بهترین انتخابهای تبلت در ایران 400 تا 800 هزار تومان!

157

امروزه تبلت ها با محدوده قیمتی زیاد توانسته اند توجه همه را به خود جلب کنند. مطمئناً خود شما هم که قصد کرده اید گوشی هوشمند بخرید لحظه ای ذهنتان به سمت یک تبلت رفته است. صفحه نمایش بزرگتر، کیفیت خوب وقیمت پایین نسبت به گوشی. حالا هم در خدمت شماییم با معرفی تبلت های رده های مختلف قیمتی و اینکه اصولاً شما باید چه انتظاری از آنها داشته باشید.

تا 450 هزار تومان :

ASUS ZenPad C 7.0 Z170CG – 16GB:

سری ZEN ایسوس حالا وارد دنیای تبلت ها هم شده است و این امر به نفع ما کاربران است چرا که این سری مترادف کیفیت است و باعث می شود دیگر رقبا هم حتی در قیمت های پایین به فکر کیفیت های بهتر باشند. تبلت حاضر پردازنده ای 64 بیتی دارد ، خوش ساخت است ، زیباست و به اندروید 5 مجهز است و از دو سیمکارت پشتیبانی می کند.


Alcatel OneTouch POP 8 3G – 16GB

 تبلت آلکاتل  با پشتیبانی از 3G لطف زیادی به شما می کند و از طرف دیگر با این مشخصات سخت افزاری کاملاً شما را در این رده قیمتی راضی خواهد کرد. تبلتی ارزان خوش ساخت و سبک!

Lenovo A8-50 A5500:

تبلت ارزان قیمت لنوو مشخصات قابل قبول خوبی دارد. باتری مناسب و پردازنده و رم معمول می تواند این تبلت را با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت به یکی از محبوب ترین ها در رده قیمتی خود تبدیل کند.

تا 600 هزار تومان

یکی از پر مخاطب ترین رده های موجود همین رده است. معمولاً تبلت های این سری نیاز های کاربران را تا حدود بسیار زیادی رفع می کند و می توان آن را گروه به صرفه ها نامید

Alcatel OneTouch POP 7S 4G:

 چهار هسته ای است و پردازنده اش را از کوالکام گرفته است و کیفیت ساخت خوب و امکانات مناسبی دارد. از 4G هم پشتیبانی می کند که در این قیمت یگانه است. شاید مهمترین نکته اش جمع آوری این امکانات در کنار قیمتی مناسب باشد. 


ASUS Fonepad 7 FE375CG:

شاید بگویید طرفدار بی چون و چرای ایسوس هستیم. بله چرا که نه؟ بگردید اگر توانستید در قیمت یکسان کیفیتی بالاتر بیابید مطمئن باشید آن را خواهیم گذاشت. این تبلت نزدیک500 هزار تومان قیمت دارد.

Haier Pad G782:

این مدل را برای برخی توضیحات در این قیمت گذاشته ام .رم 2 گیگابایتی و قدرت قابل قبول سخت افزار به همراه صفحه نمایش می توان گفت استثنایی در این قیمت می تواند گزینه مناسبی باشد. ولی افسوس که کیفیت ساخت کمی کاربر را ناراحت می کند. از سویی دیگر این تبلت ظاهر خیلی خیلی چینی دارد که شاید برخی خوششان نیاید. تجربه ثابت کرده که همیشه اعداد یک محصول را خوب نمی کنند بلکه کارایی کاربر را راضی نگه می دارد. من بودم چه می کردم؟ شاید نمی خریدم!!

imagoid

تا 800 هزار تومان :

LG G Pad 8.0 LTE:

ال جی در تولید تبلت هایش خیلی وسواس به خرج می دهد و از این رو طرفداران زیادی به دست آورده است و یکی از انتقاداتی که همیشه از آن می شد عدم پشتیبانی از سیمکارت بود که بالاخره در این مدل از ال جی این نکته منفی رفع شد. آن هم نه 3G بلکه LTE!

Asus FonePad8 FE380 :

اینتل و ایسوس همکاری خوبی در زمینه تبلت و گوشی داشته اند و همچنان هم به این امر ادامه می دهند. پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی اینتل در تبلت 8 اینچی  ایسوس می درخشد و رمی 2 گیگابایتی آن را همراهی می کند. صفحه نمایش باکیفیت و حتی دوربین قابل قبول این تبلت را به یکی از بهترین ها در این قیمت تبدیل می کند. نام فون پد هم نشان می دهد که این تبلت سیم کارت هم می خورد. زبان فیلم روسی است ولی دیدنش خالی از لطف نیست.

