خرید بهترین تلویزیون LED بازار ایران

100

چند ماهی بود که به دنبال بهترین LED های بازار ایران بودیم و تقریبا تمامی مدل های موجود را سرک می کشیدیم تا بهترین LED موجود را پیدا کنیم. انتخاب یک  تلویزیون خوب از بین برند های مختلف کار سختی است . برند های اصلی تلویزیون در بازار ایران سونی ، سامسونگ و ال جی ، پاناسونیک و شارپ هستند با توجه به شرایط موجود هر کدام دارای امکانات و معایب خاص خودشان هستند که شاید تصمیم گیری در این مورد را سخت تر کند.

تلویزیون های LED در بازار ایران  به دو دسته 4K و FullHD تقسیم میشوند. تلویزیون های 4K کیفیت تصویری بسیار بالایی دارند.ولی قیمتشان هم بالاست و در حال حاضر هم فیلم های 4K تقریباً در بازار فیلم ها اصلاً یافت نمیشوند. اگر واقع بین باشیم یک فیلم FullHD نزدیک 10-15 گیگابایت حجم دارد و دانلودش واقعا سخت به نظر می رسد چه برسد به 4K! اما اگر دسترسی به فیلم های 4K دارید و میتوانید از این قابلیت استفاده کنید و البته پول کافی برای این کار دارید، حتما 4K بگیرید .

عاقلانه ترین کار در این وضیعت خرید یک تلویزیون FullHD با کیفیت تصویر بالاست و در این قسمت  تقریبا تمامی برند ها ادعای بهترین بودن را دارند ،  نکته دیگر قابل بررسی قابلیت نمایش فیلم های 3D است والبته نوع آن ، هر شرکتی بسته به تکنولوژی خود یا آکتیواست و یا پسیو و باور کنید هر دونوع می توانند بسیار عالی باشند. فقط شاید نیازبه باتری درعینک های اکتیو کمی کار را سخت کند.

تلویزیون های شرکت های شارپ ، پاناسونیک و سونی امکانات ظاهری کمتری دارند. اما بیشتر به کیفیت تصویر توجه دارند البته باید گفت اکثر امکانات این تلویزیون ها از ایران قابل دسترسی نیست (مثل یوتیوب و فیس بوک  …..) برخی از امکانات جالب مثل کنترل هوشمند و گشت وگذار اینترنتی به نظر ما چندان کاربردی نیست مطمئنا شما گشت گذار در اینترنت با لپ تاپ خود را به اینکار ترجیح میدهید . پس اگر واقع بین باشید زیاد به این امکانات توجه نمی کنید .

پس اگر شما هم مثل ما قصدتان از انتخاب تلویزیون کیفیت بالای تصویر است به نکته های زیر باید حتما توجه کنید :

1- هرتز تصویر : اصلا به زیر 200 هرتز فکر هم نکنید مطمئن باشید تلویزیون 55 اینچی با 100 هرتز اصلا تصویر جالبی ارائه نخواهد داد  و لگ موجود در تصویر بسیار شما را اذیت خواهد کرد .

2- کیفیت رنگ و کنتراست رنگ و زنده بودن تصاویر : تقریبا مقایسه این قسمت کار مشکلی است چون امکان دیدن یک فیلم همزمان در همه LED ها وجود ندارد .

3- یک سری امکانات مثل کنترل هوشمند ، کنترل تلویزیون با صدا و برنامه های یوتیوب و … شاید در طول مدت تلویزیون اصلا به کار نیاید. هدف اصلی تلویزیون نشان دادن تصویر خوب و عالی در هر شرایطی است . 

sony KDL55W900A1

پس از بررسی تمامی مدل های موجود ما سری w900a سونی را انتخاب کردیم که با نام W904 در بازار ایران عرضه میشود اگر بخواهیم دلیل انتخاب این مدل را بگویم :

کیفیت تصویر این تلویزیون شما را متعجب خواهد کرد گرچه امکان مقایسه تلویزین ها در فروشگاه ها امکان پذیر نمیباشد ( چون شما یک نوع تصویر را مشاهده نمی کنید ) اما تصویر این تلویزیون فوق العادست مطئمن باشید تصویر این LED به حدی گیراست که در نگاه اول متوجه اختلاف این تلویزیون خواهید شد.

