد خواهید کرد.

این کمپانی در اواسط سال 2013 هوشمندترین صفحه کلید ساخت خود را با نام دِث استاکِر آلتیمِیت معرفی کرد. این صفحه کلید دارای 78 عدد کلید با چراغ پس زمینه سبز است که با فاصله و گوشه‌های گرد طراحی شده‌اند. کمپانی ریزر برای این صفحه کلید هوشمند یک تکیه‌گاه ثابت برای استراحت مچ دست نیز قرار داده که از خستگی دست در استفاده‌های طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

واسط کاربری قابل تغییر یعنی اینکه شما می‌توانید هر کلید را برای انجام اعمال و دستورات خاصی تنظیم نمایید و با استفاده از نرم‌افزار Synapse 2.0 که اختصاصی کمپانی ریزر است تصاویر بر روی این کلیدها را به دلخواه تغییر دهید. این ویژگی علاوه بر اینکه کار با این کلیدها را برای شما آسان‌تر می‌کند، بر زیبایی صفحه کلید شما هم می‌افزاید.

از دیگر ویژگی‌های این صفحه کلید می‌توان به قابلیت آنتی گوستینگ اشاره کرد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا چند کلید را به صورت هم‌زمان فشار دهید و همه‌ی کلیدها سریع و به درستی کار کنند.

این محصول با قیمت بسیار گران 890 هزار تومان در بازار موجود می باشد.

RzrNagaEpic_2
اصلا شبیه موس نیست!!!

موس NAGA EPIC محصول شرکت ریزر یکی از بهترین موس های مخصوص گیم می باشد و در بسیاری از مسابقات بین المللی گیم از این نوع موس استفاده می شود.

زمان پاسخ‌گویی این موس در حد یک میلی ثانیه بوده و در ضمن قابلیت استفاده باسیم و بدون سیم را دارد.

موس‌گران قیمت RAZER می‌تواند حدود ۷۲ ساعت در صورت کارکرد معمولی و ۱۲ ساعت به طور مداوم بدون نیاز به سیم،  کار کرده و دارای سه پنل مختلف برای تنظیم حالت آرگونومیک، ۱۷ دکمه برای برنامه‌ریزی و دارای یک استند شارژ موس است.

قیمت این محصول نیز در حدود 550 هزار تومان می باشد.

Subscribe
آگاهی از
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
احسان
تیر 15, 1395 8:14 ق.ظ

موسهای گیمینگ بعد از نصب نرم افزارش دارای تنظیمات زیادی هست که به دلیل عدم آشنایی اغلب ما با اصطلاحات و ضعف در زبان انگلیسی نهایتا نمیتونیم به تنظیماتش دست پیدا کنیم و سر آخر هم مث یه موس معمولی ازش استفتده میکنیم.اگر میشد یه راهنمایی واسه استفاده از نرم افزار فوق العاده این موسها که توی بازیهای شبکه و آنلاین حرف اول رو میزنه نوشته بشه خیلی عالی میشد.ممنون.

soheil
اسفند 13, 1392 8:04 ق.ظ

قیمت کیبورد اولی 110 تومنه نه 70.افشین واسم خرید.موس اولی هم هر 10 روز باید باتریشو عوض کنی.

hamid
اسفند 11, 1392 3:09 ب.ظ

با 1500 میشه یک ps4 خرید دیگه چرا یک موس ویک کیبورد بخریم

علی
اسفند 9, 1392 4:44 ب.ظ

عالی بود….عالی مرسی

4
0
Would love your thoughts, please comment.x