ASUS ZenPad 7.0 Z370CG:

یکی دیگر از محصولات سری ZEN ایسوس با پردازنده ای 64 بیتی ، رم 2 گیگابایتی ، کیفیت ساخت خوب ، صفحه نمایش تقریباً خوب و …. همه وهمه دلیلی است بر تحسین این مدل دل انگیز!

asus zenpad 7

Lenovo Yoga Tablet 2 8.0:

اگر لنوو مشکلات آپدیت و نرم افزاری خود را حل می کرد و تا این حد چینی نمی بود مطمئناً یکی از رقیبان سرسخت ایسوس در این زمینه می شد. این تبلت با صفحه ای با کیفیت، کیفیت ساخت دوست داشتنی و امکاناتی همچون باتری قدرتمند یکی از انتخاب های هوشمندانه و خوب در این قیمت است.

ASUS MeMO Pad 8 ME581CL:

مدل 8 اینچی تبلت مموپد ایسوس این بار با طراحی بهتر، سخت افزار قوی تر و امکانات بیشتر یکی از مناسب ترین مدل ها در این رده قیمتی است.


Lenovo TAB S8 4G:

یکی از زیباترین تبلت های لنوو که با سخت افزاری خیلی خوب می تواند انتظارات کاربران را برطرف کند و آن دید بد نسبت به تبلت های لنوو را تغییر دهد. شاید یکی نکات مثبت این تبلت که خیلی هم ساده است وجود فلاش دوربین است!

ASUS MeMO Pad 7 ME572CL 16GB:

جداً من اگر بودم بیشتر از این خرج نمی کردم! مگر از یک تبلت چه انتظاراتی داریم؟ بدنه خوب ، کیفیت صفحه نمایش بالا ، قابلیت های اتصالاتی خوب و سخت افزاری قدرتمند، همه و همه نشانه از تبلتی دارد که همه نیازهای شما را پاسخگو است!

Subscribe
آگاهی از
157 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
Zeinab
تیر 26, 1396 5:30 ب.ظ

سلام من یک تبلت خوب با قیمت ٣٠٠ تا ۶٠٠ هزار تومان میخوام مارکش فرقی نداره فقط میخوام خوب و بر اساس قیمتی که گفتم باشه لطفا هر اطلاع داره بگه.
ممنون

المیرا
فروردین 21, 1396 5:38 ب.ظ

سلام خسته نباشین.من یه تبلت میخوام که از لحاط نوشتن،خیلی نرم و روان باشه.چون کار من طوریه که در روز بیشتر 6 ساعت رو بایدبصورت تنث تایپ کنم و برای همین روان بودن و قدرت لمس برام خیلی مهمه. از طرفی اینترنتشم قوی باشه.و قابلیت مکالمه با سیم کارت هم داشته باشه. دوربین عقب اصلا برام مهم نیست انا دوربین سلفی اگه خوب باشه ،خیلی خوبه. ولی در کل چیری که برام مهمه. قدرت لمس بالا و خوش دست بودن هنگام لمس برای نوشتنه.8 اینچ کمترم نباشه. این چیری که من میخوام اگه محدودیت قیمت نباشه ،پیشنهاد شما چیه و… بیشتر بخوانید »

نازنین
مرداد 4, 1395 11:27 ق.ظ

سلام من یه تبلت می خوام که لب تاب باشه و سنگین نباشه اندازه یه کتاب باشه نوت بک تا قیمت ۸۰۰۰هزارتومان

Yalda
تیر 25, 1395 1:03 ب.ظ

سلام من یه تبلت خوب میخوام که بیشتر از یک میلیون نباشه
_فلش بخوره
_هنگ نکنه
_شارژ هم خوب نگه داره
_بشه سیم کارت بندازم توش
در کل خوب باشه چون درسام توی فلشه باید تو دفتر پاک نویس کنم