این تلویزیون در ایران در دو سایز 46 و 55 اینچی موجود است مدل 46 اینچی در حدود 5 میلیون و هفتصد هزار تومان در بازار موجود است ولی مدل 55 اینچی به دلیل  اینکه در بازار کمیاب شده قیمت درستی ندارد و از 8 تا 10 میلیون تومان اعلام میشود .

این تلویزیون به انتخاب سایت معتبر Cnet بهترین LED موجود در بازار برای گیمرها انتخاب شده است . طبق این گزارش این تلویزیون با فاصله کمی نسبت به سامسونگ F8000 بهترین تصویر در بین تلویزیون ها را دارد .

استفاده از دو تکنولوژی X-Reality PRO و TRILUMINOS باعث نمایش تصویری فوق العاده زیبا  و رنگ های زنده شده است در نگاه اول فرق تصویر این تلویزیون با بقیه LED ها کاملا مشخص است .

Triluminos فناوری خاص سونی است که باعث بهتر شدن رنگ ها میشود این عکس هایی است که شما میتوانید این فناوری را بهتر درک کنید .

Triluminos

P1082134-580-90 01dsc01825

تکنولوژی Motionflow XR 960 باعث میشود تصاویر ورزشی سریع، تار ومحو به نظر نیاید اگر در فروشگاه ها کمی به تصاویر توجه کنید در تصایر متحرک مثل حرکت حیوانات و یا بال زدن پرندگان این ویژگی کاملا مشهود است .

ویژگی جالب این تلویزیون نشان دادن تصاویر 3D به صورت FullHD میباشد به دلیل اینکه تصاویر 3D تلویزیون معمولا با کاهش کیفیت بسیاری همراه است این ویژگی، این محصول را از بقیه LED های بازار متمایز کرده است .

برخلاف تلویزیون های قبلی سونی که  زیاد طراحی خوش آیندی نداشتند در این سری سونی کاملا به طراحی توجه کرده است و به نظر خوب از پس رقبایی مثل سامسونگ و ال جی بر آمده است .

Sony_KDL-55W900A_35561946_17 W900A_003

البته اینجا فقط نمیخواهیم از این تلویزیون تعریف کنیم این محصول هم مثل بقیه محصولات این سری مشکلاتی دارد که به نظر ما قابل اغماض میباشد مثلا :

1- پشتیبانی نکردن از زیرنویس فارسی ( گرچه این تلویزیون نسخه خاور میانه این محصول است ولی اینکه زیرنویس فارسی را پشتیبانی نمیکند کمی عجیب است البته شاید در آینده با آپدیت این محصول حل شود . )

2- استفاده از عینک اکتیو با باتری ( عینک های 3D این تلویزیون  بر خلاف بقیه تلویزیون های سونی اکتیو است و استفاده از باتری های ساعت شاید شما را لنگ بگذارد ولی این نکته قابل توجه است که کلا شاید در هفته شما یک یا دو فیلم 3D ببینید پس زیاد از این عینک ها استفاده نمیکنید که نیاز به تعویض مدام باتری داشته باشید ولی بهتر است حداقل یک باتری یدک داشته باشید ) .

البته سونی 4 عدد از این عینک ها را در اختیار شما قرار خواهد داد .

امکانات W904 طبق گزارش خود سایت سونی :

TRILUMINOS: این فناوری جدید سونی است که بیشتر در تلویزیون های 4K سونی و در این تلویزیون بکار گرفته شده که باعث نشان دادن تصاویر زیبا و زنده و نشان دادن رنگ ها به زیبایی هرچه تمام تر می شود .

section2-3

X-Reality PRO : در بقیه تلویزیون های سونی از نسخه معمولی موتور X-Reality استفاده شده  است ولی در این مدل  نسخه  Pro بکار گرفته شده است که باز هم از LED های 4K سونی به امانت گرفته است که باعث نشان دادن تصویر با لبه ای تیز تر و دقت و جزییات بیشتر میشود .

X-Reality_pro_image

Long Duct Speaker :  این تلویزیون از یک بلندگوی بلند به طول 1.2 متر که در زیر تلویزیون  و به صورت فشرده قرار گرفته بهره میبرد و تقریبا صدای این تلویزیون راضی کننده می باشد.

long-duct-speaker

این تلویزیون دارای قابلیت Dual Play میباشد یعنی به کمک فناوری 3D و عینک های مخصوص میتوانید با این تلویزیون دو نفره بازی کنید بدون اینکه مجبور باشید هر کدام از نصف تصویر استفاده کنید .

x15855W900-o_simuview

در پایان باید بگوییم این تجربه ما بود از یک خرید تلویزیون LED  برای یکی از دوستان که باعث شد چندین روز بازار جمهوری را زیر رو کنیم و سایت های مختلف را بررسی کنیم حیفمان آمد شما از این تجربه ما بهره ای نبرید .

اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید شما را دعوت میکنیم حتما سری مقاله های مثل حرفه ای ها خرید کنید را ببنید !!

چطور مثل حرفه ای ها تلویزیون بخریم ( بررسی تکنولوژی های ساخت تلویزیون ها )

چطور مثل حرفه ای ها تلویزیون بخریم (بررسی عوامل موثر بر کیفیت تلویزیون ها )

چطور مثل حرفه ای ها تلویزیون بخریم ( بررسی نرخ انطباق )

Subscribe
آگاهی از
100 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
ناهید بهرنگ
مهر 11, 1396 0:11 ق.ظ

سلام دوستان من میخوام تلویزون بخرم تو مارک ال جی و فیلیپس و شارپ گیر کردم کدام را پیشنهاد میکنید با تشکر ناهید

ادمین
Reply to  ناهید بهرنگ
مهر 11, 1396 9:49 ق.ظ

سلام
فیلیپس که خیلی کم تو ایران پیدا میشه. ال جی و شارپ تو ایران اسمبل میشن و نمیشه برندی نظر داد چون مدل به مدل فرق می کنه. ولی اگر در شرایط مساوی بررسی بشه به نظر من شارپ بعد ال جی

داود
مهر 7, 1396 11:45 ب.ظ

آقایان چرا اشاره نکردند که تلویزیون مورد بحث ژاپنی است و مردم اگر اطلاعات کافی نداشته باشند همین تلویزیون باهمین شکل و شمایل را بنام ساخت ژاپن میخرند غافل از اینکه ساخت ایرانی خریده اند و بعد از دیدن تصویر بی کیفیت شما را مقصر میدانند که چرا این را معرفی کرده اید .. در صورتی که مردم اگر بتوانند تلویزیون اصلی را تهیه کنند از کیفیت خوب این تلویزیون بهره مند خواهند شد ..ولی در حال حاضر تمام تلویزیون های بازار ساخت ایران است و بی کیفیت … چون خودم ال جی اولد خریدم کیفیت اولد نیازی به تعریف… بیشتر بخوانید »

مهدی
تیر 8, 1396 8:00 ب.ظ

سلام و وقت بخیر جناب نظر شما در مورد سونی مدل 55x700d چی هستش ایا برای خریدش اقدام کنم یا نه

حسین
فروردین 28, 1396 0:30 ق.ظ

با سلام و تشکر.با چهار ملیون کدوم ال ای دی بهتره.کیفیت تصویر و صدا و و سرعت انطباق برام مهمه.بین سونی و سامسونگ کدوم مدل بهتره.ممنون

ع.ع
اسفند 13, 1395 3:54 ب.ظ

با سلام و خسته نباشی
یه تلویزیون می خواستم در رنج ۱ تا ۱ونیم و مشخصاتش فقط ledباشه و ۴۰ اینج و بقیه اش مهم نیس.
لطفا کمک کنید

ادمین
Reply to  ع.ع
اسفند 13, 1395 4:05 ب.ظ

دوست عزیز تو این رنج قیمت میتونی ایکس ویژن و یا اینچ پایین تر سامسونگ و ال جی پیدا کنی

shabnam
اسفند 8, 1395 6:12 ب.ظ

سلام من میخواستم یه تلویزیون سامسونگ حدود2/500/000تومان بخرم برام کیفیت تصویر خیلی مهمه میشه لطفا راهنماییم کنین چه مدلی بخرم

رضاتوانا
آذر 13, 1395 10:23 ب.ظ

سلام من یک تلوزیون۴۳یاکمی بزرگترمی خوام چی بخرم امکانات برام مهم نیست فقط کیفیت تصویرممنون ازکمکتون

mostafa
آذر 10, 1395 0:47 ق.ظ

سلام میخواستم یه راهنمایى بکنید،تو اندازه سى و دو اینچ چه مارک تلویزیون بگیرم؟کیفیت برام خیلى مهمه و بعدش امکانات.اینکه بعضیاشون قابلیت ارتقا کیفیت دارن تا چه حد درسته؟ممنون میشم راهنماییم کنید