Yalda
Reply to  Yalda
تیر 25, 1395 1:04 ب.ظ

درضمن به اینترنت هم وصل بشه

رضا
Reply to  Yalda
دی 13, 1396 1:30 ق.ظ

تبلت tab s8 عالیه

آرشام
خرداد 28, 1395 1:34 ق.ظ

سلام و خسته نباشید میگم به آقا افشین
آقا افشین من یه تبلت میخوام با سخت افزار و رزولوشن صفحه بالا و 4G با قابلیت مکالمه دوربین اصلی ۵ یا ۸ دوربین وب کم مهم نیست درضمن برای بازی و کارهای روزمره میخوام دوست دارم بدنه مقاوم و خوش ساختی هم داشته باشه حافظه داخلی ۱۶ میکرو اس دی هم بخوره قیمت تا ۸۰۰ هزار تومن ممنون میشم راهنمایی کنید . ??????

كيميا
فروردین 21, 1395 3:00 ب.ظ

سلام من رشته ام معناری هست نیاز مند یک تبلت خوب که باتری تمام نکنه و پاور پیت و اتوکد روش نصب بشه تا ١٠٠٠٠٠٠میتونم هزینه کنم پیشنهاد شما چیست و راستی فلش هم روش نصب بشه

دایانا
اسفند 19, 1394 10:00 ق.ظ

سلام خیلی خوب مشخصات و کارآیی تبلت ها رو توضیح دادید فقط یک سوال چرا بعضی از تبلت ها با اینکه قیمت لالایی داره کارآیی کمتری نسبت به دیگر مدل ها با قیمت ارزان تر داره به طور مثال ایسوس فون پد7 الان خواهر کوچکم این مدل رو گرفته و من 820 هزار تومان دادم و ال جی پد 8 کرفتم اما در بعضی از موارد ایسوس 500 هزار تومانی از مال من قویتره الا دوربین این میان شاید کیفیت و عمر تبلت های گرانتر بیشتر باشه نمیدونم میشه توضیح بدین امیدوارم همیشه موفق باشید

اندیشه
بهمن 23, 1394 10:50 ق.ظ

سلام .ممنون از اینکه وقت گذاشتید
من مترجم هستم،تبلتی میخام ۴g باشه
فیلم دانلود کنم ،نرامزارهای مربوط به کارم را نصب کنم( انواع فرهنگنامه و لغتنامه)
اهل بازی نیستم، باتری هم مهمه

الهام
آبان 30, 1394 12:12 ب.ظ

سلام آقا افشین خسته نباشید
من ی تبلت یا گوشی میخوام با حافظه بالا هنگ نکنه چون کار تحقیقی پاور پوینتی دارم باهاش انجام بدم تاچ قوی باشه و کوچیکم نباشه اندروید به درد من میخوره یا ویندوز؟ گوشی ماکروسافت برای این کار مناسبه؟ قیمت تا سقف 1000000تومان میتونم هزینه کنم

یاشار
آبان 5, 1394 4:57 ب.ظ

با سلام
تبلت قابل قبول و روان برای بازیاز 400 هزار تا 600 هزار تومان چی پیشنهاد میکنید
با تشکر

لیلا
مهر 29, 1394 10:54 ق.ظ

سلام وقت بخیر
ی تبلت میخوام برای استفاده در کلاس زبان که قابلیت پخش صدای خوبی داشته باشه و همچنین امکان استفاده از اینترنت پرسرعت و wifi داشته باشه حافظه خوبی هم داشته باشه و هنگ نکنه
قیمت تا 600 هزار تومان میتونم خریداری کنم.
لطفا راهنمایی کنید ممنون

احمدرضا
Reply to  لیلا
آبان 2, 1394 3:50 ب.ظ

از نظر من تو میتونی تبلت لنوو a5500-hv بخری من یه دونشو دارم عالیه

علیپ
شهریور 13, 1394 0:58 ق.ظ

با سلام؛ اولویت هام رو مینویسم بترتیب.لطفا بگین چه مدل تبلتی پیشنهاد میکنین.. برای کاربری روزمره.. اهل بازی خیلی نیستم اما از مکث ، لگ و تاخیر یا سرعت پایین توی کاربری بشدت بیزارم.. مرسی.
رم 2
صفحه نمایش “8 با تکنولوژی IPS
قابلیت OTG
قابلیت مکالمه / 4G

ملیکا
مرداد 31, 1394 4:58 ب.ظ

سلام خسته نباشید.یه سوال داشتم:من حدود700ـ 800 تومن میخوام هزینه کنم و چیزی که میخوام بگیرم رو بیشتر برای سرگرمی میخوام نه تحقیق و کارای خاص فقط چیزی که هس دلم میخواد دوربین خیلی خوب و وضوح صفحش خیلی خوب باشه(واسه دسترسی به نت)حالا شما خودتون تب لت رو پیشنهاد میکنین یا گوشی رو؟؟؟چرا؟؟بنظر شما توو این رنج قیمت چه گوشی ای خوبه؟؟؟ممنونم.

ندا
مرداد 26, 1394 1:05 ق.ظ

سلام و خسته نباشید میخواستم ازتون بابت بهترین تبلتی که می شه با انتظارات زیر خرید، راهنمایی بگیرم: قیمت حدود 1 تا 1.5 میلیون – هنگ نکنه و پردازنه قوی داشته باشه – کیفیت صفحه نمایش و وضوح تصویر بالا باشه- هم سیمکارت خور وهم قابلیت مکالمه داشته باشه و برای استفاده از اینترنت و دانلود هم مناسب باشه – راستی کسی که این تبلت رو می خواد انتظار بالایی از دوربینش داره یعنی میخواد کیفیت دوربینش عالی باشه (حتی در شب) – البته می دونه از تبلت نمیشه انتظار کیفیت حرفه ای داشت ولی اولویت بالایی داره براش –… بیشتر بخوانید »

مرداد 24, 1394 12:37 ب.ظ

hg

سحر
مرداد 24, 1394 11:27 ق.ظ

و اینم اضافه کنم امکانات مهمی که میخوام

سیم کارت با قابلیت مکالمه ! + نمایشگر خوب و سی پی یو قوی برای کارهای نیمه سنگین + دوربین خوب زیر 3 مگا نباشه و بتونه برام چند سل کار کنه

برای کارهای اینترنتی میخوام و فیلم

سحر
مرداد 24, 1394 11:22 ق.ظ

سلام
ببخشید من قبلا هم پیام داده بودم ولی هنوز نتونستم تبلت خوب پیدا کنم…
من شنیدم لنوو زیاد هنگ میکنه و خوب نیست و تبلت سامسونگ ازهمه بهرته ولی اینو شنیدم زیر یک میلیون تبلت های سامسونگ خوب نیست درسته یا نه؟
تبلت ایسوس خوبه یا سامسونگ تو این رنج قیمت.؟

من بیشتراز 900پول ندارم با این پول چه تبلتی میشه گرفت که خوب باشه سیم کارت خور از 8اینچ کمتر نباشه…هنگ نکنه …اینترنتش خوب باشه…باتریش خوب باشه کلا ویژگی های تبلت خوب رو داشته باشه و دلم میخواد سامسونگ ولی نظر خودتون چیه ؟ممنونم از کمکتون…

ali
تیر 31, 1394 2:04 ق.ظ

سلام
آقا افشین قبل از هرچیز از خدمتی که به مردم می کنید به شما غبطه می خورم واز شما سپاس گزارم.
آقا افشین لطفا نظرتون را در مورد تبلت های با دو سیستم عامل (ویندوز و اندروید ) بفرمایید. یکی از دوستان تبلت جدیدی با این ئو سیستم عامل به نام gate را به من پیشنهاد داده است ساخت چین است و قیمتی در حدود 800 تومان دارد پردازنده شم intl است. ممنون می شم نظرتون را بفرمایید و در رنج قیمت 500 تا800 تومان بهترین گزینه را به من معرفی کنید.متشکرم

کوروش
تیر 21, 1394 3:46 ق.ظ

سلام.بنده میخوام بدونم این آبدیت جدیدی که برای تبلت لنوو s8 اومده آیا اندروید و نرم افزارشو ارتقا میده و مشکلی برای دستگاه پیش نمیاد و از کجا قابل دانلود و یا نصب هستش؟؟؟

ادمین
Reply to  کوروش
تیر 21, 1394 9:40 ق.ظ

راستش من لنوو s8 کار نکردم
تو تنظیمات و System Upgradeقسمتمیتوانیدببینید که آپدیت مربوط به چه قسمت هایی هست و هم آپدیت کنید

محیا
تیر 17, 1394 4:15 ب.ظ

سلام من تبلتم سامسونگ نوت 4عالیه قیمت هم یک ملیونو سیصد حافظه داخلیش 16کیفت دوربین پشت13جلو8 هرکی خریده راضی بوده.
انشاالله شما هم پشیمون نمیشید.