محمد
آذر 1, 1395 4:03 ب.ظ

سلام اقا بنیامین و اقا افشین یه تلویوزیون میخواستم در حد دو ملیون فقط برا من کیفیت صفحه مهم هست به نظر شما در این رنج قیمت چه تلویزیونی بخرم

ستاره
مهر 30, 1395 8:33 ق.ظ

سلام
من یک تلوزیون میخواستم با هرتز بالای 200 و هوشمند و حافظه داخلی بالا و بدون هنگ و صدای 20 وات و قدرت خواندن زیر نویس فارسی و ساپورت اکثر فرمتها در رنج 3 میلیون و ترجیحا بالای 43 اینچ ،چه مدلیرو معرفی میکنید

منصور
مهر 3, 1395 8:47 ق.ظ

با سلام و عرض ادب
ممنون بخاطر وقتی که میزارید.
بنده خواستم واس شروع زندگیم یه تلویزیون در حد 2.5 تا 3 م بردارم.
خواستم راهنمایی بفرمایید چه مارکی بردارم و آپشن هایی مثل اینترنت و … مواردی که مصرف خاصی هم نداره واسم اصلا مهم نیست.
یه چیزی باشه یه عمر دعات کنم.
بازم ممنون

امین
مرداد 11, 1395 2:27 ق.ظ

اقا افشین و بنیامین عزیز-لطفا یک ال ای دی 65 اینچ با کیفیتی نزدیک به تلویزیون سونی w900a معرفی فرمائید البته full hd-با سپاس فراوان

Alireza
خرداد 24, 1395 6:27 ب.ظ

سلام با تشکر
میخواستم یه تلویزیون ال ای دی در حد سه و خردی بگیرم میخواستم بینم شما از بین پاناسونیک و سونی کدوم رو ترجیح میدید و بی زحمت یه مدل پاناسونیک تو این رنج قیمت بهم معرفی کنید
مرسی

حامد
اردیبهشت 28, 1395 12:12 ب.ظ

با سلام خدمت شما
من قصد خرید تلویزیون سونی با مشخصات زیر را دارم:
1- 49 یا 50 اینچ
2- 3D نباشد
3- Smart نباشد
میشه لطف کنید بهترین مدل موجود در بازار را معرفی کنید.
ممنون از وقتی که میگذارید.

امید
اردیبهشت 15, 1395 2:21 ق.ظ

سلام
من قصد خرید یک تلویزیون 32 اینچی واسه اطاقم دارم که بودجه یک میلیون و دویست و پنجاه تومنه
وموارد استفادم اینا هستن
1_فرمت mkvرو با فلاش براحتی و مستقیم اجراکنه و بازیرنویس فارسی مشکلی نداشته باشه
2_گاهی لپ تاپ بهش وصل میکنم واسه گیم
3_گیرنده دیجیتال حتما داشته باشه
4_تصویر قابل قبولی ارائه بده
5_اگر رسیور هم توش باشه که نور علی نوره
ممنون میشم راهنمایی کنید

فاطمه
اردیبهشت 2, 1395 12:00 ب.ظ

سلام، ممنون از اطلاعات خوبتون، من میخام ال ای دی بخرم تا سقف دو میلیوت، لطفا راهنماییم کتید ک چ برند و مدلی بخرم، اگه سونی باشه ک بهتر. خواهش میکنم جواب بدید

مهدی
فروردین 21, 1395 2:41 ب.ظ

با سلام نظر شما در تلویزیون های وستل vestel ساخت ترکیه چیه؟؟ با اینکه این برند زیاد تو ایران شناخته شده نیست اما تعریف خیلی زیادی در موردش شنیدم. نظر شما چیه؟؟؟

ادمین
Reply to  مهدی
فروردین 22, 1395 8:28 ب.ظ

سلام متأسفانه آنچنان این برند رو ندیدم و نمی تونم نظر خاصی بدم.

mojtaba
فروردین 11, 1395 9:06 ق.ظ

سلام ببخشید من یه مدل سونی میخوام بخرم
مدلش kdl-40r550c کیفیت تصویرش خوب یا نه
ممنون میشم کمکم کنید الی دی 40 اینچه

حبیب
فروردین 2, 1395 12:42 ب.ظ

سلام با سه میلیون چه مدلی خوبه بخرم

علی
اسفند 14, 1394 9:58 ب.ظ

سلام هر تلویزیونی به غیر از سامسونگ خوبه . مواردی بین اشنایان دیده شده که تلویزیون سامسونگ خریده اند و با اشکالات در همان سال اول مواجه شده اند و سام سرویس فقط به دنبال فرار از تعهدات بوده است . خلاصه اینکه فریب تبلیغات سامسونگ رو نخورید

رضا عسگری
Reply to  علی
تیر 23, 1395 9:59 ق.ظ

من هم موافقم … سامسونگ یک شرکت سود جو و غیر متعهدانه عمل میکنه.