ف
تیر 10, 1394 7:44 ب.ظ

سلام
میشه بهم یک تبلت ارزون تا سقف 300000 تومان پیشنهاد کنید که سیم کارت خور باشه ، دوربین جلو و عقب داشته باشه کیفیتش هم تقریبا خوب باشه، هندزفری داشته باشه، کیفیت تصویر و حافظش هم خوب باشه، wifi و بلوتوث داشته باشه…ممنون

حسام
خرداد 20, 1394 1:33 ب.ظ

با سلام
من می خواهم تبلتی در حدود قیمت یک میلیون بخرم چه تبلتی در این قیمت خوب است

حسام
Reply to  حسام
خرداد 20, 1394 1:39 ب.ظ

در ضمن می خواستم بگم که می خواهم حافظه اش زیاد باشد و هنگ نکند

ادمین
Reply to  حسام
خرداد 20, 1394 1:46 ب.ظ

نگفتید چند اینچ باشه و چه چیزایی مد نظرتونه
اما ASUS MeMO Pad 7 ME572CL با قیمت زیر 1 میلیون تومان سایز 7 اینچ تبلت خیلی خوبیه

پرطلا
خرداد 17, 1394 7:07 ب.ظ

سلام.
من ی تبلت گلکسی نوت میخوام که قیمتش زیر1750000تومان باشه.
شما چه پیشنهاد می کنید؟

سحر
خرداد 7, 1394 11:00 ب.ظ

ببخشید یادم رفت بگم دوباره پیامم رو میذارم سلام من یه تبلت میخوام تا قیمت 700و800 بیشتر نباشه…میخوام این ویژگی هارو داشته باشه… 1.سیم کارت خور باشه که بتونم شبکه های اجتماعی رو استفاده کنم.میخوام قابلیت hdهم داشته باشه چون من زیاد فیلم میبینم میخوام خوب باشه و راحت توتبلت ببینم.. 2.حافظه ش بالا باشه رم خور بالا باشه چون من بخاطر رشتم نرم افزار زیاد نصب میکنم. 3.هنگ نکنه. 4.اینترنت پرسرعتم بتونه داشته باشه. تاچش خوب باشه و من چشم ضعیفه میخوام صفحش اذیتم نکنه. دوربی برام مهم نیست… handwritingهم داشته باشه………. چه تبلتی رو پیشنهاد میکنید…… ممنون بخاطر… بیشتر بخوانید »

سحر
خرداد 7, 1394 10:56 ب.ظ

سلام من یه تبلت میخوام تا قیمت 700و800 بیشتر نباشه…میخوام این ویژگی هارو داشته باشه…
1.سیم کارت خور باشه که بتونم شبکه های اجتماعی رو استفاده کنم.
2.حافظه ش بالا باشه رم خور بالا باشه چون من بخاطر رشتم نرم افزار زیاد نصب میکنم.
3.هنگ نکنه.
4.اینترنت پرسرعتم بتونه داشته باشه.
تاچش خوب باشه و من چشم ضعیفه میخوام صفحش اذیتم نکنه.
دوربین برام مهم نیست…
handwritingهم داشته باشه……….

چه تبلتی رو پیشنهاد میکنید……
ممنون بخاطر سایتتون…
منتظرم..

امیر
اردیبهشت 31, 1394 11:51 ق.ظ

سلام میخواستم تبلت بگیرم رفتم سراغ اسوس فونپد هفت نظرات کاربرا رو خوندم دیدم نوشتن تبلتمون صفحه اش موقع خاموش بودن سفید میشه.رفتم سراغ لنووا تب اس هشت دیدم مگن بعد اپدیت چون تحریم هستیم ما وایفای قطع میشه و قابل وصل شدن نیست.واقعا نمیدونم چکار کنم لطفا میشه کمکم کنید ی تبلت زیر یک میلیون گیرم بیاد؟

علی
اردیبهشت 23, 1394 12:30 ب.ظ

با سلام
بنده برا کار تحقیقاتی از جمله مطالعه متون مختلف چون وورد و پی دی اف و سایر موارد و همینطور دسترسی آسان به اینترنت برای تحقیق تبلت خوبی در حد 800 تا 1 تومان میخواستم پیشنهاد شما چیه؟
ممنون

امیر
Reply to  افشین
اردیبهشت 31, 1394 11:53 ق.ظ

اقا افشین میشه ی راهنمایی هم به ما بکنید.