مهدی
اسفند 2, 1394 9:33 ب.ظ

لطفا راجبع سونی 50اینچ w800c یه مقدار توضیح بدین,چطور تلویزیونیه؟ممنون ازتون

علی
Reply to  مهدی
اسفند 25, 1394 5:37 ب.ظ

سلام داداش.نخر.800 B بخر.عالیه.آندروید خیلی هنگ داره.ما نمایندگی سونی داریم.آندرویدش افتضاحه

محمد
بهمن 28, 1394 3:12 ب.ظ

سلام.سوالم اینکه. ال ای دی 2تا3میلیون از نظر وضوح و شفافیت صفحه ال جی بهتره یا سامسونگ.البته200هرتز هم باشه ممنون

غضنفر
بهمن 22, 1394 4:02 ب.ظ

یه ال ای دی فول اچ دی ۴۰ اینچ که پورت hdmi و usb داشته باشه با حدود ۱۴۰۰ چی میشه گرفت ؟ اسمارت نباشه

منیره
بهمن 15, 1394 2:00 ب.ظ

سلام و عرض ادب

میشه لطفا با مبلغ2000000 تا 2500000 یک تلویزیون مناسب که بیشتر کیفیت تصویرش برام مهمه معرفی کنید. با تشکر

علی
Reply to  منیره
اسفند 25, 1394 5:38 ب.ظ

Sony 40″
W600

Hamed
دی 30, 1394 1:44 ب.ظ

سلام. به نظر شما بهترین. مدل 42. _43 کدام مدل از سامسونگ. یا ال جی با قیمت زیر دو میلیون است

رضا
دی 27, 1394 2:58 ب.ظ

سلام
ازمقاله ای که نوشتید و وقت برای جواب گویی مبذاری ممنون ودست مریزاد
سوالی داشتم. قصد دارم ی تلویزیون پاناسونیک مدل s630 بخرم آیا وضوح تصویر وصدا دراین نوع تلویزیون خوبه؟ ودرکل پاناسونیک حرفی برای گفتن
داره؟ممنون میشم جوابمو بدید

احمد محمدی فر
آذر 11, 1394 10:50 ق.ظ

کسی نیست جواب مارا بده
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

احمد محمدی فر
آذر 9, 1394 8:54 ب.ظ

سلام.من میخام یک تلویزیون بگیرم از بین این دو مدل…بودجم فقط به این دو مدل میخوره….ال جی یولترا 4کی مدل 671 49اینج….سونی48 اینج مدل w600

احمد محمدی فر
Reply to  احمد محمدی فر
آذر 9, 1394 8:55 ب.ظ

کیفیت تصویر برام مهمه..کدوم بهتره از نطر کیفیت تصویر…

ادمین
Reply to  احمد محمدی فر
آذر 11, 1394 11:35 ق.ظ

دوست عزیز شما دارید کیفیت 4K را با Full HD مقایسه می کنید. در این حالت کاملاً واضح است که 4K می تواند تصویر بهتری ارائه دهد مخصوصاً که تقریباً در یک سایز هستند و در نتیجه تراکم پیکسلی بیشتری دارد.
ولی بحث دیگر کیفیت فیلم هایی است می خواهید در تلویزیون نمایش دهید. در واقع فعلاً شاید در تصاویر یکسان (که بیشتر Full HD هستند) آنچنان تفاوت چشمگیری نبینید ولی مطمئناً با ورود تصاویر 4K داستان متفاوت می شود.
امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم

علی
Reply to  احمد محمدی فر
اسفند 25, 1394 5:40 ب.ظ

سلام داداش.اگه امکاناتی مثل کنترل جادویی و این چیزا برات مهم نیس.سونی بخر.خدایی کیفیت تصویرش عالیه.مطنئن باش از نظر کیفیت تصویر.هیچی به پای سونی نمیرسه.

محمود
شهریور 22, 1394 2:08 ب.ظ

ممنون ولی اگر دروغ گفته باشید خدا لعنت کنه آدم دروغ گو را و اگر راست گفته باشی خدا به مال واولاد برکت بده

ادمین
Reply to  محمود
شهریور 22, 1394 3:38 ب.ظ

سلام دوست عزیز
چرا دروغ؟ اگر به خاطر نگارش این نوشته از کسی ارگانی چیزی پول می گرفتیم یک چیزی ولی خدا وکیلی درست نیست که همین جوری لعنت حواله کسی بکنید حالا چه شرطی چه غیر شرطی . خدا رو شکر تو این دو سال فقط داریم اطلاع رشانی می کنیم و تا حالا یک قرون هم از کسی بابت این کار نگرفتیم.

افشین اسدی
شهریور 18, 1394 1:06 ق.ظ

سلام من میخام با بودجه سه میلیون تومان یک تلویزیون بخرم طبق اولویت های زیر:
۱-کیفیت تصویر ۲- کیفیت صدا ۳-حداقل ۴۶ و حداکثر ۵۰ اینچ ۴-فول اچ دی ۵-سه بعدی ۶-سایر موارد
میشه لطفا بهترین گزینه با این شرایط رو معرفی کنید؟ متشکرم

رها
مرداد 27, 1394 7:12 ب.ظ

راجبه تلویزیون های سنام هم یه توضیحی میدین؟ از نظر کیفیت و بقه موارد

تسنیم
مرداد 27, 1394 1:08 ب.ظ

با سلام اگه w904 رو پیدا نکنیم در همین رنج حداکثر 5تومن چه مدلی رو پیشنهاد می کنید

تسنیم
مرداد 27, 1394 1:05 ب.ظ

اگه مدل w904 رو پیدا نکنیم در همین رنج قیمت یعنی حداکثر 5 تومن چه مدلی رو پیشنهاد می کنید

شهرام
مرداد 26, 1394 2:17 ق.ظ

سلام . لطفا بهترینهای کرو ۵۵ اینچ رو تا ۱۰ میلیون معرفی کنید ؟ مرسی

ندا
مرداد 26, 1394 1:35 ق.ظ

سلام و خسته نباشید

نظرتون در مورد LG47LB69000GI چیه؟
محدوده قیمت ما برای خرید زیر 4 تومن هست . در بخش حرفه ای ها با این مدل آشنا شدم و به نظرم امکاناتش خیلی خوب و راضی کنندس بخصوص انطباق 700 هرتزی که داره. ممنون میشم راهنماییم کنید و اگه پیشنهاد دیگه ای دارید استقبال میکنم.

ممنون از سایت خوبتون

تسنیم
مرداد 22, 1394 5:25 ب.ظ

با سلام اگر ممکنه یه فروشگاه یا نمایندگی که بشه مدل w904رو پیدا کرد بهم معرفی کنید

حسین
مرداد 21, 1394 10:02 ق.ظ

سلام من قصد خرید تلویزیون دارم..این تلویزیون که شما معرفی کردید خیلی عالی به نظر میاد..اما یه خورده گرونه. من حداکثر هزینه ام برای خرید تلویزیون سقف 3 تومنه.با تحقیقایی هم که کردم دو تا مدل سونی رو خیلی مناسب دیدم : KDL-40W600 Smart LED TV و KDL-48W600 Smart LED TV هر دوی این مدل ها قابلیت X-Reality™ PRO رو دارند اما Triluminos رو نداره(کلا این قابلیت برای 55 اینچ به بالا هست) من به برند سونی خیلی علاقه دارم و میخوام تلویزیونی که میگیریم سونی باشه. دو تا سوال داشتم : -تفاوت کیفیت تصویر و بالا بودنش با برند… بیشتر بخوانید »

حسین
Reply to  بنیامین
مرداد 21, 1394 1:05 ب.ظ

خیلی ممنون از راهنمایی.
ولی مدل 48W600 هم سه بعدیه.
پس میمونه دو تا تفاوت.یکی نداشتن .Triluminos و یکی هم کم تر بودن فرکانس تصویر