کوروش
فروردین 26, 1394 3:27 ق.ظ

سلام.بنده میخوام یه تبلت بین800تا 950تومن بخرم.میخواستم بدونم شما چی پیشنهاد میکنید؟؟؟؟خودم روی lenovo s8 زوم کردم اگر شما پیشنهاد بهتری دارید لطفا کمکم کنید.؟؟؟؟؟؟

کوروش
Reply to  افشین
فروردین 26, 1394 5:57 ب.ظ

آقا افشین ممنون.ولی اگر بخوام تا 950 تومن خرج کنم شما چی پیشنهاد میکنید ؟؟؟؟؟؟ چون s8سی پی یو نسبتا ضعیفی داره و درسته که خصوصیاتی مانند 4gداره اما سر بازیهایی مثل آسفالت 8 لگ داره.

کوروش
Reply to  افشین
فروردین 27, 1394 4:47 ق.ظ

بازم ممنون.امیدوارم کردید به این تبلت.

samahir
فروردین 21, 1394 2:26 ب.ظ

سلام من تبلت گلکسی تب اس 8.4 ال تی ایی خریدم فروشنده با فاکتور وگارانتی سامتل به اسم اصل بهم فروخته ولی الان حدود ی ماه که باش کار میکنم بعضی وقتا نور صفحش یهو کم میشه وبعد 1 تا 2 مین درست میشه وزا بعضی وقتا تاچش 30 ثانیه کارنمی کنه از همه اینا مهمترین بار به تنظیمات کارخانه زدم هر سری یه جور شد مثلا الان که این کار کردم نه برنامه هانگ ونه برنامه دانلود هیچکدام فعال نشدن رفتم سایت نامبرینگ پلنز IMEL رو زدم بهم هیچ اطلاعاتی رو نداد میخواهم بدونم اصل هس یا نه واینوچطوربفهمم… بیشتر بخوانید »

ادمین
Reply to  samahir
فروردین 21, 1394 7:55 ب.ظ

واقعیت ایمکه تو بازار کشور ما برگه های گارانتی رو خیلی الکی کپی میکنن و به خریدارا میدن
شما میتونید با لینک زیر و قسمت صحت گارانتی از گارانتیتون مطمئن شید

نکان خیلی ریزی هست که میشه اصل و از فیک تشخیص داد اما بهترین راهش مقایسه با یه تبلت دیگست

samahir
Reply to  بنیامین
فروردین 22, 1394 3:24 ب.ظ

مرسی از راهنماییتون ولی فک کنم لینک رو نزاشتین ..میشه ادرس سایت رو بگین یا دوباره لینکو بزارین با تشکر

ادمین
Reply to  samahir
فروردین 22, 1394 4:58 ب.ظ

شرمنده لینکی که گذاشته بودم پاک شد 🙂
http://www.parsamtel.com/fa/support/#

امید
فروردین 16, 1394 7:45 ب.ظ

سلام
میخواستم تبلت ایرانی بخرم برای کمک به اقتصاد کشورمان و عمل به فرمایش رهبر عزیزمان
لطفا اگه میشه بهترین تبلت ایرانی
برای مطالعه
استفاده در اینترنت
سایز 7 یا 8 اینچ
سیمکارت خور
معرفی کنید
تشکر

فروردین 16, 1394 6:20 ب.ظ

یه سوال دیگه هم داشتم با عرض معذرت
تبلتهایی که سیم کارت 4G بهشون میخوره رو هم چندمدل معرفی کنید
ممنون

فروردین 16, 1394 12:43 ب.ظ

ممنون بابت پاسخگوییتون

اقا افشین تبلت اندروید 5 تو همون قیمت 700 الی 800 هزار تومن هست؟ اگه هست معرفی کنید
ممنون