فرشادد
مرداد 9, 1394 6:57 ب.ظ

سلام یه تلویزیون سامسونگ مدل۸۸۹۰ خریدم ۵میلیون یه هارد اکسترنال هم بهش وصل کردو فیلم های زیادی داخلش هست وقتی فیلم با رزولوشن۱۰۸۰*۱۹۲۰ با هاش میبینم جالب نیست تاره. ولی با رزولوشن ۸۰۰*۱۹۲۰ بهتره رزولوشن فیلم خوده تلویزیون معلوم میکنه بعضی هاشم با خوده فیلم که نوشته فرق داره مشکل از چیه تلویزون هرچه رزولویشن بیشتر میشه تصویر تار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

سعید
تیر 9, 1394 3:46 ب.ظ

با سلام و احترام خواهشمند است تلویزیون با کیفیت عالی تصویر و صدای فوق العاده در رنج زیر 4 میلیون معرفی نمائید. تشکر

mohammad
تیر 9, 1394 12:56 ب.ظ

سلام
ببخشید بهترین تلویزین برای کنسول ps4 چه مارکی و مدلی است ؟{البته درسایز کوچیک}

حسین
Reply to  mohammad
مرداد 21, 1394 12:53 ب.ظ

در مورد سونی من دو مدل سراغ دارم : یکی KDL-32W670A هست که بی نظیر ترین تلویزیون 32 اینچی هست که تا به حال سونی تولید کرده که البته الان دیگه تولید نمیشه .. ولی میتونی توی نمایندگی های اصلی سونی پیدا کنیش.اما چون تولیدش از سوی سونی متوقف شده قیمتش توی بازار متغیره.از 1.500.000 تا 2.000.0000 تومن. مدل بعدی هم R420B هست که تنها مدل تازه تولید 32 اینچ سونی موجود توی بازاره که حدود 1.500.000 قیمت داره. البته همون طور که میدونی سونی تلویزیون هاش گرونتر از برند های دیگس.طوری که 32 اینچ سونی می تونه با مدل… بیشتر بخوانید »

کوروش
اردیبهشت 17, 1394 9:00 ب.ظ

سلام

ببخشید مدل چه سالیه این تلوزیون؟؟؟؟

سئودا
اردیبهشت 14, 1394 1:45 ب.ظ

با سلام
یه راهنمایی می خواستم برای خرید تلویزیون 55 اینج که از هر لحاظ بهترین انتخاب باشه تو بازار؟ چه برندی و قیمتش؟ البته منحنی نباشه.
ممنون اگه هر چه زودتر پاسخ بدید.

سئودا
Reply to  بنیامین
اردیبهشت 15, 1394 10:26 ب.ظ

خیلی ممنون بابت راهنمایتون ،بودجه تا6 تومن در نظر گرفتم

mansour
اردیبهشت 4, 1394 1:19 ب.ظ

سلام .شما بین LG LED 42LB69000 و LG LED 47LB69000 و LG LED 42LB67000 و LG LED 47LB67000 کدوم رو پیشنهاد میدین ؟از لحاظ کیفیت ساخت و تصویر با کیفیت تر . برای اتصال به کنسول بازی xbox360 و اجرای گیم می خوام بیشتر.به گلدیران زنگ می زنم و می پرسم که هیچ کدوم هیچ اطلاعاتی از محصولاتشون ندارن .4 تومن بودجه من هست
پیشاپیش تشکر

وحید
Reply to  بنیامین
فروردین 26, 1395 1:40 ق.ظ

باسلام وعرض ادب من دنبال تلویزیون با کیفیت خوب و در اندازه ۶۵ اینچ هستم بیشتر کیفیت دستگاه و تصویر برام مهم هست تا قیمت البته الان پروژکشن ال سی دی ۶۰سونی از سری وگا رو دارم که تا بحال کیفیت صداش روتوهیچ تلویزیونی ندیدم اما خوب دیگه تصویرش برام قابل توجیه نیست لطفا یه مدل خوب به من پیشنهاد بدین ممنون میشم،متشکرم

سعید
فروردین 29, 1394 10:28 ب.ظ

ممنون میشم زودتر معرفی کنید مدلها رو چون قصد خرید دارم.ال جی باشه .سه بعدی نباشه ولی سرعت انطباق تصویرش بالا باشه .بالاتر از 100 هرتز چون بیشتر برای بازی می خوام.کنسول بازیمم ایکس باکس 360 هست.حالا محصول 2014 هم نبود نبود ولی تو بازار موجود باشه. بازم ممنون

ادمین
Reply to  سعید
فروردین 30, 1394 0:16 ق.ظ

دوست عزیز چه مبلغی مد نظرتون هست؟
در هر حال تلویزیون های غیر 3D ال جی موجود در ایران بیشتر 100 هرتزی اند. ولی به LG 42LB65200 هم نگاهی بیندازید. درست است که 3D هم هست ولی با 500 هرتز می تونه گزینه مناسبی باشه (هرچند که هنوز سر این داستان هرتزها بحث زیاده . در واقع به گفته بسیاری همه تلویزیون ها از 240 هرتز بیشتر نیستند!)