فروردین 15, 1394 8:55 ق.ظ

نظرتون در مورد گالکسی تب 4 هم بگید؟
به نظر شما تب 4 گزینه مناسبی هست یا این مدل ایسوس بهتره
ASUS Fonepad 8 FE380CG Dual SIM
یا مدلای دیگه تو این رنج قیمت؟؟
لطفا راهنمایی کنید ممنون

فروردین 14, 1394 4:20 ب.ظ

سلام خسته نباشید لطفا یه راهنمایی کلی و اساسی کنید در مورد سوالم ممنون بابت پاسخگوییتون من میخوام یه تبلت بخرم بین قیمت 700 تا 800 هزارتومن از چندنفر دوستان پرسیدم این مدل رو پیشنهاد دادن ASUS Fonepad 8 FE380CG Dual SIM تو سایتهای مختلف نظرات رو در مورد این مدل تبلت خوندم بنظر تبلت خوبی باشه من تا حالا از تبلت استفاده نکردم و میخوام واسه اولین بار بخرم چون میخوام هزینه کنم نمیخوام بعدا از انتخاب و خریدم پشیمون بشم چیزایی که واسه تبلت مدنظرمه این موارده 1.سیم کارت خور باشه 2.حافظه داخلیش زیاد باشه 3.سرعت پردازندش خوب… بیشتر بخوانید »

فروردین 14, 1394 3:46 ب.ظ

سلام خسته نباشید ممنون بابت پاسخگوییتون من یه تبلت میخوام بگیرم تو قیمت بین 700 تا 800 هزار تومن یکم تحقیق کردم و نظرات رو خوندم و کمی هم از دیگران پرس و جو کردم این مدل رو پبشنهاد دادن ASUS Fonepad 8 FE380CG Dual SIM تو چندین سایت نظراتو خوندم گزینه بدی بنظر نمیاد تا حالا هم از تبلت استفاده نکردم واسه اولین بار میخوام تبلت بگیرم چیزی که واسه تبلت مدنظرمه یکی اینکه حافظه داخلیش زیاد باشه دوم اینکه سرعت پردازندش خوب باشه همینطور تبلت هنگ نکنه سیم کارت خورم باشه دوربینش زیاد واسم مهم نیس چون میدونم… بیشتر بخوانید »

TOOSKA
فروردین 9, 1394 2:09 ب.ظ

سلام
من تبلتAsus FonePad8 FE380رو انتخاب کردم
از نظر شما انتخاب خوبیه؟

amir amsood
فروردین 9, 1394 11:13 ق.ظ

سلام. من یه تبلت می خوام از بین چهار گزینه زیر :
لنوو5500 یا ایسوز مموپد181
لنوو7600 یا ایسوز ترنسفرمرپد103
سیمکارت خیلی مهم نیست
لطفا راهنمایی بفرمایید
خیلی نیازه
ممنون

فرزانه
فروردین 6, 1394 9:54 ب.ظ

خیلی ممنون

فرزانه
فروردین 2, 1394 9:22 ب.ظ

سلام خسته نباشید در حدود قیمت 700 تومن کدوم تبلت بهتره به نطر شما؟ خوبه؟ASUS Fonepad 7 fe375CG

فرزانه
فروردین 2, 1394 2:53 ق.ظ

سلام خسته نباشید در حدود قیمت 700 تومن کدوم تبلت مناسب تره؟asus fonepad 7 fe375cgخوبه؟ لطفا راهنمایی کنید

سمانه
اسفند 27, 1393 8:14 ب.ظ

سلام
دنبال یه تبلت تا حدود 1 میلیون تومن هستم که قدرت پردازش بالایی داشته باشه تاچش خوب باشه و کیفیت دوربینش خیلی عالی باشه (هردو دوربینش)سیمکارت خور باشه و بتونه برنامه های کاربردی رو که یک دانشجوی کامپیوتر نیاز داره خوب پردازش کنه حافظه داخلیش هم بالا باشه و باتریش هم قوی باشه ازتون خواهش میکنم بهترینشو بهم معرفی کنید
ممنون از سایت خوبتون

اسفند 7, 1393 11:33 ق.ظ

سلام آقا افشین. مرسی برای مقاله مفیدتون.
من برای دختر شش سالم می خوام تبلت بخرم. رنج قیمت هم تا 600 می خوام هزینه کنم. تبلتی می خوام که خیلی ظریف نباشه و اگه زمین خورد یا زیر پا موند زود خراب نشه : دی . و کلا” مقاوم باشه. من خودم مدلهای Lenovo A7 -A3500 و Lenovo A8-A5500 رو در نظر دارم. با توجه باه تفاوت قیمتشون کدوم بهتره ؟ شما مدل خاصی سراغ دارین تو این رنج قیمت؟؟ تبلت های Asus چطورن ؟؟

مبین
بهمن 14, 1393 3:03 ب.ظ

سلام دیگه تبت خوب چی بخرم افشین اقا

مبین سسسس
Reply to  مبین
بهمن 14, 1393 3:16 ب.ظ

تبلت مارشال چطور

مبین سسسس
بهمن 14, 1393 3:01 ب.ظ

سلام افشین جون منظورمLenovo A8-50( A5500 )- 16GBیاAsus fonePad 7 لطفا بگو

مبین
بهمن 14, 1393 2:49 ب.ظ

تبلت Lenovo بخرم یاAsus کدوما

مبین
Reply to  مبین
بهمن 14, 1393 2:57 ب.ظ

سلام اقامنظورمLenovo A8-50( A5500 )- 16GBیاAsus fonePad 7

sama
بهمن 11, 1393 6:29 ب.ظ

سلام من یه تبلت 8تا9 اینچ میخوام که هم سیمکارت خور وهم قابلیت مکالمه داشته باشه و اینکه 3g 4g روپشتیبانی کنه دوربین خوب کارت حافظه بخوره پردازنده خوب و فحه نمایش عالی چون چشام ضعیفه نمیخوام اذیت شم otgهم بخوره تایه میلیون میتونم هزینه کنم یه خورده بیشترهم مشکلی نداره باتشکر

مبین
Reply to  افشین
بهمن 14, 1393 2:53 ب.ظ

سلام اقای افشین منظور منASUS Fonepad 7 FE375CGیا Lenovo A7 3500 – 8GB:بوده

مبین
Reply to  افشین
بهمن 14, 1393 3:18 ب.ظ

یه راهنمایی کن که تبلت خوب باقیمت خوب چی بخرم

محمد
Reply to  افشین
مهر 23, 1395 1:43 ق.ظ

سلام داداش میخواستم بدونم تبلت مدیاپدm2
۸اینچی با۱۰اینچی چ فرقی داره و کدومش بهتره؟

سوسن
بهمن 10, 1393 2:00 ب.ظ

خیلی ممنونم که جواب دادین ولی من تجربه زیادی ندارم از حرفاتون هیچی سردر نیاوردم روت کردن دستگاه و ریختن رام با قابلیت مکالمه اینو اصلا نفهمیدم یعنی چی؟ روت چیه ؟؟ رام ؟؟

سوسن
بهمن 9, 1393 12:18 ب.ظ

سلام یه سوال داشتم خیلی ممنون میشم جواب بدین من تبلت Huawei MediaPad 10 Link Plus – 16GB انتخاب کردم سوالم اینکه من اخرش متوجه نشدم این تبلت قابلیت مکالمه داره یا نه خیلیا میگن نمیدونن معلوم نیست اگه چیزی در این مورد میدونید بگین خیلی ممنون میشم

حامد
دی 27, 1393 6:45 ب.ظ

سلام خسته نباشید LG G Pad 10.1 رو یادتون رفت هم بدون سیمکارتش هست و هم با سیمکارتش که متاسفانه سیمکارت خورش در ایران نیست ولی با صفحه ده اینچی که داره و ساخت شیک عالیه

frank
دی 24, 1393 2:25 ب.ظ

سلام خسته نباشید
میشه منو توخرید یه تبلت که قابلیت نرم افزاری بالا سیم کارت خور 3gوقابلیت مکالمه .حافظه بالا دوربین برام مهم نیس ولی قابلیت چت ودیوی راداشته باشه مثل اوو یا اسکایپ برندشم مهم نیس ولی هنگ نکنه 8 یا 9 اینچ زیر 1میلیون نظرتون در مورد این 2تا چیه میدونم از 1 تومن میزنه بالا ولی …
زیر 1 تومن پیدابشه با این قابلیتا عالیه
Samsung Galaxy Note 8 N5100
Asus Google Nexus 7 2 4G ( 2013
واقعا ممنون ک اینقدر خوب وبا حوصله جواب میدین

157
0
Would love your thoughts, please comment.x