سعید
فروردین 20, 1394 9:36 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید .در مورد تی وی های ال جی البته محصولات ساخت 2014 تلویزیونی هست که قابلیت سه بعدی نداشته باشه ولی سرعت انطباق تصویرش از 100 هرتز بالاتر باشه ؟
اگر جواب مثبت هست بی زحمت تمام مدل ها رو بفرمایید .هر چی بالاتر باشه سرعتش بهتر .ممنون میشم

ادمین
Reply to  سعید
فروردین 21, 1394 1:53 ب.ظ

سلام
چشم به زودی معرفی خواهیم کرد.

سمیه
فروردین 17, 1394 2:19 ب.ظ

سلام آقای بنیامین
ممنون از اطلاعات مفیدتون.
میشه یه مدل سونی بهم معرفی کنید قیمت تا پنج تومن.مهمترین ویژیگی هم برام تصویر و صدای فوق العاده ست …
باز هم ممنون

mansor5612
فروردین 8, 1394 5:56 ق.ظ

با سلام دوباره .تمام کسایی که تو دورو برم سامسونگ دارن همه بشدت از کیفیت تصویرش ناراضیا .خودمم چند مدل دیدم که اصلا به درد نمی خورن .با تمام تحقیقاتی که کردم به این نتیجه رسیدم که بودجمو کمی بالا باید ببرم و الان یه مدل از ال جی دیدم که واقعا کامله و انطباق تصویرش 700 هرتزه وبه نظر م برای من که بیشتر تلویزیون رو برای اجرای گیم می خوام مناسبتره و همه تو نظرات ازش راضیا مدل دستگاه اینه LG-LB67000GI و باز در مورد همین مدل بعضیا میگن 42 اینچ کیفیتش بالاتره و بعضیام میگن 47 اینچش… بیشتر بخوانید »

mansor5612
فروردین 4, 1394 6:49 ق.ظ

با سلام .ممنون از پاسختون ولی چرا از ال جی حرفی نزدین تو پاسختون ؟ یعنی ال جی مناسب گیم نیست ؟ من خودم نظرم رو ال جی هست ولی نمی خوام بی قدار به اب بزنم .شما گفتین سامسونگ وسونی .در حالی که من از اکثر کسایی که سامسونگ دارن پرسیدم می گن اصلا راضی نیستن از کیفیت تصویرش .بازم گیج شدم ..اگه میشه بیشتر راهنماییم کنید.

mansor5612
اسفند 15, 1393 7:55 ق.ظ

با سلام .یه راهنمایی می خواستم برای خرید تلویزیونی که مناسب گیم باشه .واقعا گیج شدم .با کلی مکافات این پولو جور کردم و نمی تونم دیگه پشیمون شم چون میمونه رو دستم .من این تلویزیون رو 90 در صد برای بازی می خوام و کنسول بازیمم ایکس باکس 360 هست .2 الی 2/5 میلیون بودجم هست و از 43 اینچ بزرگتر نمی خوام .سه بعدی بودن و اسمارت بودن اصلا برام مهم نیست .ایا تلویزیون هایی هست که مخصوص بازی باشه یعنی برای گیمینگ باشه ؟ وقت خرید باید به چه نکاتی توجه کنم .یه دنیا ممنون میشم راهنماییم… بیشتر بخوانید »

mehdii
آذر 23, 1393 1:09 ب.ظ

ممنون از راهنمایی های مفیدتون..
می خواستم اگه ممکنه نظرتون رو راجع به تلویزیون پاناسونیک مدل AS670 بدونم.البته اندازه 42 اینچی…و اینکه آیا توی این رنج قیمتی یعنی تا 3.5 میلیون گزینه بهتری هست یا خیر… الان یک ماهه که دارم تحقیق می کنم ولی هر روز بیشتر گیج می شم .. با تشکر

100
0
Would love your thoughts, please comment.x